اصول ارتباطات با مشتری

سازمان ها در سال های پیش رو خواهند فهمید که تنها یک دیتای کامل و دقیق از مشتری های سازمان است که می تواند منجر به هدف گذاری و بازاریابی شود. مدیریت ارتباط با مشتری یک نظام اطلاعاتی یک پارچه است که برای برنامهریزی، زمانبندی و کنترل فعالیتهای قبل و بعد از فروش سازمان و… ادامه خواندن اصول ارتباطات با مشتری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

مزایای استفاده از نرم افزار CRM

بی شک اندازه گیری رضایت بعنوان یک کیفیت بدون کمیت پذیر کردن آن مقدور نیست ، از این رو میتوان در این بخش از نرم افزار با تعریف فرمها و شاخص های ارزیابی در قالب پرسشنامه و پیاده سازی فرآیند Happy Call ، پاسخ مشتریان را در آن ثبت و از نتایج نظرسنجی ها گزارشات… ادامه خواندن مزایای استفاده از نرم افزار CRM

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

مطلب مرتبط: ATS چیست؟

باید نحوه ي ارتباط با مشتری را طوری تعریف کنید که بتوانید مشتریهای جدیدی را جذب کنید. بعد از اینکه مشتری را جذب کردید و توانستید او را حفظ کنید، نوبت به افزایش فروش میرسد. به نظر انتخاب یک نرمافزار CRM کار سخت و پیچیده ای به نظر میرسد اما نگران نباشید در ادامه شرکت… ادامه خواندن مطلب مرتبط: ATS چیست؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار

۷ نشانه نیاز کسب و کارها به CRM

جذب مشتری جدید به تنهایی امری دشوار است و از دست دادن آنها بدلیل پشتیب، بد، امری ناخوشایند است. اگر تیم پشتیب، شما بجای بررسی و پیش بینی نیازهای آینده مشتریان، بطور مداوم درحال رسیدگی به انتقادات مشتریان است، باید به فکر راه اندازی یک سیستم CRM باشید. سیستم CRM می تواند دقت گزارش ها… ادامه خواندن ۷ نشانه نیاز کسب و کارها به CRM

نرم افزار CRM استارتاپ [ ویژه شرکت های نوپای ایرانی ]

بله. نرم افزار های CRM به ،ب و کارها کمک می‌کنند تا ارتباطات را بهبود بخشند و فروش را با ارائه داده‌های بلادرنگ افزایش دهند. همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید: استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان منبع: https://parsvt.com/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-crm-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%BE/ آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده… ادامه خواندن نرم افزار CRM استارتاپ [ ویژه شرکت های نوپای ایرانی ]

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با ،