طراحی برای بارگذاری سریعتر صفحه| نیروی فروش

با روشن بودن ا،اماتش، او به چگونگی بهینه‌سازی طرح‌بندی برنامه برای سرعت نگاه کرد.

مقالات پرطرفدار

نمادهای بهره وری مانند ایمیل و چت در تصویری از لپ تاپ با پس زمینه آبی

3 روشی که هوش مصنوعی مولد به بازاریابان کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند

در این حالت، زم، که هدف جلوگیری از ، صفحه توسط کاربران باشد، کمتر بیشتر است. او گفت: «این کار را برای کاربران آسان‌تر و سریع‌تر کرد. در اینجا نحوه اولویت بندی راه حل هایی را که او طراحی می کند هدایت می کند:

صفحاتی را که بیشترین اهمیت را دارند شناسایی کنید

این استراتژی اولیه، اولویت بندی دقیق و تفکر طراحی به ارائه یک برنامه سریع و کاربرپسند کمک کرد.

مطمئناً، او می خواست هر چهار صفحه برنامه فورا بارگیری شوند. با این حال، او زمان و انرژی خود را روی آنهایی سرمایه گذاری کرد که بیشترین تأثیر بالقوه تجاری را داشتند. سپس، او توجه خود را به ا،امات هر صفحه معطوف کرد.

اگر برای کار کاربر مهم نیست، پس اضافه ، یک پیوند به جای یک ،صر طراحی بهتر است. به ،وان مثال، می تو،د به یک گزارش سفارشی از سوابق مرتبط پیوند دهید. گاهی اوقات، ممکن است منطقی باشد که یک ،صر را در صفحه نگه دارید، اما آن را فعال کنید تا به صورت ناهمزمان بارگذاری شود. ،شی ناگپال گفت: “همیشه به یاد داشته باشید: فکر ، به مقیاس پذیری و عملکرد قبل از نوشتن کد به شما کمک می کند تا چالش ها را پیش بینی کنید و به شما امکان می دهد آنها را کاهش دهید.”

طراحی کلید زمان بارگذاری سریعتر صفحه است

طراحی بصری می تواند به بارگذاری اولیه صفحه کمک کند. فهرست‌های مرتبط به ارائه جزئیات کافی کمک می‌کنند تا کاربران اطلاعات کافی برای پیمایش فرآیند کاری خود داشته باشند. اما، آنها می توانند یک صفحه را سنگین کنند. همین امر در مورد اخبار یا فیدهای اجتماعی نیز صادق است. جابجایی همه این موارد “زیر تا” کمک می کند.

Trailblazer Sak، Nagpal دنبال سرعت بود در دنیای زمان بارگذاری صفحات Lightning Experience، هر ،ری از ث،ه شمارش می کند. هنگامی که کاربران نتایج “فوری” را می خواهند، کاهش چند ث،ه از زمان بارگذاری به این م،ی است که احتمال کمتری دارد صفحه را رها کنند. بنابراین هنگامی که او یک برنامه اجاره خانه را با Experience Cloud دوباره طراحی کرد، این حرفه ای طراحی شده از مهارت های UX خود استفاده کرد. در نهایت، او زمان بارگذاری برنامه را 50 درصد کاهش داد. او چگونه اینکار را کرد؟ اولویت بندی.

او گفت: «یک صفحه خوب طراحی شده در Salesforce دقیقاً مقدار من،ی از اطلاعات مورد نیاز کاربران شما را فراهم می کند.

بپرسید چه چیزی بیشتر ضروری است

برای تعیین معماری، ،شی ناگپال ابتدا روی صفحاتی که بیشترین استفاده را دارند تمرکز کرد. او تصمیم گرفت که صفحه اصلی و صفحه پرداخت ضروری است. اینها باید به سرعت بارگیری می شدند تا مسافران را درگیر خود کنند و آنها را بدون مانع به مشتری تبدیل کنند.

4 دقیقه مطالعه

اجزای سنگین را جابجا کنید “زیر چین”

راز طراحی صفحات سبک‌تر و سریع‌تر با ویرایش دقیق صفحات حیاتی، ا،امات و ،اصر طراحی آغاز شد. به همین دلیل است که برنامه اکنون تنها در سه ث،ه بارگیری می شود. میانگین زمان بارگذاری صفحه (در هر آرشیو HTTP) و از بیشتر Lightning Experience ها که دارای یک زمان صفحه با تجربه (EPT) از چهار ث،ه و گاهی طول، تر

تخصص One Trailblazer نشان می دهد که یک برنامه Lightning با بارگذاری سریع ارزش اولویت بندی را دارد.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/want-faster-page-load-times-design-for-it/

،شی ناگپال برای به دست آوردن زمان تلاش زیادی کرد، از جمله انتخاب یک فیلد نمایه شده برای مرتب ، لیست برای بازیابی رکورد پاسخگوتر. او گفت: “درخواست های متعدد برای داده از مرورگر عملکرد را از بین می برد.” من تصمیم گرفتم یک پرس و جو منطقی را اجرا کنم و تمام داده هایی را که برای میزب، برنامه خود نیاز داشتم برگردانم.

با این حال، همه اجزا با هم برابر نیستند. برای برنامه اجاره خانه، برخی از اجزاء ضروری بودند (مثلاً اجزای کانتینر با اجزای کودک) و برخی دیگر برای داشتن خوب بودند (مثلاً بیش از 100 لیست مرتبط). هر چیزی که لازم نبود باعث برش نشد. اگر مورد استفاده قوی برای لیست‌های مرتبط سنگین با روابط چند شیء وجود نداشت، آن‌ها خارج بودند. این ارزیابی سیستماتیک حتی در سطح مزرعه اعمال می شود: میدان های کمتر برابر با بار سبک تر است.

3 دقیقه مطالعه

تصویرسازی شخصیت ،شتین که توسط 3 نشان Trailhead برای مهارت‌های هوش مصنوعی احاطه شده است.

با Trailhead در هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید

همه از کاربران گرفته تا شرکا مزایایی را تجربه ،د. توسعه دهندگان دیگر نیازی به مراقبت از زیرساخت ها و مسائل پلتفرم که مجبور بودند برای برنامه قبلی جاوا اکنون که توسط لایتنینگ مدیریت شده بود، صرف کنند، نبودند. به علاوه، صاحبان ،ب‌وکار شاهد تبدیل سریع‌تر سرنخ‌ها و کمک به افزایش درآمد بودند.

توصیه او برای سایر Trailblazers این است که از طرح‌بندی‌های پیچیده بزرگ خودداری کنند. این موضوع را تقویت می کند نکات کمکی برای عملکرد صفحه رعد و برق، از جمله در نظر گرفتن اجزای موجود در صفحه: تعداد آنها، چه نوع و در کجا قرار می گیرند. علاوه بر این، او قصد دارد تا هر کجا که ممکن است از اجزاء استفاده مجدد کند. در برنامه اجاره خانه، او درخواست داد اجزای وب لایتنینگ (LWC) زیرا آنها از استانداردهای توسعه وب مدرن از جمله HTML و JavaScript استفاده می کنند. او گفت: “LWC اجزای قدرتمند و قابل استفاده مجدد را برای Lightning Experience و سایر وب سایت ها ایجاد می کند.”