بهترین لپ تاپ از نظر باتری کدام است؟ ساختار دیجیتال | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ از نظر باتری کدام است؟ ساختار دیجیتال | behtarin-laptop از باتری این لپ تاپ ­ها می­شود تا 15 ساعت برای کاربری­ های عادی و تا 12 ساعت برای کاربری­ های سنگین استفاده کرد. لپ تاپ­ های MSI نیز در دستۀ بهترین لپ تاپ­ ها از نظر عمر باتری قرار می­گیرند. لنوو یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لپ تاپ می باشد که تعداد زیادی از بهترین لپتاپ های موجود در بازار را تولید نموده است.

  • این لپ تاپ ­ها با داشتن استانداردهای تخصصی می­توانند گزینه­ های مناسبی برای کاربران باشند.
  • نمایشگر QHD با وضوح تصویر 2256 در 1504 آن این قابلیت را دارد که تا 178 درجه تصویری مناسب را به کاربر بدهد.
  • بهترین لپ تاپ از نظر باتری را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد که در ادامه ذکر شده است.
  • علاوه بر اینسامسونگ به تازگی لپ تاپ مبتنی بر ویندوز گلکسی بوک اس را معرفی کرده است که گفته شده باتری‌اش تا 23 ساعت بدون نیاز به شارژ انرژی برق دستگاه را تأمین خواهد کرد.

با روشن کردن این حالت، خود سیستم تشخیص خواهد داد که چه عواملی بیشترین فشار رو روی باتری لپ تاپ شما میارن و سپس اونا رو غیرفعال یا در حالت ضعیف خودش قرار میده. سازندگان باتری‌های لپ تاپ، این باتری‌ها رو به گونه‌ای می‌سازن که تعداد چرخه معینی از شارژ رو داشته باشن. هر چرخه، ظرفیت باتری رو کاهش میده و این یعنی اگه شما دفعات کمتری شارژ باتری لپ تاپ خودتون رو تخلیه کنید، عمر اون هم بیشتر میشه. مک بوک ­های اپل که با داشتن باتری­های قدرتمند برای کاربری ­های عمومی تا اختصاصی بسیار مناسب هستند و باتری آنها دوام و توان شارژدهی بالایی دارند.

بهترین لپ تاپ از نظر طول عمر باتری

Keystone لپ تاپ ROG Strix SCAR 17 G733ZM-B قفل سخت افزاری این دستگاه می باشد که از ویژگی های خاص آن به شمار می آید. فضاهای رنگی این لپ تاپ برای افرادی که امور گرافیکی انجام می دهند بسیار عالی ست. خنک کننده آن نیز با ترکیبی از فلز های مایع انتقال حرارت را برای خروج راحت می کند. این سیستم خنک کننده صدای کم و خنک کنندگی موثرتری را به شما هدیه می کند. با باتری 90 وات ساعتی G733 به راحتی تا ساعت ها بازی کنید و از کار کردن بدون شارژر لذت ببرید.

این لپ تاپ به یک نمایشگر QLED شگفت انگیز مجهز است که مصرف سیستم را پایین آورده، رنگ‌های مشکی غنی را به نمایش می‌گذارد و درجه روشنایی صفحه آن زیاد است. من توی مقاله بهترین لپ تاپ از نظر باتری، بهتون لپ تاپ‌هایی رو معرفی کردم که باتری‌هایی با طول عمر بالا دارن. تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش خرید کردن رو دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر ظرفیت باتری، عملکرد و طول عمر باتری باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. در این مطلب قصد داریم با استناد به نتایج آزمایشی وبسایت Laptopmag، پنج لپ تاپ برتر از نظر طول عمر باتری را معرفی کنیم. لپ‌تاپ‌هایی که بهترین عمر باتری را دارند، قطعا در محل کار یا مدرسه دوام بیشتری خواهند داشت.

مک‌بوک پرو 2021 اپل 14 اینچی (Apple MacBook Pro 14-inch)