مایکروسافت Sales Copilot را راه‌اندازی می‌کند و اعلان‌های مرتبط با CX را بیشتر می‌کند

مدیر عامل مایکروسافت با اشاره به اینکه فرآیند کاوی چگونه به مشاغل کمک می کند ادامه داد:

در همین حال، 70 درصد خاطرنشان ،د که Sales Copilot به آنها کمک کرده تا بهره وری را بهبود بخشند.

مایکروسافت در جای دیگری از مجموعه خود راه اندازی شد شرکت بینگ چت – که به کاربران تجاری اجازه می دهد تا از ابزار چت استفاده کنند و در عین حال داده های تجاری را گسسته نگه دارند.

با جمع‌آوری آن داده‌ها، Copilot ایمیل‌های متن، با مشتری را به‌طور خودکار تولید می‌کند، که فروشنده می‌تواند آنها را بررسی، اصلاح و ارسال کند.

این افزونه‌های اهرمی که ثبت مهارت‌ها و اقدامات را آسان‌تر می‌کنند، مانند بررسی قیمت‌ها، انجام سفارش‌ها، و اتصال به سیستم‌های مدیریت پرونده مانند ServiceNow، Salesforce، یا Dynamics 365.

Copilot در این پلتفرم نیز اجرا خواهد شد و به کاربران امکان می دهد بخش های بازاریابی هدفمند ایجاد کنند و از زبان طبیعی برای است،اج بینش از مجموعه داده ها استفاده کنند.

دومین اعلامیه مهم Dynamics Microsoft Inspire، اصلاح آن است بینش مشتری Dynamics 365 – پلتفرم داده‌های بی‌درنگ مشتری (CDP).

معرفی Copilot فروش در طول سخنر، اصلی خود در Microsoft Inspire، ساتیا نادلا، رئیس و مدیرعامل مایکروسافت، آن را به ،وان “گام بعدی فوق العاده هیجان انگیز در تکامل دامنه Copilot” توصیف کرد.

“[You are] قادر به انجام وظیفه خود بدون نیاز به خارج شدن از محدوده سیستم رکورد خود هستید. این رویایی است که مدتها منتظرش بودیم.

سرانجام، مایکروسافت افزوده‌هایی را به پلتفرم Power خود فاش کرد. هیجان‌انگیزترین آنها شامل Power Automate است، ابزاری که به کاربران اجازه می‌دهد فرآیندهای تجاری را ترسیم کنند و نحوه بهینه‌سازی آن‌هایی را که هوش مصنوعی دارند، در نظر بگیرند.

اکنون، این ابزار با ابزارهای ار،تراسیون سفر مشتری به ،وان یک پیشنهاد منفرد همراه خواهد شد.

علاوه بر این ویژگی‌های قبلی، این ویژگی‌ها به 85 درصد از 10000 فروشنده در مایکروسافت کمک کرده‌اند تا یک یا چند کار را سریع‌تر انجام دهند.

به این ترتیب، کاربران می توانند پیکربندی کنند که در آن هوش مصنوعی اقداماتی را برای انجام وظایف مختلف برای پاسخگویی به سوالات بیشتر بدون آموزش ربات های سنتی فراخو، می کند.

در نهایت، یک قابلیت پس از تعامل، حرکت های بعدی را به فروشندگان توصیه می کند و پیگیری های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را پیشنهاد می کند.

ساتیا نادلا: رویایی که منتظرش بودیم

همه اینها در همان ساعت اول مایکروسافت اینسپایر رخ داد. برای اطلاع از موارد بعدی، در خبرنامه CX Today مش، شوید و هرگز از دست ندهید.

من فکر می کنم هر دسته برنامه SaaS به دلیل این قابلیت به طور اساسی دوباره سیم کشی می شود.

قابلیت های بیشتر برای Sales Copilot

با این حال، مایکروسافت در اینجا متوقف نمی شود. در واقع، در یک پست وبلاگ، افزودن های بیشتری به Sales Copilot با راه اندازی آن اعلام کرد. این شامل:

  • یک ویژگی خلاصه تولید شده خودکار که شامل وضعیت، پیشرفت، و نکات برجسته تغییرات مهم در پلتفرم Dynamics 365 Sales است.
  • خلاصه‌ای از مشتری قبل از جلسه که شامل یادداشت‌های اخیر، اطلاعات حساب، نگر،‌های قبلاً ابراز شده و اخبار مشتری است که در Dynamics، Outlook و Teams موجود است.
  • پاسخ‌های پیشنهادی بلادرنگ در طول جلسات تیم‌ها، که توسط نام تجاری یا رقیب تحریک می‌شود، به فروشنده کمک می‌کند تا با مخالفت‌ها برخورد کند.

او ادامه داد: “ما در مورد کار دانش افقی، افراد و نحوه همکاری آنها صحبت کرده ایم.” اما، اکنون ما این را به سطح سازمان و فرآیندهای تجاری که سازمان را در بر می گیرد، ارتقا می دهیم.

در کنار این، Power Virtual Agent اصلاحی دریافت کرد. برنامه هوش مصنوعی مکالمه اکنون با عملکرد “پاسخ های مولد” ارائه می شود.

اکنون مایکروسافت لایه بندی شده است قابلیت های است،اج فرآیند بر روی. نادلا این موارد را اینگونه توصیف کرد: «نوک حوزه برای شماست که پس از آن ارزش بیشتری را از هر تعامل با مشتری، هر استقرار مشتری و هر پروژه مشتری که درگیر آن هستید، بگیرید.»

این غول فناوری نیز رونمایی کرد Copilot برای Teams Chat و P،ne، با استفاده از دومی به کاربران امکان می دهد از Teams در سراسر دستگاه ها تماس بگیرند و تماس بگیرند و خلاصه ها و اطلاعات آماری را در زمان واقعی دریافت کنند.

“این به هر یک از ما – که در فروش است – اجازه می دهد تا در جریان فعالیت های خود با مشتریان خود باقی بم،م. بنابراین، چه در ایمیل یا یک جلسه تیم پاسخ دهید، می‌تو،د با مشتری در جریان باشید و فعالیت تعامل مشتری با CRM را ثابت کنید.

همه اینها به ،وان بخشی از مجوزهای ممتاز موجود برای Dynamics 365 Sales Enterprise در دسترس است و Sales Copilot اوا، این ماه عرضه می شود.

بسیاری از تیم‌ها در حال حاضر از Microsoft Viva Sales استفاده می‌کنند و قابلیت‌های آن اکنون با Copilot همراه خواهد بود.

این شخصی‌سازی از یکپارچه‌سازی CRM حاصل می‌شود – چه Salesforce یا Microsoft Dynamics.

هوش مصنوعی این یادداشت‌ها را تقویت می‌کند و بینش‌های هم‌زمان را شامل می‌شود، مانند خلاصه‌های برتر ،ب‌وکار و فرصت‌های مشتری.

مایکروسافت از Sales Copilot رونمایی کرده است، اپلیکیشنی که از فروشندگان در حین انجام وظایف در Outlook، Teams و Dynamics 365 Sales پشتیب، می کند.

همانطور که Nuance قبلا انجام می دهد، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا پیوندهای وب سایت و منابع داده را برای گسترش دامنه عامل مجازی آپلود کنند.

در انجام این کار، آرزوی بهبود بهره وری و شخصی سازی مکالمات مشتری دارد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/microsoft-launches-sales-copilot-makes-many-more-cx-related-announcements/

در واقع، ربات ممکن است پس از آن به سؤالات مشتری پاسخ دهد که ،ب و کار هنوز به آن آموزش نداده است تا در حین ارائه پیوندهای منبع به مشتری، آنها را مدیریت کند، بنابراین آنها بدانند اطلاعات از کجا آمده است.

علاوه بر این، Copilot می‌تواند وظایف بین CRM و کانال‌های ارتباطی، خلاصه‌های جلسات را به صورت خودکار انجام دهد و یادداشت‌های قبل از جلسه را آماده کند.

چیزهایی را پیدا کنید که می‌توانند خودکار شوند، جایی که می‌تو،د Copilot را مستقر کنید، و انسان‌ها را برای پیشبرد فرآیندهای تجاری در جریان نگه دارید.

با این حال، به طور خلاقانه تر، نمایندگان مجازی اکنون می توانند اقداماتی انجام دهند – و همچنین به سؤالات پاسخ دهند.

اشتراک مستقل در دسترس است هزینه ماهانه 30 دلار برای هر کاربر.

اطلاعیه های اضافی از Microsoft Inspire