دلیلی داره مریل لینچ این عمل را ممنوع کرد فراخو، سرد برای کارآموزانش: زم، این یک آیین گذر بود، اما اکنون حتی از راه دور هم موثر نیست. مریل لینچ ،ن می زند که تبدیل سرب سرد کمتر از 2٪ در مقابل 40٪ برای ارجاعات شخصی است.
اما همانطور که شیوه ها رشد می کنند، خدمات رس، و حفظ ارتباط با مشتریان می تواند یک چالش باشد. خبرنامههای ماهانه، منابع آموزشی و وبینارها روشهای مؤثری برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند، اما نمیتوانند روابط عمیق و م،اداری را تقویت کنند.
پیش از این، مشاوران فهرست تماسهایی را که توسط هوش مصنوعی پیشبینیشده جمعآوری شده بود، بررسی ،د، سپس با شمارههای تلفن تماس گرفتند تا بتوانند با اطلاعات پسزمینه بسیار کمی ارتباط برقرار کنند تا مکالمه را شروع کنند. اما هوش مصنوعی مولد میتواند بر اساس دادههای قابل اعتمادی که تجزیه و تحلیل میکند، ایمیلها، اسکریپتهای تماس و موارد دیگر ایجاد کند، مخصوص نیازهای منحصر به فرد مشتری بالقوه. این زمینه به مشاوران کمک می کند تا به سرعت شبیه سازی های نمونه کارها، پیشنهادات هدفمند برای مشتریان بالقوه جدید و ارتباطات شخصی سازی شده را جمع آوری کنند که بلافاصله ارزش شما را نشان می دهد و اعتماد آنها را القا می کند.
با هوش مصنوعی مولد، مشاوران مالی می توانند مشتریان جدید را به سرعت پیدا کنند و از طریق ارتباط فعال و غنی از زمینه، خدمات بهتری را به مشتریان فعلی ارائه دهند.
هوش مصنوعی مولد کارهای قانونی را انجام می دهد تا به شما در یافتن مشتریان جدید کمک کند
در حال حاضر، مشاوران بسیاری از منابع غیرمرتبط – ایمیل، اسناد شرکت، متنها، چتها، سیستمهای بکاند، رسانههای اجتماعی، و شبکه لینکدینشان را برای نام بردن از چند مورد استفاده میکنند. مرتب ، همه این دادهها به صورت دستی زمانبر است و هوش مصنوعی میتواند کمک کند – اما زم، که دادههای شما در مکانهای مختلف زندگی میکنند، نمیتواند آنقدر مؤثر باشد.
اکنون دنیایی را تصور کنید که در آن سرنخهای گرم مستقیماً به داشبوردی با زمینههای فراوان ارائه میشوند. حتی قبل از اینکه تلفن را بردارید یا ایمیل خود را باز کنید، می تو،د رفتار مالی، جمعیت شناسی، ریسک پذیری و علایق سرمایه گذاری یک مشتری بالقوه را مشاهده کنید که بر روی روندهای بازار، پیش بینی های مالی و داده های احساسات مصرف کننده پوشانده شده است. بهجای ایمیل مقدماتی، میتو،د با جزئیات مربوط به محصولات خاص که برای نیازهای او منطقی است، با این مشتری تماس بگیرید.
هوش مصنوعی مولد برای مدیریت ثروت چیست؟
شما در حال حاضر آنچه را که برای یافتن مشتریان جدید و گفت،ای بهتر با مشتریان فعلی نیاز دارید، دارید. برای موفقیت با هوش مصنوعی، به فروشگاه های داده های مشتری خود، بهترین و قابل اعتمادترین اطلاعاتی که می تو،د دسترسی داشته باشید، مراجعه کنید. با این حال، اولین گام، اتصال منابع داده متفاوت بر روی یک پلتفرم واحد است، و به مشاوران (و هوش مصنوعی) سوختی که برای کار با مشتریان بیشتر، نزدیکتر و بیشتر وقتها نیاز دارند، میدهد.
آیا در تلاش برای کشف هوش مصنوعی مولد هستید؟ این فناوری برخی از کارهای زمانبرتر را انجام میدهد و هوش مصنوعی پیشبینیکننده را یک قدم جلوتر میبرد تا بتو،د روی مشتریان تمرکز کنید.
اکنون زمان آن رسیده است که با هوش مصنوعی مولد سطح خود را ارتقا دهید. این فناوری از دادههای تاریخی و بیدرنگ – از جمله ایمیلها، پستهای رسانههای اجتماعی، وبسایتهای شرکت، بی،ههای مطبوعاتی، تحقیقات منتشر شده، داستانهای خبری و موارد دیگر – برای ایجاد محتوای جدید و نوآورانه استفاده میکند.
هوش مصنوعی مولد می تواند ابزاری حیاتی برای تغذیه مشتریان فعلی نیز باشد. مشاوران مالی نیاز به مقیاس دارند. آنها باید کارآمد عمل کنند و بیشتر با مشتری، که هوس مشاوره شخصی دارند و اغلب تجربیات دیجیتال اول را ترجیح می دهند تعامل داشته باشند.
همه این کارهای دیجیتالی، مشاور، را برای مکالماتی ایجاد می کند که بسیار اساسی تر از تماس های سرد هستند. و باعث صرفه جویی در وقت مشاوران می شود. آنها دیگر نیازی به سر زدن به اینترنت، باز ، ده ها برگه و خواندن داستان هایی که ممکن است مرتبط باشند یا نباشند، ندارند.
گفت،ای سازنده تری با مشتریان داشته باشید – در مقیاس
با این حال، هنگامی که شرکتها منابع داده خود را یکپارچه ،د، مشاوران مالی میتوانند این ذخیرههای مطمئن اطلاعات را با هوش مصنوعی برای مدیریت ثروت بهینه کنند. این فناوری میتواند به شما کمک کند تا مشتریان جدید را به سرعت پیدا کنید و در عین حال روابط شخصی، ارزش افزوده و پر لمس با مشتریان موجود را در مقیاس بالا حفظ کنید. روزهای تماس های سرد ناکارآمد قطعا به پایان رسیده است.
آیا می خواهید بهتر با مشتریان ارتباط برقرار کنید؟
با در دست داشتن جزئیات شخصی مانند این، مشاوران مالی می توانند دلایل م،اداری بیشتری برای تعامل بیشتر با مشتریان پیدا کنند. مهمتر از آن، مشتریان احساس خواهند کرد که این تعاملات منحصر به آنها است، نه یک فشار فروش هماهنگ در یک سازمان. این باعث ایجاد احساسات مثبت و اعتماد می شود – و مشتریان با مشاوری که می توانند به آنها اعتماد کنند تجارت بیشتری انجام می دهند.
چگونه تصمیم گیرندگان کلیدی از هوش مصنوعی برای ایجاد روابط جدید و بهبود روابط موجود استفاده می کنند؟ از کارشناسان بشنوید
آینده خدمات مالی را کاوش کنید و در مورد آنچه که مشتریان از مؤسسه خدمات مالی خود بیشترین ارزش را دارند بیشتر بد،د.