پلان بیمارستان، فضای بهداشتی، درمانی و کلینیک آرل | memarinavaz

بنابرین در این مطلب از فروشگاه معماری دیسامگ، به ارائه پروژه کامل بیمارستان در قالب فایل اتوکدی، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز می‌پردازیم. امروزه طراحی بیمارستان به عنوان یکی از چالش های اصلی پیش روی معماران به شمار می آید. اما چگونه می توانیم با این امر پیچیده، طراحی بیمارستان مدرن مواجه شویم؟دستیابی به نکاتی که همه ی جوانب لازم را پوشش دهند بسیار سخت خواهد بود.

پروژه مجتمع تجاری تفریحی (اتوکد، رساله، رندر، پوستر و PSD)

اگر ورودی را به طور مستقیم ادامه دهیم به بخش دندانپزشکی خواهیم رسید. معماری پلان بیمارستان که در این بخش ارائه می کنیم، به شکل سه راهرو موازی یکدیگر است که هر راهرو بزرگ به یک بخش اختصاص یافته است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. در این بخش می توانید همه پروژه های معرفی شده در بخش های بالایی را با هم دانلود کنید.

  • در این بخش می توانید همه پروژه های معرفی شده در بخش قبل را با هم دانلود کنید.
  • لازم به ذکر است پلان های ارائه شده با فرمت اتوکد و با عنوان ۵۰ نمونه پلان بیمارستان (پلان، برش، نما و پرسپکتیو) تقدیم حضور شما عزیزان شده است.
  • تمامی آرشیو سایت در سرور های ایران نگهداری میشوند و بالاترین سرعت ممکن در دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.تا 4 برار سریعتر، ایمنی بیشتر…
  • بیمارستان از جمله امکانات زیر ساختی هر منطقه و شهری محسوب می شود و جزو آن دسته از کاربری هایی است که علاوه بر زمانهای عادی ، در زمان  وقوع بحران بیشترین نیاز به آن احساس می شود.
  • برای این پروژه دو عدد پرسپکتیو خطی خارجی از حجم کلی بیمارستان و ۲ عدد پرسپکتیو خطی داخلی از اتاق عمل و قسمت پذیرش طراحی شده است .

پروژه طراحی بیمارستان ما نیز بر مبنای همین الگوریتم شکل گرفته و کاملاً پاسخگوی نیازها می باشد. دانلود پلان بیمارستان به صورت یک پروژه کامل که شامل تمامی پلان ها،نماها و برش های پروژه به صورت کامل میباشد. پروژه های طراحی بیمارستان معمولا به دلیل وجود قوانین و استانداردهای زیاد و همچنین بخش های مختلف، از سخت ترین پروژه های معماری به شمار می رود. در این مطلب قصد داریم با ارائه 10 پروژه کامل و عالی بیمارستان در خدمت شما باشیم. پلان بیمارستان های ارائه شده جز کمیاب ترین ها و بهترین ها می باشند.

همچنین در پکیج دانلودی علاوه بر پروژه های شاخص معرفی شده در بخش های بالا، 12 پروژه بیمارستان خارجی دیگر شامل بیمارستان کودکان، ماکت بیمارستان، بیمارستان خصوصی و … تقدیم خواهد شد. از مزیت های این پروژه می توان به وجود پلان مبلمان با توضیحات کامل فارسی اشاره کرد. بخش زنان و زایمان نیز در طبقه اول 6 تخت را به خود اختصاص داده است. در طراحی معماری درمانگاه بیمارستان های جدید به اصول و مفاهیمی همچون مفهوم طرح ریزی، مسیریابی، استریل سازی مرکزی، بخش مراقبت های ویژه و دپارتمان مراقبت توجه بیشتری می شود. وجود اتاق های خصوصی یا اتاق های دو تخته در بیمارستان ها سبب احساس امنیت و راحتی بیشتر بیمار و همراه در فضای بیمارستانی می شود. در واقع تغییراتی مثبتی در اصول معماری بیمارستان و درمانگاه ها ایجاد شده است.

پلان بیمارستان، فضای بهداشتی، درمانی و کلینیک آرل | memarinavaz

در طراحی پلان بیمارستان باید به ظرفیت ها و ریز فضا ها بسیار توجه کرد چون در طول شبانه روز بیماران زیادی به بیمارستان مراجعه می کنند که باید ظرفیت مکانی بیمارستان پاسخگوی تمام نیاز های آنان باشد . بیمارستان ها باید دارای بخش های مختلفی چون اورژانس , قلب , پلان بیمارستان ارتوپدی و … می باشد که باید در تمامی طرح ها به این نکات توجه کرد . به همین منظور ما به جمع آوری و طراحی مجموعه ۳۰ پلان بیمارستان پرداختیم که تمام امکانات و استاندارد های مورد نیاز را در بر دارد .

دانلود پروژه طراحی بیمارستان+تصاویر سه بعدی