جارو برقی بوش ساخت کجاست؟ معرفی، قیمت و خرید جاروبرقی بوش بانه و گناوه ممتازکالا | سناپویان

بوش هوم برند لوازم خانگی می باشید که به صورت تخصصی روی برند بوش آلمان فعالیت می کند. سابقه بوش هوم به جز چندین و چند سال سال فعالیت در بازار لوازم خانگی تهران, حدودا و به صورت تخصصی 3 سال در فضای مجازی و وب به صورت حرفه ای فعالیت می کند. ایران بوش تمام سعی خود را کرده تا کامل ترین وجامع ترین اطلاعات را در اختیار کاربران گرای قرار دهد تا شما عزیزان بتوانید درست ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید. جارو های شارژی بوش با قدرت فوق العاده و صدای کم توانسته اند نحوه ای جدید از پاکیزگی را برای شما به ارمغان آورند و بابت تمامی این قابلیت های بینظیری که به این جارو های شارژی اضافه نمود هزینه ای اضافی در نظر گرفته نشد . در این مورد در متن به موارد متعددی اشاره شده‌است که مهم‌ترین آن اسکن بارکد و تطابق اطلاعات مندرج بر روی کارتن با بدنه جارو برقی است. بوش (Bosch) یک مارک معتبر در بازار محصولات خانگی است که دستگاه های برقی حرفه ای و پیشرفته ایی با طراحی های اختصاصی عرضه می کند.

مهر و موم قطعات جاروی برقی

شایان به ذکر است صدای خروجی این جارو برقی در زمان فعالیت متوسط است از این رو در هنگام نظافت باعث آزار و اذیت افراد نمی شود. قدرت مکش جاروبرقی بوش 550 وات می باشد؛ بنابراین با قاطعیت می توان بیان کرد که کوچک‌ترین ذرات گرد و غبار را از روی سطح جذب می نماید بنابراین تمیزی چشمگیری را به محیط های تان مقام بخشیده و رضایت کامل شما را کسب می نماید. برای اینکه این جارو برقی بوش کاربردی چند منظوره داشته و علاوه بر نظافت کف منزل افراد قادر باشند که مبلمان، پرده ها و دیگر سطوح مورد نظر خود را نظافت نمایند در این جارو های برقی سری های مختلفی در نظر گرفته شد که با استفاده از آنها به راحتی کثیفی و گرد و غبار از سطح آنها زدوده شود .

  • همین شعار ساده گویای میزان اهمیتی است که بوش برای کاربران و خریداران محصولات خود قائل است و دقیقا به همین علت است که کمتر کسی را می‌توان یافت که نام لوازم خانگی بوش به گوشش نرسیده باشد.
  • باید گفت که این آزمایش ها برای این محصولات بسیار سخت در نظر گرفته شده اند و هر جارو برقی قادر نخواهد بود از پس آن به راحتی بر بیاید.
  • همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم توجه به نیاز و سلیقه کاربر از جمله مهم‌ترین اهداف شرکت بوش است.
  • شرکت بوش تلاش کرد تا برای مشتریان خود، جارو های برقی را به بازار ارائه دارد که به هنگام کارکرد صدای موتور آنها برای افراد منزل آزار دهنده نباشد همانند آنچه در انواع ماشین ظرفشویی از جمله ماشین ظرفشویی توکار بوش به  آن توجه شده بود.
  • شرکت مشهور بوش در این راستا بیان کرده که که عمر مفید موتور های به کاربرده شده در این مدل جارو برقی،حدودا 10 سال و یا بیشتر است.

جارو برقی بوش ساخت کجاست؟ معرفی، قیمت و خرید جاروبرقی بوش بانه و گناوه ممتازکالا | سناپویان همان طراحی‌ای که برای اکثر جارو برقی‌ها در نظر گرفته می‌شود را روی این محصول هم مشاهده می‌کنید. بدنه‌ای پلاستیکی دارد، اما پلاستیک باکیفیتی برای ساخت این محصول استفاده شده است که دیر خراب می‌شود و سخت آسیب می‌بیند. همچنین این جارو برقی در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری راهی بازار می‌شود و با توجه به علاقه خودتان می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را خریداری کنید. چرخ‌های خوب و باکیفیتی برای این جارو برقی در نظر گرفته شده که باعث می‌شوند حرکت جارو برقی روی سطح‌های مختلف راحت باشد. دکمه‌ها خیلی بزرگ طراحی شده‌اند تا بتوانید به راحتی آنها را فشار دهید. در قسمت بالای جارو برقی هم یک دستگیره در نظر گرفته تا بتوانید راحت‌تر آن را حمل کنید و به مکان‌های مختلف ببرید.

جاروبرقی BGL6POW2

اقلام همراه با این دستگاه که به شما نظم و سرعت بیشتری می‌هد برای نظافت منزلتان شامل پاکت جارو، فیلتر پاک‌‌سازی هوا و جلوگیری از پخش شدن گرد‌ و غبار در هوا و سری‌های مختلف برای جاروکردن مکان‌های مختلف مانند گوشه‌های دیوار، مبلمان و پرده می‌باشد. هیتاچی از جمله برندهای معتبر و پرفروش در بازار لوازم خانگی است که جاروبرقی‌های پرفروشی روانه بازار می‌کند. در این مطلب به معرفی برند هیتاچی و کشور سازنده جاروبرقی‌های آن می‌پردازیم. وجود دسته ای که جهت حمل و جابجایی دستگاه وجود دارد، باعث می شود که به راحتی آن را حمل نمایید.

هریک از این جاروبرقی‌ها قابلیت‌ و ویژگی‌های مخصوص به خود دارند که ما در این مطلب به بررسی کلی امکانات جاروبرقی‌های بوش خواهیم پرداخت. سیم جاروبرقی بوش مدلBGL6POW2 تقریبا 9.3 متر می باشد که براحتی تا شعاع 12 متری را ساپورت می کند. با سیم 9.3 متری علاوه بر منزل میتوانید جارو را به داخل خودرو خود برد و تمام نقاط آن را جارو کشید این جارو برقی مثل همه ی جارو برقی های دیگر دارای دکمه سیم جمع کن خودکار هم می باشد. لوله تلسکوپی قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد از این رو کاربران را قادر می سازد بنا به قد خود طول آن را تنظیم نمایند.

خرید مطمئن جارو برقی بوش به صورت آنلاین