معرفی CX Trends 2023: A Treasure Troth of CX Conversations ✨

با کنار رفتن هر ارائه‌دهنده فناوری شرکت‌کننده با جایزه CX 2023، سخنرانان متخصص ما مطمئناً یک یا دو چیز در مورد زیر مجموعه‌های خاصی از تجربه مشتری می‌دانند.

آیا می خواهید جلسه را تماشا کنید؟ اینجا را بررسی کنید: چگونه کمک هوش مصنوعی می تواند به پیشنهاد CX ،ب و کار شما کمک کند.

  1. استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT در مرکز تماس

پس هنوز برای چی میخونی؟! ویدیوهای ما را بررسی کنید، بینش های جدیدی را به دست آورید، و بیشتر به دنیای وسیع تجربه مشتری نفوذ کنید.


منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/introducing-cx-trends-2023-a-treasure-troth-of-cx-conversations-%E2%9C%A8/

به این ترتیب، ما با برخی از ارائه دهندگان فناوری پیشگام در زیرمجموعه های مختلف CX، از همکاری های سازم، گرفته تا هوش مصنوعی مکالمه، تماس گرفتیم.

در انجام این کار، ما گنجینه ای از گفت،ا را گرد هم می آوریم که شامل نکات طلایی بسیاری از بینش است که به کاپیتان های CX اجازه می دهد تیم های خود را در بهترین مسیر ممکن هدایت کنند.

آیا می خواهید جلسه را تماشا کنید؟ اینجا را بررسی کنید: طراحی و ارائه یک استراتژی خدمات مشتری فعال.

  1. چگونه کمک هوش مصنوعی می تواند به پیشنهاد CX ،ب و کار شما کمک کند

ارتباطات پیشگیرانه با مشتری، تجزیه و تحلیل مکالمه و تجربه نماینده تنها برخی از مواردی هستند که در هسته گفت،ایی هستند که رهبران CX هر روز دارند.

این ارائه دهندگان – هر کدام یک برنده در جوایز سالانه CX ما – تیزترین ذهن خود را برای تعامل با ما، تشریح برخی از مهم ترین روندهای مرتبط با فضای CX مطرح کنند.

خوشبختانه، جونو لوک، معاون مدیریت محصول در وب،، با ما همراه شد تا نکات و ترفندهایی را به اشتراک بگذاریم تا از تمام دام های احتمالی ساخت چنین استراتژی جلوگیری کنیم.

اکنون برای فیل در اتاق … ChatGPT. بله، اطلاعات مولد هوش مصنوعی زیادی وجود دارد. با این حال، خواندن بین خطوط دشوار است.

بله، به سری CX Trends 2023 ما خوش آمدید. در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از جلسات است که نمی خواهید از دست بدهید.

ویدیوهای پرطرفدار که باید مراقب آنها باشید

با این وجود، درست شدن چالش برانگیز است. در واقع، تحقیقات گارتنر در سال 2022 نشان می‌دهد که برنامه‌های توسعه‌ای فعال ناقص بیش از آنکه فایده داشته باشد، ضرر دارد.

به این ترتیب، این ارائه دهندگان فناوری به روش های جدیدی فکر می کنند – فراتر از اصول اولیه نسبی پاسخ های طوطی وار به سؤالات متداول – و فرصت های جدیدی را برای کمک به مشتری باز می کنند.

راب لوکاسیو، مدیرعامل و بنیانگذار LivePerson، ما را از طریق برخی از این موارد راهنمایی می کند و در عین حال بینش بیشتری در مورد اینکه صنعت به کجا می رود و مشتریان، نمایندگان و ،ب و کارها چگونه سود می برند، ارائه می دهد.

برای مشاهده مجموعه کامل ویدیوهای CX Trend، اینجا را کلیک کنید!

آیا می خواهید جلسه را تماشا کنید؟ اینجا را بررسی کنید: استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT در مرکز تماس.

کجا می توانم تماشا کنم؟

چگونه باید تهیه کنم؟ نرده های محافظی که باید در جای خود قرار دهم چیست؟ چه برنامه های کاربردی را می توانم در حال حاضر پیاده سازی کنم؟

برونا کراولی، معاون فروش در Ultimate، به ما کمک می کند تا در تمام این سؤالات سخت پاسخگو و موارد دیگر پیمایش کنیم و همان اطلاعاتی را که او به مشتریان مرکز تماس خود ارائه می دهد به اشتراک بگذاریم.

اکنون برای فیل در اتاق … ChatGPT. بله، در حال حاضر اطلاعات مولد هوش مصنوعی زیادی وجود دارد. با این حال، خواندن بین خطوط دشوار است.

در اینجا یک چشنده از ویدیوهای CX Trends موجود است!

  1. طراحی و ارائه یک استراتژی پیشگیرانه خدمات مشتری

فضای مکالمه هوش مصنوعی مملو از فروشندگ، است که همگی برای خودکارسازی مکالمات بیشتر با مشتریان و – در انجام این کار – نوآوری را با سرعتی بی سابقه به جلو می برند.

هوش مصنوعی مولد تمام آن چیزی است که به نظر می رسد هر ،ی که در فناوری تجربه مشتری غم انگیز در مورد آن صحبت می کند. با این حال، روندهای دیگری نیز وجود دارد که بازار را متحول می کند.

البته، هوش مصنوعی مولد ممکن است هر یک از این موارد را غلغلک دهد. با این وجود، ما می‌خواستیم زیر سطح تیترهای پر زرق و برق بزنیم و بیاموزیم که چگونه فناوری‌های مختلف می‌توانند تفاوت ملموسی را در CX امروز ایجاد کنند (جناسی در نظر گرفته شده!).

و ما مجموعه‌های CX Trends خود را برای عبور از بسیاری از این زیرمجموعه‌ها تنظیم کرده‌ایم، بنابراین ویدیوها با علایق مختلف همه افراد در فضا مطابقت دارد.