مدت زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی زبانشناس | zabannew

مدت زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی زبانشناس | zabannew کتاب‌های Cambridge Academic English یک مجموعه سه جلدی برای زبان‌آموزان با سطح متوسط و پیشرفته است که در حال تحصیلات دانشگاهی هستند یا قصد ورود به دانشگاه را دارند. این مجموعه طیف گسترده‌ای از موضوعات متنوع را پوشش می‌دهد، و شامل ویدئوها و صداهای ضبط شده سخنرانی‌ها، سمینارها و مصاحبه‌های دانشگاه کمبریج است. کتاب ESL business English نوشته Lucas Burns یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه زبان انگلیسی تجاری است. در این کتاب شما به همه اطلاعاتی که برای ورود به دنیای تجارت نیاز است، دسترسی دارید؛ و می‌توانید یاد بگیرید که چطور یک سخنرانی تجاری را حرفه‌ای و روان ارائه کنید.

آموزش زبان انگلیسی با 90 درس رایگان + ویدیو

اگر زبان انگلیسی شما خوب است پس سعی کنید با فرزندانتان انگلیسی صحبت کنید. حتی جملات کوتاهی مثل “دوستت دارم” و یا کارهایی مثل “بیا اینجا” یا “بشین”، برای شروع فوق‌العاده هستند. فرزند شما به مرور عادت به صحبت کردن افراد به زبان انگلیسی می‌کند.

این مجموعه با این هدف طراحی شده است تا افراد را برای درک متن‌های دانشگاهی آماده کند. در این مجموعه موضوعات متنوعی مثل جامعه‌شناسی، تغذیه، معماری، تجارت و… مطرح شده است و در سطح‌های بالاتر متن‌های آن از منابع معتبری مثل وال استریت ژورنال، پاپیولار ساینس، نیویورک تایمز، یا نویسندگان معروف اقتباس شده است. یکی از مزایای این مجموعه این است که برای هر یک از کتاب‌ها روی وب‌سایت دانشگاه میشیگان مجموعه‌ای تست درس به درس نیز وجود دارد.

  • این یکی دیگر از تمریناتی است که می توانید روزانه انجام دهید.
  • و این که برای فعال کردن از سطح یک تا اخر هزینش چقدر برای همیشه فعال بمونه و تمرین کنم..
  • با جستجو و پرسیدن نظر بقیه کسانی که آلمانی خوندن به همیارزبان رسیدیم و هر روز با کمک این سایت داریم زبان آلمانی را آنلاین یاد می‌گیریم.
  • روش های اموزشی شما نسبت به روشهای پیشین منطقی تر به نظر میرسه.
با چنین سطحی می‌توانید پس از یک ماه مطالعه مداوم به نمره 6 دست یابید و اگر طالب نمره 7 هستید نیاز است حداقل 8 تا 12 ماه به صورت جدی به یادگیری بپردازید. یک زبان‌آموزِ سطح متوسط می‌تواند عبارات و اظهارات مختلفی را به زبان انگلیسی بسازد. تقریباً با زحمت بسیار کمی می‌تواند در رابطه با زمان، آب‌‌وهوا، مکان، علاقه‌مندی‌ها و چیزهایی که دوست دارد، صحبت کند.

شروع از نمره 5- 5/5

پس می توان گفت که مدت زمان یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، احتمالا کمتر است. اخه من فوق العاده زبانم ضعیف هست و خیلی هم دوست دارم زبان رو یاد بگیرم در حدی که راحت و روان صحبت کنم بدون هیچ دغدغه ای اما تا حالا تلاشم بی نتیجه مونده. هر چند که کمی بلدم اما برنامه رو دوست داشتم و از سطح مبتدی اون شروع کردم. من خودم به‌شخصه خیلی از کارهای موفقیت‌آمیزی که در زندگی انجام دادم برنامه‌ریزی خاصی پشت سر این لینک آن نبوده است. فقط قدم در راه گذاشتم و سعی کردم که با تلاش خود به هدف خودم برسم.