پنج ایده‌ها برای بک لینک موفقیت

گوگل بعد از این موضوع، صفحه پیج رنک خودش را از دسترس وبمستران خارج کرده و قوانین جدیدی به جای تعداد لینک برای اعتباربخشی بک لینک ها در سئو ایجاد کرد. لینک سازی (link building) در سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ از سوی دیگر سری RX 6000 از لحاظ عملکرد رهگیری پرتو، مشابه کارتهای نسل قبل انویدیا مثل سری RTX 20 هستند اما از DLSS پشتیبانی نمیکنند و در عوض از فناوری مشابه AMD یعنی Fidelity FX Super Resolution پشتیبانی میکنند که عملکرد آن در حد DLSS نیست. همچنین هنوز تعداد بازیهایی که از رهگیری پرتو و DLSS پشتیبانی میکنند خیلی زیاد نیست و در بسیاری از بازیها هم، بود و نبود این ویژگی مهم نیست. راهنمای خرید کارت گرافیک مخصوص بازی؛ آیا پشتیبانی از واقعیت مجازی برای شما اهمیت دارد؟ این کمپانی تایوانی همچنین به تولید لپتاپ، مادربورد، مانیتور و حتی گوشی هوشمند نیز مشغول است اما در بحث کارت گرافیک با برند Republic of Gamers خود، حضور پررنگی در بازار دارد. حتی پس از اینکه با راهنمای خرید کارت گرافیک کامپیوتر که در بالا به آن پرداختیم، توانستید کارت گرافیک مخصوص بازی موردنظرتان را پیدا کنید، نوبت به گزینههای مختلفی که در بازار پیش رویتان قرار دارد میرسد.

چنین کتابهایی گزینهای ایدهآل برای محتوای عمیق شما به حساب میآیند و ضمنا از طریق آنها قادر به جمعآوری اطلاعات بیشتری راجع به مخاطبان خود خواهید بود. آنها همچنین کارتهای اقتصادی خود را هم وارد بازار میکنند. در مورد این مورد بالاتر صحبت و راهنمای کردیم اما به طور خلاصه برای رهگیری پرتو، کارت های گرافیک مخصوص بازی سری RTX 30 انویدیا بهترین گزینه هم برای رهگیری پرتو و هم استفاده از ویژگی DLSS هستند. هستههای کودا (تا حدودی مهم): این مورد هم مثل سرعت کلاک، تنها یکی از فاکتورهایی است که در تعیین عملکرد کارت گرافیک نقش دارد. اما مقایسه ترافلاپس کارتهای گرافیکی که معماری متفاوتی دارند، درست مثل هستههای کودا هیچ فایدهای ندارد و نمیتواند به شما بگوید کدام کارت بهتر است. برای مثال بهتر است که تعداد هستههای کارتهای گرافیکی که از یک معماری استفاده میکنند را با هم مقایسه کنیم تا اینکه تعداد هستههای کارتهای گرافیک انویدیا که از معماری پاسکال یا امپیر استفاده میکنند را مقایسه کنیم. مهمتر از همه مقایسه تعداد هستههای کارتهای گرافیک انویدیا و AMD هیچ فایدهای ندارد چرا که معماری آنها کاملا متفاوت است.

«پروفایل تجاری گوگل» (Google Business Profile) راهکاری است که به برندها و کسبوکارها اجازه میدهد در صفحات نتایج جستجو مقابل چشم جستجوگران محلی قرار بگیرند. استفاده از نظرات بلاگرها راه دیگری برای دریافت بکلینک به شمار میآید که بسیار مشابه با روش قبل است. بعضی مدلهای قدیمیتر نیز همچنان از درگاه DVI استفاده میکنند. برخی مانیتورهای جدید هم به درگاه USB-C مجهز هستند. همانند کیس Cooler Master Cosmos، نسخه C700P این مدل هم یکی از بهترین کیس های سال 2023 است. طی چند سال آینده بدون شک رهگیری پرتو اهمیت بسیار بیشتری در بازیها پیدا خواهد کرد. به دلیل اینکه بدون سئو، ورودی سایت یا همان ترافیک سایت بالا نخواهد رفت و سایت شما از طرف موتور های جستجوگر رتبه خوبی کسب نمیکند و کسب و کار شما رونق پیدا نخواهد کرد. اگر قصد دارید روی کامپیوتر خود از هدستهای واقعیت مجازی مثل HTC Vive و Oculus Rift استفاده کنید، حداقل باید یک کارت میانرده داشته باشید اما بهترین عملکرد را از کارت های گرافیک مناسب گیمینگ مثل RTX 2060 Super یا RX 5700 یا مدلهای گرانتر و قدرتمندتر بالاتر تجربه خواهید کرد.