قیمت خرید ماوس کامپیوتر، ماوس گیمینگ و ماوس وایرلس و باسیم

بیشتر ماوس‌ها DPI غیر قابل تغییری دارند که برای انتخاب بهترین ماوس باید به عدد تنظیم شده برای آن‌ها دقت کنید. استفاده از ماوس‌های سیم دار برای کامپیوترهای رومیزی و ماوس‌های بی‌سیم برای لپتاپ بیشتر رایج است. اما باید توجه کنید که یک ماوس بی‌سیم لزوماً قابلیت بیشتری نسبت به ماوس‌های با سیم ندارد و ممکن است انتخاب یک ماوس بی‌سیم بدترین انتخاب برای شما باشد. موس های ارگونومیک برای کاهش درد و ناراحتی ناشی از استفاده طولانی مدت از موس های کامپیوتر معمولی طراحی شده‌اند. با توجه به طراحی ظاهری که دارند مچ دستتان را در وضعیتی قرار می‌دهند که در استفاده طولانی مدت اذیت نشود و احساس درد نکنید. ماوس یا موشواره به انگلیسی Mouse معروف‌ترین واسط بین ما و یک سیستم کامپیوتری است و یک دستگاه ورودی به شمار می‌رود.

ماوس با سیم ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL RZ01

وقتی که قصد خرید موس داشته باشید، انتخاب‌های بسیار گسترده‌ای خواهید داشت. به نظرتان چطور باید یک ماوس مناسب انتخاب کرد؟ چه مدل‌هایی از موس در بازار وجود دارند؟ قیمت انواع موس با هم چه تفاوتی دارد؟ در این بخش اطلاعاتی جامع در خصوص خرید موس به شما ارائه می‌دهیم. این ماوس با سیم تسکو نیز از محصولات تخصصی گیمینگ به شمار می آید و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. ماوس دارای 7 کلید است که هر کدام برای یکی از کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرد. DPI در این ماوس با دو کلید افزایش و کاهش پیدا می کند و دقت حسگر آن بین 1200 تا 7200 DPI قابل تنظیم است. همانطور که در جریان هستید برندهای زیادی در زمینه تولید و طراحی انواع ماوس کامپیوتر فعالیت می‌کنند که هر برند با توجه به نوع ماوس، قیمت‌های مختلفی را برای آنها در نظر می‌گیرند.

در رابط کاربر گرافیکی[ویرایش]

برای مثال برخی افراد هستند که اقدام به فروش موس فانتزی می‌کنند. این نوع موس برای کسانی که استفاده چندانی از کامپیوتر ندارند مناسب خواهد بود. برخی دیگر به صورت تخصصی در زمینه فروش ماوس حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. برای مثال کسانی که پروژه‌های طراحی گرافیکی انجام می‌دهند، نیاز به موس دقیق و با دوام دارند.

موس بیسیم Microsoft مدل MODERN MOBILE MOUSE

این چهار عمل در برنامه‌های خاص کار خاص خود را انجام می‌دهند که تقریباً شبیه اعمال بالا است. لازم است ذکر شود که بیشتر ماوس‌ها برای افراد راست دست که تعداد آن‌ها بیشتراز چپ دست‌ها است طراحی می‌شوند و اگر فرد چپ دست باشد و بخواهد با انگشت اشاره عملکرد کلید سمت چپ ماوس را اجرا کند. می‌تواند در تنظیمات رایانه در قسمت تغییرات کلیدهای ماوس نحوه عملکرد کلید سمت راست و چپ را با هم عوض کند. این محصول با یک طراحی فوق العاده و حسگری اپتیکال یکی از بهترین انواع موس بی سیم به شمار می آید. این وسیله حالت پذیر است و به شما حق انتخاب بین دو مدل خمیده و صاف را خواهد داد.

از مزایای این محصول می توان به داشتن کلید بک و فوروارد برای سهولت کار اشاره کرد. نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد. این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود. از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود.

  • ماوس‌های بی‌سیم امروزی با دوباتری درون ماوس و یک دانگل متصل به درگاه یواس‌بی کیس کار می‌کنند.
  • انتخاب و خرید ماوس، به عنوان یکی از مهمترین لوازم جانبی کامپیوتر، با توجه به تنوعی که در بین این محصولات دیده می شود شاید کار ساده ای نباشد.
  • از طرف دیگر خردی ارزان قیمت ماوس بی سیم برای طراحان مناسب نخواهد بود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار