من همیشه در حال آزمایش زمان های مختلف برای ارسال ایمیل هستم. من آن را به هوش مصنوعی می سپارم تا به من کمک کند بهترین زمان برای دستیابی به مشتریان مختلف را در نظر بگیرم.
علی پاول، اجرایی حساب استراتژیک در ترمینوس
نکته 5: صندوق ورودی خود را با CRM خود همگام کنید
شما نمی خواهید مشتریان بالقوه و فعلی یک ایمیل طول، ببینند و تصمیم بگیرند بعداً آن را مرور کنند – فقط فراموش کنید. همچنین نمی خواهید زمان بندی با خود را سخت کنید.
پاول گفت: “من همیشه ،د مش، را در معرض آزمایش قرار می دهم.” به ،وان مثال، به من گفته شده است که بعد از ساعت کاری ایمیل ارسال نکنم، اما متوجه شدهام که ارسال ایمیل در شب باز و پاسخهای بیشتری دارد.
این چیزی است که در عمل به نظر می رسد:
نکته 4: پیام ها را در زمان من، ارسال کنید
در نهایت، شما حساب های خود را می د،د. پاول افزود: “من متوجه شده ام که تعریف زمان بندی خوب بستگی به این دارد که آیا شما به یک مشتری بالقوه ایمیل ارسال می کنید یا یک مشتری.” فوراً برای مشتریان بهتر عمل میکند، در حالی که مشتریان بالقوه عاشق دریافت ایمیل در پایان روز هستند.»
با استفاده از دادههای مشتری، ایمیلهای بسیار مرتبط بسازید و به لطف بینشهای هوش مصنوعی، وظایف بعدی را در زمان من، انجام دهید. همه اینها بخشی از تعامل فروش است – ببینید چگونه کار می کند.