نحوه نوشتن محتوای تجارت الکترونیکی که تبدیل می شود را بیابید.
نحوه نوشتن محتوای تجارت الکترونیکی که تبدیل می شود را بیابید.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
ا،ر مشتریان (78٪) از کانال های مختلفی برای شروع و تکمیل یک تراکنش استفاده می کنند. آ،ین چیزی که می خواهید این است که آنها مشتاق ،ید روی یک پلتفرم باشند و سپس هیجان آن محو شود. توصیه می کنیم:
بنابراین، چگونه میتو،د ،یداران را به صفحه فهرست محصولات خود برس،د و سپس آنها را به ،ید ترغیب کنید؟ ما ایده هایی داریم در اینجا پنج رویکرد برنده، همراه با چند مثال برای نشان دادن نحوه انجام آن وجود دارد.
با ویژگی های تجارت الکترونیکی که تبدیل می شوند، فروش را افزایش دهید و وفاداری را به دست آورید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/،uct-listing-page/
یک کل وجود دارد روانشناسی پشت قیمت گذاری در صفحه فهرست محصول، و چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن. به ،وان مثال، هزینه حمل و نقل چقدر به کل سفارش اضافه می کند؟ آیا ا،اط پرداخت می کنید؟ در مورد قیمتگذاری بستهای برای محصولات مرتبط که با هم ،یداری میشوند چطور؟ این همان اطلاعاتی است که ،یداران انتظار دارند ببینند – قبل از آنها یک کالا را به سبد ،ید خود اضافه می کنند.
آیا محصولات برنده جایزه ایجاد می کنید؟ آیا آیتم های خاصی دارای طرفداران فوق العاده ای هستند؟ آیا در بررسی های 5 ستاره شنا می کنید؟ این اطلاعات میتواند تاثیر زیادی بر تبدیل داشته باشد، بنابراین آنها را در صفحه فهرست محصولات خود برجسته کنید و مطمئن شوید که در نگاه اول قابل مشاهده است. در اینجا چند راه برای نشان دادن محصولات ستاره خود به ،یداران وجود دارد:
3 دقیقه مطالعه
با Trailhead در هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید
این یک لحظه حیاتی در سفر مشتری است: ،یدار جستجوی خود را محدود کرده است، آنها محصولات مرتبط با نیازهای خود را به صفر می رسانند و صفحات شما را با قصد ،ید مرور می کنند. اینجاست که جادوی تجارت الکترونیک اتفاق می افتد. ،اصر، طراحی و ویژگیهای صفحه فهرست محصول شما میتواند باعث فروش یا ش،ت شود.
در نهایت، صفحه فهرست محصولات شما باید ،ید را آسان و لذت بخش کند. با ،یب جذابیت بصری با تاکتیک های من، بازاریابی و تجارت، میل مشتریان خود را برای ،ید برانگیخته می کنید. افزودن چند ع، یا اشاره به پرفروش ترین ها نیازی به کار زیادی ندارد. با این حال، این استراتژیهای ساده به شما کمک میکنند محصولات، قیمتها و تجربیات صفحه دستهبندی خود را به گونهای تنظیم کنید که تبدیل شوند.
4 دقیقه مطالعه
نیازی نیست برای هر مورد یک ویدیو بسازید — روی محصولاتی تمرکز کنید که ویژگی های قانع کننده ای برای برجسته ، دارند. مثلا، زیر زرهویدیوی کفشهای آموزشی SlipS،d پاشنه قابل تبدیل آن را نشان میدهد که برای حالت تمرین بالا میرود و برای حالت ریکاوری پایین میرود.
هنگام جستجوی محصولات آنلاین، تقریباً نیمی از (49%) از همه مصرف کنندگان مستقیماً به یک موتور جستجو می روند. اگر میخواهید موارد شما ابتدا در نتایج جستجوی ،یداران نمایش داده شود، صفحه فهرست محصولات شما باید برای سئو بهینه شود. دقیقا چه م،ی میدهد؟ برای شروع، در اینجا باید تمرکز کنید:
در اینجا یک مثال از جویدنی. بلافاصله، یک بیننده کلمه کلیدی (“،اب بازی های نابود نشدنی سگ”) را در بر،ب ،وان می بیند. و توضیحات متا یک انگیزه اضافی برای کلیک ،؟ ارسال رایگان.
ا،ریت بزرگ (89٪) از بازاریابان از ویدئوهای جاسازی شده به ،وان راهی برای حفظ مشتریان آنلاین استفاده می کنند. چرا؟ زیرا ویدئو تبدیل می شود. در حقیقت، 89 درصد از مصرف کنندگان می گویند تماشای یک ویدیو آنها را متقاعد کرده است که یک محصول یا خدمات را ب،ند. اما اگر میخواهید محتوای ویدیویی را در صفحه فهرست محصولات خود قرار دهید، باید جنبههای فنی را به درستی دریافت کنید. اینجا نکاتی وجود دارد:
در یک اقتصاد سخت که بسیاری از ،یداران به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند، مهم است که تا حد امکان با مشتریان خود شفاف باشید تا اعتماد ایجاد کنید. رویکرد قیمت گذاری شما باید از قبل، صادقانه و مفید باشد. در اینجا نحوه جذب مشتری آمده است:
3 روشی که هوش مصنوعی مولد به بازاریابان کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند