لیست قیمت شیر گیوتینی زبانه استیل مهاب آب ایرانیان سناپالیز | کسری ساران

لیست قیمت شیر گیوتینی زبانه استیل مهاب آب ایرانیان سناپالیز | کسری ساران در کل نوع آلیاژ به کار رفته در شبرآلات صعنتی تحت تاثیر چند فاکتور بسیار مهم قرار دارد. عواملی نظیر نوع سیال، فشار و دمای آن سیال، بر نوع متریال به کار رفته در شیرها تاثیرگذار است. در دمای بالا از آلیاژی که نسبت به دما مقاومت بیشتری دارد استفاده می شود و در برخی شیرآلات از آلیاژی استفاده می کنند که در برابر خوردگی که سیال مسبب ایجاد آن است مقاوم باشد. به جزء موارد ذکر شده در برخی موارد آلیاژی انتخاب می شود که از نظر هزینه ای مقرون به صرفه باشد. شیر گیوتینی KNIFE GATE VALVE ، شیر تیغه ای ، شیر چاقویی، اسم مصطلح برای شیر های KNIFE GATE VALVE  می باشد. در شیر چاقویی، با عملگر پنوماتیک از یک اکچوییتور استفاده میشود، که با نیروی هوا و فشار آن باعث حرکت کردن دیسک در جهت عمودی و باز و بسته کردن شیر خواهد شد.

اکچویتور پنوماتیک یا عملگر بادی با استفاده از یک منبع تغذیه هوای فشرده تحت فشار با نیروی باد فشرده دیسک را در جهت عمودی به صورت خطی به حرکت در می آورد و مسیر سیال را باز و بسته می کند. در واقع شیر چاقویی پنوماتیک یا شیر گیوتینی پنوماتیک از لحاظ نوع عملکرد تنها در نوع عملگر با سایر مدل های متفاوت می باشد. شیر چاقویی یا شیر گیوتینی شباهتی ظاهری به شیرهای پروانه و شباهتی عملکردی به شیرهای کشویی دارد.

بطور مثال بعضي از انواع خاص آن شيرهاي تا محدوده دمايي 260- تا 73 درجه سانتی گراد و تا فشار 22 بار تحمل مي‌كنند. نوع ژاكت دار اين شيرها جهت كنترل سيال لجني در بسياري از پروسه‌ها مانند تصفيه آب ، كاغذسازي استفاده مي‌گردد. مهره ماسوره اين نوع شيرها يكي از مزيتهاي مهم آن است بطوريكه به راحتي قابل تعويض است بدون آنكه شير از خط جدا شود.برای باز و بسته کردن این شیر می توان از حالت های دستی و اتوماتیک مانند پنوماتیکی استفاده کرد. شیر گیوتینی استیل یا شیر چاقویی استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر محیط و موارد خوردنده در  صنایع غذایی و دارویی کاربرد بسیار زیادی دارد. این شیر معمولا با جنس بدنه و دیسک و سیت رینگ استیل و جنس سیت تفلون طراحی و تولید می گردد.

  • این شیر اساسا با حرکت خطی عمودی مسیر سیال را کنترل و قطع یا وصل می کند و در دو نوع اتصال  شیر چاقویی ویفری و شیر چاقویی لاگ طراحی و تولید می گردد.
  • بدنه معمولا از چدن خاکستری و یا استنلس استیل و گیت نیز از متریال استنلس استیل می باشد.
  • شیر گوتینی اغلب در شرایطی که سیالات دارای حجم زیادی جامدات حل‌شده باشند, مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • فولاد آنلاین این افتخار را دارد که با دارا بودن انبار استوک اتصالات جوشی در ایران پشتیبان نیاز صنعت در تامین این کالا باشد.

بدنه معمولا از چدن خاکستری و یا استنلس استیل و گیت نیز از متریال استنلس استیل می باشد. با توجه به نوع عملکرد این شیر می توان از این شیرها برای سیالاتی که جامد یا گل مانند هستند نیز استفاده کنیم. شیر گیوتینی در سایز های “۲/۱ الی “۱۲ بوده و دارای کلاس کاری CL150 , PN16 می باشد. جنس بدنه شیر ها بسته به نیاز طراحی GG25,GGG40,A216WCB,CF8M و تیغه آن استنلس ۳۰۴ و یا ۳۱۶ خواهد بود. شیر گیوتینی در سایز های “2/1 الی “12 بوده و دارای کلاس کاری CL150 , شیرآلات صنعتی کرج PN16 می باشد.

شیر گیوتینی KNIFE GATE VALVE LUG TYPE CL150 3 INCH

از مزایای این شیرها می توان به عمر بالا و عدم نیاز به سرویس مداوم، عبور سیال بدون کاهش دبی، آب­بندی کامل از هر دو جهت، طراحی شده مطابق با استانداردهای DIN، تیغه استیل، قابلیت باز شدن انتهای شیر جهت سرویس و قابلیت نصب عملگرهای پنوماتیک، برقی،هیدرولیکی و… اشاره نمود. مشخصات فنی این شیر شامل فشار کاری 10 بار، سایز 50  الی 300 میلیمتری، جنس چدنی و استیل بدنه، محوری از جنس استنلس استیل، محور و تیغه از جنس استنلس استیل و رنگ اپوکسی پودری آن می باشد. شیر گیوتینی، به شیری گفته می‌شود که دارای یک تیغه عمودی در وسط باشد و به‌صورت تدریجی باز یا بسته ‌شود. شیرهای گیوتینی دارای بدنه‌ای از جنس چدن، فولاد و استیل، و تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ هستند.

تولید شیرگیوتینی لاگ تایپ