هوش مصنوعی مولد قابل اعتماد را به CRM خود بیاورید
بر اساس این گزارش، «این مک،سمها شامل نظارت بر دقت و قابلیت اطمینان سیستم، استفاده از کد رفتاری هوش مصنوعی، نظارت توسط هیئت بازبینی اخلاقی هوش مصنوعی مستقل، رعایت استانداردهای هوش مصنوعی قابل توضیح و هوش مصنوعی شفاف، و گواهینامه اخلاق هوش مصنوعی برای ایجاد اصول حاکمیتی است. ”
حسابرسی به طور مداوم سیستم ها را ارزیابی می کند تا مطمئن شود که آنها همانطور که انتظار می رود، بدون تعصب، با داده های با کیفیت بالا و مطابق با چارچوب های نظارتی و سازم، کار می کنند. حسابرسی همچنین به سازمانها کمک میکند تا با ثبت درخواستها، دادههای مورد استفاده، ،وجیها و تغییرات کاربر نهایی در یک مسیر حسابرسی ایمن، نیازهای انطباق را برآورده کنند.
حفظ صفر ی،ی که هیچ اطلاعات مشتری خارج از Salesforce ذخیره نمی شود. اعلانها و ،وجیهای هوش مصنوعی هرگز در LLM ذخیره نمیشوند و توسط LLM یاد نمیشوند. آنها به سادگی ناپدید می شوند.
تشخیص سمیت روشی برای پرچمگذاری محتوای سمی مانند سخنان مشوق عداوت و تنفر و کلیشههای منفی است. این کار را با استفاده از یک مدل یادگیری ماشینی (ML) برای اسکن و امتیاز دادن به پاسخهایی که یک LLM ارائه میدهد، انجام میدهد، و اطمینان حاصل میکند که نسلهای یک مدل در یک زمینه تجاری قابل استفاده هستند.
KPMG در نظرسنجی خود نوشت: «هوش مصنوعی قابل اعتماد مهم است. “اگر مردم سیستم های هوش مصنوعی را قابل اعتماد بدانند و مایل به اعتماد به آنها باشند، احتمال بیشتری دارد که آنها را بپذیرند.”
منبع: https://www.salesforce.com/blog/ai-data-privacy/
پوشش داده ها برای محافظت از اطلاعات خصوصی و رعایت ا،امات حریم خصوصی، داده های حساس را با داده های ناشناس جایگزین می کند. پوشاندن داده ها به ویژه در حصول اطمینان از حذف تمام اطلاعات قابل شناسایی شخصی مانند نام، شماره تلفن و آدرس، هنگام نوشتن درخواست های هوش مصنوعی مفید است.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
جولی سویت، مدیر عامل Accenture، گفت که خطرات زم، کاهش مییابد که حفاظت از حریم خصوصی و امنیتی مانند اینها دقیقاً در فناوری گنجانده شود.
اعتماد به حریم خصوصی داده های هوش مصنوعی با حکمر، خوب شروع می شود
رهبران در صنایع بسیار تحت نظارت مانند خدمات مالی و سلامت در مورد نحوه پیاده سازی هوش مصنوعی بدون به خطر انداختن اعتماد و ایمنی مشتری محتاط هستند. برای اطمینان از انطباق با مقررات، این صنایع باید موارد استفاده را بررسی کنند که حریم خصوصی و امنیت داده ها را به خطر نمی اندازد.
- برای بانکداری، این ممکن است شامل استفاده از اتوماسیون برای کارآمدتر ، وظایف و فرآیندهای معمول باشد، مانند اختلافات تراکنش یا استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت رباتهای گفتگوی هوشمندتر که تعاملات مشتری را شخصیسازی میکند و خدمات خود را بهبود میبخشد.
- برای ارائه دهندگان سلامت، هوش مصنوعی می تواند به آنها کمک کند تا جمعیت بیماران را به طور مؤثرتری ت،یم بندی کنند تا بتوانند ارتباطات شخصی تر و به موقع مانند راهنمایی هایی برای بیماران دیابتی برای کاهش قند خون در هنگام افزایش سطح گلوکز ارسال کنند.
به سرعت به امروز بروید، و اعتماد در قلب این است که چگونه ،ب و کارها و مشتریان به طور گسترده و با موفقیت از ظهور هوش مصنوعی مولد استقبال خواهند کرد. برخی از شرکتها محصولات خود را بدون انجام کار سخت حذف سوگیری، ارائه شفافیت و اطمینان از محافظت 100٪ از دادههای مشتری، هوش مصنوعی میکنند. اما همانطور که رهبران بیشتر و بیشتر متوجه می شوند، همین کار است که تفاوت را در اعتماد مردم به هوش مصنوعی شما ایجاد می کند.
شهره عابدی، EVP، COO و CTO AAA گفت: «همه بخشهای ما ایدههای خوبی در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد دارند. من نمیخواهم خلاقیت را خفه کنم، اما اگر در پشتیام را باز بگذارد، بهترین چیز را هم نمیخواهم.
نمای کارمند
- در نظرسنجی از بیش از 4000 کارمند در بخش فروش، خدمات، بازاریابی و بازرگ،، 73 درصد گفتند که معتقدند هوش مصنوعی مولد خطرات امنیتی جدیدی را معرفی می کند.
- 60 درصد ،، که قصد استفاده از هوش مصنوعی را دارند، گفتند که نمیدانند چگونه این کار را انجام دهند و در عین حال دادههای حساس را ایمن نگه دارند.
- این خطرات در صنایع بسیار تحت نظارت مانند خدمات مالی و بهداشت، نگر، خاصی دارند.
کاری که اکنون می تو،د انجام دهید
“اگر نمی تو،د با شخصی در شرکت خود تماس بگیرید و از او بخواهید به شما بگوید که هوش مصنوعی کجا استفاده می شود، چه خطراتی دارد، چگونه کاهش می یابد و چه ،ی پاسخگو است، شما هنوز هوش مصنوعی مسئولی ندارید.” گفت شیرین.
هوش مصنوعی قابل اعتماد به ویژه در صنایع تحت نظارت بسیار مهم است
بازیابی امن داده ها اینستین GPT – اولین هوش مصنوعی مولد در جهان برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – دادهها را از Salesforce، از جمله Data Cloud، به ،وان بخشی از فرآیند زمینسازی پویا است،اج میکند. این به شما امکان میدهد دادههایی را که برای ایجاد درخواستهای متنی نیاز دارید وارد کنید. در هر تعاملی، سیاستهای حاکمیتی و مجوزها اعمال میشوند تا اطمینان حاصل شود که فقط ،، که مجوز دارند به دادهها دسترسی دارند.
پاتریک استو،، EVP و GM از پلتفرم در Salesforce، توضیح داد که با AI Cloud، میتو،د از دستاوردهای بهرهوری هوش مصنوعی بدون ارائه دادههای شرکت خود استفاده کنید. او گفت که حفظ حریم خصوصی داده های هوش مصنوعی به حفاظت های مختلفی نیاز دارد:
زمین پویا پاسخهای یک LLM را با استفاده از صحیح و بهروزترین اطلاعات هدایت میکند و مدل را در دادههای واقعی و زمینه مرتبط «پایهبندی» میکند. این امر از توهمات هوش مصنوعی یا پاسخ های نادرست که بر اساس واقعیت یا واقعیت نیست جلوگیری می کند.
آ گزارش KPMG دریافتند که 75 درصد از پاسخ دهندگان تمایل بیشتری به اعتماد به سیستم های هوش مصنوعی دارند، زم، که مک،سم های تضمینی برای حمایت از استفاده اخلاقی و مسئولانه وجود داشته باشد.