قیمت‌های Salesforce Cloud CRM تا نه درصد افزایش یافت

Salesforce در ماه آینده برای اولین بار از سال 2016 قیمت چندین ابزار ابری و بازاریابی خود را افزایش خواهد داد.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-cloud-crm-prices-set-to-soar-by-nine-percent/

به هر حال، این حرکت ممکن است به پیشبرد معاملات آهسته قبل از شروع هر گونه تغییر قیمت کمک کند.

همچنین، انتظار می رود که Salesforce در سه ماهه بعدی که در ماه جولای به پایان می رسد، نتایج درآمد سالم تری را گزارش کند.

با این حال، با تلاش ،ب‌وکارها برای بهینه‌سازی هزینه‌های ابری، فضای بازار اکنون پیچیده‌تر شده است. در واقع، فروشنده CRM کمترین رشد درآمد خود را در 13 سال گذشته گزارش کرد.

با این وجود، حداقل در کوتاه مدت، Salesforce ممکن است افزایشی را تجربه کند – با افزایش چهار درصدی قیمت سهام آن پس از اعلام.

“می توانم به شما بگویم که این وضعیت به خوبی پیش نمی رود.” او در لینکدین اشاره کرد. «به خصوص در مورد آن دسته از مشتری، که تا به امروز ارزش کامل محصولاتی را که برای آنها پرداخت کرده‌اند دریافت نکرده‌اند (ی،ی مزایایی از هزاران ویژگی جدید و نسخه‌های جدید مشاهده نکرده‌اند).

با این حال، Salesforce خاطرنشان کرد که افزایش قیمت بر مشتریان فعلی که می‌خواهند ابرهای جدید ،یداری کنند نیز تأثیر می‌گذارد.

با این حال، Salesforce تاکنون فقط قیمت‌های جدید پلتفرم‌های سرویس و Sales Cloud خود را اعلام کرده است – همانطور که در زیر به اشتراک گذاشته شده است:

  • Salesforce Professional Edition از 75 تا 80 دلار آمریکا (5 دلار بیشتر)
  • Salesforce Enterprise Edition از 150 دلار آمریکا تا 165 دلار آمریکا (15 دلار افزایش)
  • Salesforce Unlimited Edition از 300 دلار آمریکا تا 330 دلار (30 دلار بیشتر)

به طور متوسط، کل افزایش قیمت – در این محصولات – نه درصد است.

در #SaaS، ادامه نوآوری و توسعه هزینه دارد. Salesforce قیمت ها را برای مدتی منجمد کرده است. برداشت من این است که سرمایه‌گذاری #هوش مصنوعی مورد نیاز برای رقابتی ماندن باعث افزایش قیمت و قابلیت‌های CRM می‌شود.

با توجه به نیاز Salesforce به سرمایه گذاری در GenAI و تثبیت موقعیت خود به ،وان رهبر در CRM – همانطور که تحقیقات IDC در سال 2022 تأکید می کند – ظاهراً باید چیزی ارائه می داد.

راه حل های تاثیرگذار شامل پلتفرم های سرویس، فروش و بازاریابی ابری آن، در کنار تابلو و صنایع است.

دیدگاه خود را در مورد لینکدین بیان می کند، د،ل نیومن، مدیرعامل گروه Futu،، اظهار داشت:

با این اوصاف، آدام منسفیلد، مایکروسافت، Salesforce و ServiceNow پیشرو در UpperEdge هستند، متقاعد نشده است که اکنون زمان من،ی برای افزایش قیمت است.

امیدواریم بسیاری از این مشتریان از حمایت قیمت برخوردار باشند. با این حال، حتی با این موارد، ،ب و کارها می توانند به زودی مذاکرات چالش برانگیزتری را برای تمدید پیش بینی کنند.

بسیاری از این هزینه‌ها در طول رونق همه‌گیری، زم، که Salesforce با سرعتی عالی رشد کرد، انجام شد.

Contact Center Genie یک مثال عالی است، همانطور که اکنون پلتفرم لایتنینگ کاملاً یکپارچه آن، هوش مصنوعی ،شتین تعبیه شده، Flow ها، برنامه‌های Slack بومی، مرکز DevOps و موارد دیگر.

همچنین، تا زم، که نوآوری‌های هوش مصنوعی ارزشی داشته باشند، مطمئن نیستم که Salesforce به آنها به ،وان توجیهی برای افزایش قیمت اشاره کند.

در واقع، در طول هفت سال گذشته، Salesforce بیش از 20 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است و ویژگی‌ها و پیشنهادات جدیدی را بدون افزایش قیمت‌ها ارائه کرده است.

در حالی که این حرکت باعث نارضایتی مشتریان خواهد شد، اما در زم، رخ می‌دهد که Salesforce – و رقبای آن – و پول بیشتری برای تقویت راه‌حل‌های خود با هوش مصنوعی (GenAI) تولید می‌کنند.