راهنمای خرید و فروش بیت کوین در ایران به صورت تصویری والکس | آموزشگاه آپادانا تبریز

راهنمای خرید و فروش بیت کوین در ایران به صورت تصویری والکس | آموزشگاه آپادانا تبریز

انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است. کوینومی ادعا می‌کند تا زمانی که شخص شما مرتکب اشتباه مانند گم کردن عبارات نشوید، خطری دارایی و سرمایه‌ی شمارا تهدید نمی‌کند. از این نمودارها می‌توانیم برای نگاه اجمالی و بررسی وضعیت اخیر کوین‌ها استفاده کنیم.

البته اگر ساکن ایران هستید، به‌دلیل تحریم‌ها امکان خرید مستقیم وجود ندارد و معمولاً باید از واسطه‌ها کمک بگیرید که هزینه تمام‌شده را افزایش می‌دهد. صرافی کوینکس در 12 دسامبر در بریتانیا تاسیس شد، بنیان‌گذاران این صرافی متشکل از افراد نخبه و با تجربه در حوزه‌ی بلاک چین، خدمات و امور مالی هستند. متاسفانه این صرافی نیز مانند اغلب صرافی‌های خارجی به سرمایه‌گذاران برخی از کشورها از جمله ایران خدمات خود را ارائه نمی‌دهد و برای خرید بیت کوین در ایران با استفاده از این صرافی باید حتما از VPN یا VPS با IP ثابت استفاده کنید.

یکی از بخش‌های مهم آموزش ارز دیجیتال مربوط به «کیف پول ارز دیجیتال» (Crypto Wallet) است. به طور خلاصه کیف پول وسیله‌ای است که برای تعامل با شبکه بلاک چین مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف پول‌ها را می‌توان در سه دسته کلی «نرم‌افزاری»، «سخت‌افزاری» و «کاغذی» دسته‌بندی کرد. در این حالت کیف پول را می‌توان به دو دسته «سرد» (Cold) و «گرم» (Hot)  تقسیم کرد. برای کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال مناسب‌ترین روش، خرید رمزارز در قیمت پایین و فروش آن در قیمت‌های بالا است.

تراکم شبکه بلاک چین چیست؟

در صورتی که کاربر کار خود را به درستی انجام ندهد، هزینه صرف شده هدر می‌رود. این مدل اقتصادی جریمه و پاداش، کاربران را تشویق به فعالیت درستکارانه می‌کند. شما می توانید با مقاله بیت کوین قانونی است؟ درباره قانونی بودن یا نبودن بیت کوین بیشتر بدانید. اصولا صرافی اگر معتبر باشد و برای مدت زمان مناسبی فعالیت داشته باشد، حتما شبکه های اجتمایی و سا همان سوشال های آن صرافی فعالیت لازم را دارند. در ادامه برخی از پلتفرم‌های کالا و خدمات که برای خرید کردن با بیت کوین مناسب هستند را معرفی می‌کنیم. در بخش بعدی شما باید تصویر احراز هویت را بارگذاری کنید یا از طریق احراز هویت ویدیویی با استفاده از دوربین گوشی یا وب کم خود این مرحله را به انجام برسانید.

ورود / ثبت‌نام

پس از کلیک بر روی تتر، صفحه‌ی معاملات مربوط به این رمزارز برای شما باز خواهد شد. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، می‌توان از صرافی‌های داخلی یا خارجی استفاده کرد. در هر صورت، داشتن حساب در صرافی داخلی برای تبدیل ریال به ارز دیجیتال و برعکس ضروری است. بیشتر صرافی‌های متمرکز خارجی امکان فعالیت با آی‌پی‌ ایران را ندارند. بنابراین برای استفاده از آن‌ها حتما باید از وی‌پی‌اس یا وی‌پی‌ان آی‌پی ثابت استفاده کرد.

  • همچنین مالکیت بیت کوین در اختیار هیچ فرد خاصی نیست و در اختیار همه سرمایه گذاران هست.
  • معمولاً کیف پول‌ها برای بک‌آپ به شما یک مجموعه ۱۲ یا ۲۴تایی از کلمات انگلیسی ارائه می‌دهند که باید آنها را در جایی امن یادداشت کنید.
  • در حال حاضر معامله بیت کوین در ایران منع قانونی ندارد و قانونی هم در مورد آن تصویب نشده است.
  • برای استخراج بیت کوین به یک دستگاه ماینر، اینترنت پر سرعت، برق و فن خنک‌کننده نیاز دارید.