آینده هوش مصنوعی نیازمند یک مسیر است

برای اتخاذ موفقیت آمیز هوش مصنوعی، مهم است که یک چشم انداز متقاعد کننده با محوریت انسان برقرار کنید. در حالی که ممکن است هوش مصنوعی غیرشخصی به نظر برسد، ما باید بر تأثیر مفیدی که می تواند داشته باشد تأکید کنیم، به ویژه با توجه به موانع کم ورود که باعث می شود طیف گسترده ای از کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

خدمات حرفه ای Salesforce می تواند به ارتقای قابلیت های شما کمک کند تا بیشترین ارزش را از سرمایه گذاری Salesforce خود داشته باشید.


از هوش مصنوعی خود محافظت کنید

خدمات حرفه ای Salesforce فرصتی منحصر به فرد برای سازمان هایی که به دنبال شروع سفر هوش مصنوعی خود هستند ارائه می دهد. مربی هوش مصنوعی را در آغوش بگیرید و از تخصص خدمات حرفه ای Salesforce برای به حدا،ر رساندن پتانسیل هوش مصنوعی استفاده کنید. ما با شما کار می‌کنیم تا با همسو ، با نتایج ،ب‌وکار، ایجاد مسیری به سوی ارزش تجاری، آماده‌سازی برای تحویل فوری، و ایجاد یک نقشه راه آینده که با چشم‌انداز و اه، شما همسو باشد، تجربیات مشتری را مقیاس‌بندی و شخصی‌سازی کنیم.

با استقرار مسئولانه هوش مصنوعی و درک نیازها و موانع پذیرش هوش مصنوعی، سازمان ها می توانند به رهبران قابل اعتماد در عصر هوش مصنوعی تبدیل شوند.

سفر تحول هوش مصنوعی خود را روشن کنید

بهره وری، کارایی و تجربیات مشتری سازمان خود را برای آینده هوش مصنوعی متحول کنید. با ایجاد ایمنی، ارائه دلیلی مبتنی بر انسان برای تغییر، توانمندسازی تیم‌های شما و حفاظت از هوش مصنوعی، سازمان‌ها می‌توانند دستخوش تحولی عمیق به شرکت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شوند.

در حالی که هوش مصنوعی فرصت های بسیار زیادی را ارائه می دهد، یکی از نگر، های مهم استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی است. حفاظت از اطلاعات حساس مشتری شرکت شما با استفاده از یک امر ضروری است قابل اعتماد پلتفرم هوش مصنوعی، مانند AI Cloud Salesforce، که بر روی لایه اعتماد GPT ،شتین ساخته شده است. پلتفرم‌های قابل اعتماد هوش مصنوعی اقدامات قوی حفاظت از داده‌ها، از جمله رمزگذاری، کنترل‌های دسترسی و انطباق با مقررات حفظ حریم خصوصی داده‌ها را اجرا می‌کنند.

برای دستیابی به پذیرش موفقیت آمیز هوش مصنوعی:

به عصر دیجیتال خوش آمدید، جایی که هوش مصنوعی برتر است و سازمان‌ها خود را در آستانه یک انقلاب می‌بینند. آینده هوش مصنوعی اینجاست و شتاب ،ب و کار باورن،ی را ایجاد می کند. رهبران و افراد در تلاش برای درک خطرات و فرصت های پیاده سازی هوش مصنوعی هستند. در حالی که در عین حال سعی می کنند از رقابت خیلی عقب نمانند.

معرفی هوش مصنوعی به یک سازمان مست،م ایجاد یک محیط امن و حمایتی است. تیم های خود را تشویق کنید تا تغییرات را پذیرفته و ریسک کنند. ایجاد اعتماد در سازمان به افراد اجازه می دهد تا در نقش خود احساس امنیت کنند و آنها را تشویق می کند تا پتانسیل هوش مصنوعی را کشف کنند.

با پرورش نگرش مثبت نسبت به تغییر، سازمان ها می توانند خود را برای فرصت های آینده هوش مصنوعی آماده کنند.

افزایش پذیرش با اولویت دادن به تأثیر انس،

خدمات حرفه ای Salesforce می تواند به شما کمک کند تا با بسته جدید ما، مربی هوش مصنوعی، پایه و اساس درستی برای موفقیت ایجاد کنید.


ایجاد ایمنی برای راندن کارکنان

با تمرکز بر مزایای انسان محور و برجسته ، موانع کم ورود، سازمان ها می توانند بدون نیاز به تخصص فنی گسترده یا سرمایه گذاری مالی قابل توجه، راه حل های هوش مصنوعی را به سرعت در جریان کار خود ادغام کنند. این دسترسی به فرآیند پذیرش فراگیرتر اجازه می دهد و درها را به روی صنایع و بخش های مختلف باز می کند.

برای ایجاد یک محیط امن و حمایتی برای پذیرش هوش مصنوعی:

این سه مرحله حیاتی برای تحولات دیجیتالی موفق ضروری است:

برای آماده شدن برای آینده هوش مصنوعی، ،ب و کارها باید یک رویکرد استراتژیک و کل نگر اتخاذ کنند که چندین عامل کلیدی را مورد توجه قرار دهد. بیایید به مراحل ضروری برای تبدیل سازمان شما به یک نیروگاه مبتنی بر هوش مصنوعی بپردازیم.

با AI Cloud شروع کنید

برای محافظت از داده های حساس خود و حفظ اعتماد مشتریان خود:

  • یک چارچوب حکمر، اخلاقی ایجاد کنید: ترویج شفافیت، انصاف و مسئولیت پذیری در الگوریتم های هوش مصنوعی و فرآیندهای تصمیم گیری. این تضمین می کند که استقرار مسئولانه با ارزش های ،ب و کار شما همسو می شود.
  • حریم خصوصی و امنیت داده ها را در اولویت قرار دهید: اجرای اقدامات سختگیرانه برای محافظت از اطلاعات حساس. از مقررات پیروی کنید و بهترین شیوه های صنعت را دنبال کنید. از آنجایی که هوش مصنوعی به شدت به داده ها متکی است، حفاظت از این داده ها باعث افزایش اعتماد در بین مشتریان، شرکا و سهامداران می شود.
  • برنامه های آموزشی و ارتقاء مهارت را به طور منظم ارائه دهید: مطمئن شوید که آموزش فعال سازی شما جنبه های فنی هوش مصنوعی و همچنین درک محدودیت ها و خطرات آن را پوشش می دهد. با این دانش، کارکنان می توانند تصمیمات آگاهانه گرفته و اقدامات من، را در حین استفاده از هوش مصنوعی انجام دهند.

سازمان ها با پذیرش بهترین شیوه های تحول دیجیتال و گنجاندن هوش مصنوعی در فرآیندهای رسمی، راه را برای موفقیت مستمر در آینده هوش مصنوعی هموار می کنند.

با The Office of Continuous Innovation تحول مداوم را به پیش ببرید

توانمندسازی سازمان شما با ابزارها و استراتژی های من، برای رقابتی ماندن و موفقیت در موفقیت بسیار مهم است. توسعه یک برنامه آموزشی جامع و فرآیند پذیرش رسمی هوش مصنوعی را در نظر بگیرید. با اعمال چنین تمرین‌هایی، تیم‌های شما می‌توانند با فناوری در حال توسعه چابک بمانند.

ما با هم می‌تو،م سفر شما را پیش ببریم و ،ب‌وکار شما را در خط مقدم نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی قرار دهیم، تجربیات استثنایی را ارائه کنیم و در این عصر دیجیتال اعتماد ایجاد کنیم.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/path-ai-future/

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

سازمان خود را برای آینده هوش مصنوعی توانمند کنید

یکی از مزایای کلیدی فناوری هوش مصنوعی محدودیت کم آن برای ورود است. نمونه TikTok را در نظر بگیرید، یک پلتفرم اجتماعی که به آن دسترسی پیدا کرد 100 میلیون کاربر فقط در 9 ماه. در مقایسه، موتور مولد AI، ChatGPT، تنها در دو ماه به همان نقطه عطف دست یافت. این نشان دهنده سهولت استفاده از فناوری هوش مصنوعی و سرعت سریع پذیرش آن در مقیاس جه، است.