مجموعه کتاب های مقطع دوازدهم ریاضی و تجربی و انسانی ️عشق‌کتاب | ketabko

همانطور که می‌دانید تمام کتاب‌های موجود در سایت مدابوک شامل تخفیف 10 الی 30 درصدی بوده و این میزان نهایت تخفیفی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اما در ایام و مناسبت های خاص امکان دریافت کدهای تخفیف 50 درصدی خرید کتاب علاوه بر تخفیف های موجود در سایت برای شما عزیزان فراهم شده است. برای مطالعه این درس به شما دو منبع معرفی می کنیم که این دو مکمل هم هستند و به شما پیشنهاد می کنیم این دو منبع را در کنار هم مطالعه کنید و جلو ببرید.

ویژگی های کتاب دینی دوازدهم بهمن آبادی:

بزرگ‌ترین عامل موفقیت داوطلبان کنکوری، جدیت در امر مطالعه و تست‌زنی دروس است. مسیر کنکور سراسری می‌تواند سرشار از ایده‌های عالی و کاربردی باشد به شرطی که بر عملکرد خود نظارت کافی را داشته باشیم و اهمیت سال آخر را به‌خوبی درک کنیم. یقیناً چشیدن طعم رسیدن به دانشگاه‌های برتر کشور و تحصیل در رشته موردعلاقه خود، ارزش تحمل سختی‌های پیش از کنکور سراسری را خواهد داشت. داشتن یک مدیریت منسجم و بهره‌مندی از راهنمایی‌های مشاوران تحصیلی می‌تواند به کمک شما عزیزان برای کسب بهترین رتبه در کنکور سراسری بیاید.

کتاب کمک درسی ریاضی دوازدهم تجربی

کتاب های کمک آموزشی دوازدهم ریاضی این دسته، کتاب‌هایی هستند که هدف خود را بر آموزش و تفهیم مطالب درسی متمرکز کردند. درسنامه‌های کامل به همراه مثال‌های متعدد، انواع سوالات تشریحی و تستی برای فهم بهتر مفاهیم و پاسخنامه‌های تشریحی، سه ویژگی اصلی این دسته آثار هستند. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و …

در هر درس به ترتیب به مباحث لغت و املا ، قرابت معنایی، آرایه های ادبی ، زبان فارسی و تاریخ ادبیات پرداخته شده است. سوالات مروری هم برای دوره سریع آزمون های آزمایشی جمع بندی و جامع در پایان نیمسال اول و دوم تعیین شده است. به طور کلی دروس تخصصی سخت تر شدن و شما علاوه بر روش های تستی که برای مدیریت زمان در جلسه کنکور باید یاد بگیرید می­بایست بر روی روش های تشریحی نیز تسلط داشته باشید؛ این مسئله تقریبا با استفاده از کتاب های کمک درسی رفع می­شود. هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد.

ساختار کتاب تست عربی دوازدهم خیلی سبز :

در این کتاب‌ها سعی شده که مفاهیم و نکات دروس به دانش‌آموزان با زبانی ساده ارائه شود و پوششی کامل بر پاسخ تمام تمرین‌ها، فعالیت‌ها، سؤالات خرید کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی و… درون کتاب درسی وجود داشته باشد. در این کتاب‌ها، مسائل به طور دقیق بررسی می‌شوند و نقاط ضعف دانش‌آموزان رفع می‌شوند. کتاب های نمونه سوالات امتحانی پایه دوازدهم تجربی، یکی دیگر از کتاب‌های پرطرف‌دار در میان دانش‌آموزان این پایه است. این عنوان کتاب‌ها، به ارائه سؤالات امتحانی زیاد و استاندارد می‌پردازند و علاوه بر تمرین و تکرار برای یادگیری و تثبیت آموخته‌ها در ذهن، در شب‌های امتحان، می‌توانند ناجی دانش‌آموزان باشند و از استرس آنها بکاهند. در این کتاب‌ها، آزمون‌های مختلف کلاسی، پایانی نیمسال تحصیلی و سایر آزمون‌های دوازدهم تجربی جمع‌آوری شده است.

  • بنابراین تهیه و خرید کتاب شیمی تست خیلی سبز پایه دوازدهم به صورت تک جلدی به شما در افزایش قدرت تست زنی و آموزش نکات کلیدی کمک خواهد کرد.
  • درسنامه‌های نکته‌ای همراه با تعداد زیادی تست و پاسخنامه، ویژگی‌های اصلی این دسته هستند.
  • اگر دانش‌آموز رشته‌ی ریاضی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این صفحه را در مرورگرتان بوکمارک کنید تا در هر زمان به فهرست کامل کتاب‌های کمک درسی رشته خود دسترسی داشته باشید.
  • بانک کتاب مارکا فرصت خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی دوازدهم تجربی که دانش آموزان برای تقویت مهارت‌های آموزشی خود به آن‌ها نیاز دارند را مهیا کرده‌است.
مجموعه کتاب های مقطع دوازدهم ریاضی و تجربی و انسانی ️عشق‌کتاب | ketabko