با استفاده از داده های پلت فرم Salesforce، شاخص ،ید داستان واقعی ،ید را آشکار می کند. ما به 9 فصل گذشته نگاه می کنیم تا درک عمیقی از چگونگی تحول رفتار مصرف کننده و چگونگی حرکت بازار کشف کنیم. شاخص ،ید، فعالیت و آمار ،ید آنلاین بیش از 1.5 میلیارد ،یدار منحصر به فرد جه، از بیش از 67 کشور را تجزیه و تحلیل می کند. این باتری از معیارها هم تاریخ اخیر و هم وضعیت فعلی تجارت دیجیتال را پوشش می دهد. چندین عامل برای برون یابی ارقام اقتصاد کلان برای صنعت ،ده فروشی گسترده تر اعمال می شود و این نتایج نشان دهنده عملکرد Salesforce نیستند.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/s،pping-index-q2/
با این حال، ،یداران ایالات متحده همچنان به برندها و ،ده فروشان آنلاین مورد علاقه خود وفادار هستند. اگرچه حجم سفارشات کاهش یافته است، اما ،ده فروشان شاهد افزایش سهم سفارش های آنلاین از سوی ،یداران مکرر هستند که نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش یافته و به 39 درصد از کل سفارش ها رسیده است.
در حالی که ممکن است بریت،ا هنوز راه سختی در پیش داشته باشد، به نظر میرسد بقیه اروپا به رشد قابل پیشبینیتر فروش آنلاین، پس از افزایش دوره همهگیری در سالهای 2020 و 2021، دست و پنجه نرم میکنند.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
،یداران ایالات متحده از سفارشات آنلاین عقب نشینی می کنند
با این حال، بریت،ا همچنان با چالشهای اقتصادی مواجه است و فروش آن سالانه 3 درصد کاهش یافته است. مصرف کنندگان کشور هنوز در حال تجربه هستند رشد سریع تورم، حتی در حالی که سایر مناطق شاهد کاهش در افزایش قیمت هستند. با وجود فروش پایین تر، ،ده فروشان بریت،ا از تخفیف برای حفظ حاشیه عقب نشینی ،د زیرا هزینه ها همچنان در حال افزایش بود. میانگین نرخهای تخفیف نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش یافت که احتمالاً به رشد نرمتر فروش بریت،ا در مقایسه با کشورهای اتحادیه اروپا کمک میکند.
برنامه عملیاتی: روی پیامهای مرتبط و بهموقع تمرکز کنید که به مشتریان شما ارزش میدهد. و آنها را در کانال ها و دستگاه هایی که ترجیح می دهند درگیر کنید.
استراتژی ،ده فروشی من برای نیمه دوم سال 2023 چیست؟
نرخ ارسال پیام های بازاریابی در سه ماهه دوم سال جاری تنها 6 درصد افزایش یافته است که از 28 درصد در سه ماهه دوم سال 2022 کاهش یافته است. نرخ کاهش برای بازاریابی ایمیلی بیشترین میزان را داشت، که در مقایسه با 21 درصد در سه ماهه مشابه سال 2022، رشد تنها 3 درصد را تجربه کرد. در واقع، پیام های تلفن همراه بیشترین رشد را برای سه ماهه دوم سال 2022 نشان دادند، و در مقایسه با سال قبل، بازاریابی در سال گذشته 28 درصد افزایش یافته بود. بخشی از استراتژی ،ده فروشی آنها
صنعت ،ده فروشی در خط شروع یک ماراتن شش ماهه قرار دارد. از Prime Day و بازگشت به مدرسه و در طول فصل اوج ،ید تعطیلات، فرصتهای زیادی برای تعامل با وفادارترین ،یداران وجود دارد. اگر نتایج روز پرایم 2023 هر گونه نشانه ای از آینده است، ،یداران در حال شکار چانه زنی هستند و منتظر می مانند تا بدانند معامله خوبی دریافت می کنند.
بنابراین چه چیزی باعث می شود ،یداران کیف پول خود را باز کنند؟ تخفیف دادن. بر اساس آ،ین تحقیقات ما، موثرترین تاکتیک برای ترغیب ،یداران به بازدید از وب سایت شما در نیمه اول سال 2023، ارسال کد تخفیف برای آنها بود. در مواجهه با عدم اطمینان اقتصادی، مصرف کنندگان به دنبال یک معامله خوب هستند. ،ده فروشان گوش می دهند و نرخ های تخفیف در سه ماهه دوم 12 درصد نسبت به سال گذشته و 19 درصد در سال 2021 افزایش یافته است.
روند ،ید در تعطیلات را به موفقیت ،ده فروشی در طول سال تبدیل کنید
اما در سه ماهه دوم شاهد شکاف هایی در پایه بودیم، زیرا فروش آنلاین 1٪ کاهش یافت. اگرچه این افت، اولین باری است که حجم فروش آنلاین از سال 2014 که ردیابی شاخص ،ید را آغاز کردیم، کاهش یافته است.
3 دقیقه مطالعه
با Trailhead در هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید
4 دقیقه مطالعه
بازاریابان دسترسی به ایمیل خود را کاهش می دهند
اول، خبر خوب: رشد فروش آنلاین جه، روند صعودی دارد. خبر بد این است که فروش آنلاین ایالات متحده برای اولین بار از زمان شروع شاخص ،ید در سال 2014 در قرمز است. بادهای مخالف قوی اقتصاد کلان همچنان فشار نزولی را بر مصرف کنندگان در سراسر جهان وارد می کند تا با دقت هزینه کنند و بیشتر پس انداز کنند، که می تواند بر استراتژی ،ده فروشی برای تراز سال 2023 تأثیر بگذارد.
کاهش فروش احتمالاً مربوط به ،یداران آمریکایی است که با قیمت های بالاتر برای محصولات مصرفی روبرو هستند. در حالی که فروش کاهش یافته بود، میانگین ارزش سفارش با 3 درصد افزایش در سال به 124.45 دلار رسید و قیمت ها علی رغم افزایش 11 درصدی نرخ های تخفیف، سرسختانه بالا ماندند. حتی با عقب نشینی هزینه ها، ترافیک آنلاین همچنان قوی باقی ماند و سالانه 2 درصد رشد کرد زیرا مشتریان به دنبال معاملات بودند.
بیاموزید که چگونه بیش از 1.5 میلیارد مصرفکننده در حال شکلدهی به ،دهفروشی هستند، از ولگردیهای تعطیلات گرفته تا نیازهای روزمره.