پرپشت کردن ابرو در یک هفته، راهکار های خانگی برای پرپشت شدن ابرو ها پذیرش۲۴

استرس و اضطراب زیاد و دائمی می‌تواند تغییرات فیزیکی متعددی در بدن ایجاد کند و می‌تواند انتقال اکسیژن به فولیکول‌های مو را تا جایی کاهش دهد که ریزش مو و ابرو اتفاق بیافتد. این روغن یک آب‌رسان و تقویت کننده‌ی طبیعی مژه است و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. محلول تقویت کننده مژه و ابرو اکسیلیا برای افرادی که مژه و ابروهایشان نازک و کم حجم شده و به دنبال یک محصول مناسب برای افزایش طول و حجم مژه و ابروهای خود می باشند، بسیار مناسب است. آن را به تنهایی و همچون روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها قبلی استفاده کنید. سرم ابرو محصولی برای تحریک رشد کیسه های ترشحی ابرو است. برخی از بهترین سرم حاوی پپتید هستند که باعث رشد سریع مو می شوند.

گل های زیبا و برگهای ختمی در رشد ابروهای ضخیم در نظر گرفته می شود، ختمی یک گیاه در طب سنتی شناخته شده است و برای درمان ریزش مو و جلوگیری از سفیدی مو استفاده می شود. آب بسیار مهم است این کمک می کند تا پوست را تسکین دهید، در حالی که باعث افزایش متابولیسم بدن نیز می شود. همچنین باعث می شود بدن به راحتی مواد مغذی مورد نیاز برای تحریک رشد ابرو را جذب کند. دلایل بسیاری در ریزش ابرو مؤثر هستند که به‌تمامی این دلایل در مقاله اشاره کردیم. همچنین سعی داشتیم تمامی روش‌های مؤثر پزشکی و خانگی در پرپشت شدن ابرو را به شما همراهان همیشگی لنداسپا معرفی کنیم.

سولفور برای رشد و پر پشت کردن ابرو ها مفید و ضروری است آب پیاز مقدار حاوی مقدار قابل توجهی سولفور است. مقداری پیاز را رنده کنید و آب آن را با کمک پارچه به خوبی بگیرید. این روغن حاوی ویتامین‌های A و E است و به رشد سریع ابرو کمک زیادی می‌کند. در واقع ویتامین E تارهای مو را قوی کرده و ویتامین A تولید چربی پوست را تحریک می‌کند و به این ترتیب به پرپشت کردن ابرو کمک می‌کند.

راه ششم روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها با روغن زیتون ترکیب آن با زرده تخم مرغ است. هر دو را به یک نسبت با هم مخلوط کنید و به ابروهای خود بزنید. در راه هفتم می‌بینیم که استفاده از آب پیاز نیز می‌تواند با روغن زیتون همراه شود. این روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها باید پیش از خواب و پوست تمیز باشد و صبح روز بعد شسته شود.

همان طور که گفتیم، یک راه پر شدن ابرو و مژه و سرعت بخشیدن به رشدشان، مرطوب کردن و آبرسانی آن‌هاست. تمام مواد طبیعی که برای پرپشت شدن مژه ذکر شد، برای رشد ابرو هم مناسب هستند. علاوه بر آن، سرم رشد ابرو می‌تواند به رشد و پرپشتی ابروها کمک کند. در واقع سرم‌ها و تقویت‌کننده‌های رشد ابرو حاوی ویتامین‌ها و پپتیدهایی هستند که رشد ابرو را تحریک می‌کنند و معمولا بعد از یک دوره مصرف، نتایج فوق العاده‌ای رقم می‌زنند. تقویت ابرو با روغن سیاه‌دانه بسیار توصیه می‌شود زیرا روغن سیاه‌دانه دارای خواص بیشماری از جمله درمان میگرن، دیابت و تقویت مو و ابروهاست.

روغن سیاه‌دانه به سلول‌های تار مو نفوذ کرده و آن‌ها را تغذیه می‌کند. روش استفاده از این روغن به این صورت است که باید 1 تا 2 قاشق چایخوری از آن را به تارهای تمیز موی ابرو بزنید و بگذارید حدود 15 تا 30 دقیقه روی پوست ابرو بماند. خواص ضد‌التهابی روغن سیاه‌دانه باعث می‌شود که اگر قرمزی و حساسیتی در فولیکول‌های ابرو وجود دارد برطرف شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار