5 سوال در مورد هوش مصنوعی که باید قبل از غواصی بپرسید

اعتماد – که از داده‌های مشتری محافظت می‌کنید و از هوش مصنوعی به‌طور اخلاقی استفاده می‌کنید – در قلب این است که ،ب‌وکارها و مشتریان چقدر از هوش مصنوعی مولد استقبال می‌کنند.

احتمالاً باید برای به دست آوردن استعدادها، یک برنامه استخدام ایجاد کنید و کارگران را برای استفاده از هوش مصنوعی مولد آموزش دهید. شما می تو،د دومی را با ایجاد دسترسی به یادگیری بر اساس تقاضا برای مهارت های حیاتی، تشویق کارگران برای یادگیری مهارت های جدید و اولویت دادن به ارتقاء مهارت به ،وان بخشی از کار انجام دهید.

هوش مصنوعی با چنین سرعت خشمگینی در حال تکامل است، پاسخ به این سوال (برای ا،ر شرکت ها) احتمالا منفی است. یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 67 درصد از رهبران تجارت جه، به استفاده از هوش مصنوعی مولد فکر می کنند، اما تقریباً همین تعداد از رهبران فناوری اطلاعات می گویند که کارمندان آنها مهارت های استفاده از آن را ندارند.

پژوهش در هاروارد بیزینس ریویو نشان داده شد که ابتکارات هوش مصنوعی با موانع فرهنگی و سازم، بزرگی مواجه است و شرکت‌ها باید فرهنگ، ساختار و روش‌های کار خود را برای حمایت و مقیاس‌بندی هوش مصنوعی هماهنگ کنند. از خود بپرسید آیا همه سهامداران شما در این مسئولیت سهیم هستند؟

اولین شرکت هوش مصنوعی بودن (مثل اینکه قبلاً در زمینه دیجیتال یا موبایل اول بوده اید) مست،م ارزیابی دقیق استعداد شما است. ابتدا باید توانایی های فعلی خود را نسبت به آنچه می خواهید انجام دهید مشخص کنید. شکاف ها را شناسایی کنید، سپس ایجاد مهارت های هوش مصنوعی را در اولویت قرار دهید. البته اینها بسته به صنعت و نیازهای خاص شرکت شما متفاوت خواهد بود.

نیازی نیست که یک مهندس نرم افزار یا دانشمند داده باشید تا هوش مصنوعی ژنرال را بفهمید یا در مورد آن با افراد فنی صحبت کنید. اما رهبران ،ب و کار باید بتوانند در مورد هوش مصنوعی به طور کلی فکر کنند، از جمله مزایا و خطرات، جایی که این هوش مصنوعی با فرهنگ، مأموریت شرکت و نوع حکومت و زیرساخت مورد نیاز شرکت می‌شود.

اگر رهبران ،ب و کار نتوانند با تیم های فناوری تعامل داشته باشند، نمی توانند به موفقیت برنامه های هوش مصنوعی کمک کنند.

مرکز هوش مصنوعی ما پر از محتوا است تا به شما در درک بهتر هوش مصنوعی کمک کند. واژه‌نامه‌ها، داستان‌های مشتری، موارد استفاده، نحوه انجام کار و موارد دیگر، همه این‌ها اینجا هستند.


حرکت بعدی شما

داده های ما چقدر خوب است؟

از خود بپرسید، آیا شریک فناوری شما پادمان های هوش مصنوعی را در ساختار سیستم ها و برنامه های خود ایجاد می کند؟ مدل های زبان بزرگ (LLM)، برنامه های کامپیوتری

مادهو هوسادورگا، معاون جه، هوش مصنوعی سازم، در اشنایدر، گفت: «همه موارد استفاده – و تقریباً در هر عملکردی موارد استفاده از هوش مصنوعی را داریم – افرادی از مرکز هوش مصنوعی و ،ب و کار دارند.

آیا ما مهارت های من،ی داریم؟

مک کینزی اخیرا نوشتشرکت‌هایی که هنوز راه‌هایی برای هماهنگ ، و دسترسی آماده به داده‌های خود پیدا نکرده‌اند، نمی‌توانند بخش زیادی از قدرت تغییرپذیر بالقوه هوش مصنوعی مولد را باز کنند.»

چگونه اعتماد را ایجاد کنیم؟

آیا هنوز غرق هوش مصنوعی مولد هستید؟

هوش مصنوعی مولد چنان تغییر دهنده بازی است که برخی از شرکت ها آن را تغییر می دهند ایجاد گروه های ضربت هوش مصنوعی متقابل برای تعیین نحوه ادامه کارشناسان پیشنهاد می کنند ایجاد یک کمیته مدیریت هوش مصنوعی برای هدایت تیم های توسعه و تعیین استانداردهایی برای توضیح پذیری. ی،ی تعیین اینکه چگونه و چرا هوش مصنوعی توصیه هایی را انجام می دهد.

برای مثال، اشنایدر الکتریک یک برنامه هوش مصنوعی را زیر نظر یک افسر ارشد هوش مصنوعی رسمی کرده و آن را در هر گوشه شرکت گسترش داده است. این یک مدل عملیاتی هوش مصنوعی جه، هاب و اسپیک را پیاده سازی کرد. هر یک از عملکردهای تجاری “گفتار” (بازاریابی، فروش، خدمات، و غیره) دارای یک مالک محصول هوش مصنوعی و عامل تغییر است که با مرکز شایستگی فناوری “مرکز” برای یافتن کاربردهای جدید برای هوش مصنوعی، ارائه فناوری و اطمینان از پذیرش کارمندان کار می کند.

فناوری های هوش مصنوعی (و پذیرش) به طور فوق العاده سریع در حال رشد هستند. همانطور که تصمیمات تجاری بیشتری را به شما اطلاع می دهد و روابط شما با مشتریان را متحول می کند، رهبران در همه سطوح باید پتانسیل آن، موارد استفاده و خطرات آن را درک کنند. چطوری این کار را انجام میدهی؟ با پرسیدن سوالات درست در مورد هوش مصنوعی شروع کنید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/questions-about-ai/

هوش مصنوعی مولد وعده می دهد که به طور قابل توجهی نحوه مدیریت روابط با مشتری را تغییر می دهد، اما به داده هایی نیاز دارد که دقیق، به روز، در دسترس و کامل باشند. چرا این مهم است؟ بر اساس آ،ین داده ها، ممکن است در این سه ماهه کاری متفاوت از سه ماهه گذشته انجام دهید. اما اگر داده های شما قدیمی یا نادرست باشد، این همان چیزی است که هوش مصنوعی از آن استفاده می کند.

کلارا شی، مدیر عامل هوش مصنوعی در Salesforce گفت: «مدیریت تغییر با افراد شروع می شود. همه ما نیاز به مهارت مجدد و یادگیری در مورد این قابلیت های جدید داریم.

برای ادامه مکالمه چه اصطلاحات هوش مصنوعی را باید بدانم؟

اعتماد به حریم خصوصی داده‌های هوش مصنوعی نیازمند حفاظت‌های ویژه از جمله پوشاندن داده‌ها، تشخیص سمیت، زمین‌بندی داده‌ها، حفظ صفر و موارد دیگر است. این نرده‌های محافظ از داده‌ها محافظت می‌کنند و به اطمینان از استفاده اخلاقی کمک می‌کنند و شانس موفقیت هوش مصنوعی را افزایش می‌دهند.

آیا باید شرکت خود را بر اساس هوش مصنوعی سازماندهی مجدد کنیم؟

ما فهرستی از ضروری‌ترین اصطلاحات هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم که به همه افراد شرکت شما – بدون توجه به پیشینه فنی آنها – کمک می‌کند تا قدرت هوش مصنوعی مولد را درک کنند. هر اصطلاح بر اساس تأثیر آن بر مشتریان و تیم شما تعریف می شود، که یک ،صر مهم در درک قدرت هوش مصنوعی است.

مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce گفت: «برای بسیاری از مشتریان ما، این برای اولین بار با هوش مصنوعی است. آنها ممکن است از هوش مصنوعی پیش بینی کننده، یادگیری ماشینی یا حتی یادگیری عمیق استفاده کرده باشند. اکنون آنها در حال بررسی این نسل بعدی هوش مصنوعی هستند تا بفهمند چگونه می‌خواهند بهره‌وری را به سطح بعدی برسانند.»

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

سوالاتی که در مورد ،ب و کارهای هوش مصنوعی باید از خود بپرسند – در مورد فن آوری، مهارت ها، حریم خصوصی، داده ها و ا،امات سازم،، به نام چند مورد – بی پایان هستند. دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد و مهم ترین سؤالات هوش مصنوعی را که باید قبل از شیرجه زدن بپرسید دشوار است.

هنگام آموزش مدل های خود برای هوش مصنوعی مولد، ابتدا باید از برتری داده ها از بالا به پایین اطمینان حاصل کنید. به خانه داده خود را مرتب کنید، موارد تکراری، پرت، خطاها و موارد دیگری را که می توانند بر نحوه تصمیم گیری شما تأثیر منفی بگذارند، حذف کنید. سپس منابع داده خود – بازاریابی، فروش، خدمات، تجارت – را به یک رکورد واحد متصل کنید که در زمان واقعی به روز می شود تا هوش مصنوعی بتواند بهترین توصیه ها را ارائه دهد.

الگوریتم‌های هوش مصنوعی بر اساس آن‌ها، حاوی مقادیر زیادی داده هستند، اما فاقد پادمان‌ها، کنترل‌ها و ویژگی‌های حریم خصوصی هستند. شرکت‌ها می‌توانند از دستاوردهای بهره‌وری هوش مصنوعی بدون ارائه داده استفاده کنند.

تقاضا و پتانسیل هر دو عالی هستند. اما خطرات نیز همینطور است. ما برای کمک اینجا هستیم.

نمای کارمند

  • 56 درصد از کارگران در یک نظرسنجی اخیر گفتند که معتقدند هوش مصنوعی مولد (ژن AI) نقش آنها را تغییر خواهد داد.
  • 65 درصد معتقدند که هوش مصنوعی به آنها اجازه می دهد تا روی کارهای استراتژیک تری تمرکز کنند.
  • کارگران معتقدند هوش مصنوعی مولد پنج ساعت در هفته صرفه جویی می کند.

خلاصه اجرایی

  • ژنرال هوش مصنوعی خواهد شد به 4.4 تریلیون دلار اضافه کنید به اقتصاد جه، سالانه.
  • 75 درصد از ارزش بالقوه از نسل هوش مصنوعی در چهار عملکرد متمرکز است: عملیات مشتری، بازاریابی و فروش، مهندسی نرم افزار، و تحقیق و توسعه.
  • هوش مصنوعی ژنرال، با سایر فناوری‌های اتوماسیون، می‌تواند سالانه 3.3 درصد به رشد بهره‌وری اضافه کند، اما شرکت‌ها باید در طول مسیر از کارمندان حمایت کنند.

هر آنچه باید در مورد هوش مصنوعی بد،د