پرش به محتوا
هنگام شناسایی موضوع من، برای مقاله خود، این سه سوال را در نظر بگیرید:
- رایج ترین سوالاتی که برای آنها درخواست خدمات دریافت می کنید چیست؟
- رایج ترین مسائلی که مشتریان شما در مورد آنها به کمک نیاز دارند چیست؟
- چه اطلاعاتی به مشتریان شما کمک می کند تا از محصولات و خدمات شما بیشترین بهره را ببرند؟
مقالات پایگاه دانش معمولاً در یک مکان مرکزی در وب سایت یا پلت فرم یک شرکت قرار دارند – این می تواند یک مرکز راهنمایی، صفحه سؤالات متداول یا یک پورتال پشتیب، باشد. این مرکز باید یافتن پاسخهایی را که به دنبال آن هستند برای مشتریان شما آسان کند.
آیا مشتریان شما می توانند بدون درخواست کمک از یک نماینده راه حلی برای مشکلات خود بیابند؟ در Salesforce+ بیاموزید که چگونه میتو،د یک استراتژی خودسرویس پر از دانش ارائه دهید.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
چرا مقالات مبتنی بر دانش مهم هستند؟
اکنون که آنچه را که برای نوشتن مقاله پایه دانش کامل نیاز دارید دریافت کرده اید، در اینجا نحوه شروع به کار آمده است.
- اطلاعات را از گزارشها و یادداشتهای پرونده قدیمی بیرون بکشید تا اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است جزئیات را درج کردهاید و همان مراحل را برای دریافت راهحل دنبال میکنید.
- برای اطمینان از دقت و خوانایی، با یک مدیر کار کنید تا فرآیند تایید مقاله دانش را راه اندازی کنید. این اطمینان حاصل می کند که دستور زبان و املا صحیح است، اطلاعات دقیق است، و قالب بندی مقاله در سراسر هاب یکنواخت است.
- یک ابزار هوش مصنوعی مولد را به کنسول سرویس خود متصل کنید و از آن بخواهید اولین پیش نویس مقاله دانش شما را بر اساس جزئیات مکالمه و داده های CRM برای بازبینی عوامل با تجربه شما ایجاد کند. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما کمک می کند مقالات خود را سریعتر منتشر کنید.
بررسی اجمالی
- نحوه اتصال حساب ZapPay خود را به حساب بانکی خود برای ارسال پول، پرداخت قبوض و انتقال ZapCash به حساب بانکی خود بیاموزید.
اگر مرکز تماس شما دارای ربات چت باشد، میتواند اطلاعاتی را از مقالات دانش در پاسخ به پیام مشتری ارائه دهد. خیلی زود، رباتهای چت با فناوری هوش مصنوعی مولد قادر خواهند بود به سؤالات خدمات پاسخ دهند و با بیرون کشیدن از پایگاه دانش، پاسخهای بهتر و شخصیتر را ارائه دهند.
چند مرحله وجود دارد که می خواهید قبل از نوشتن مقاله خود بردارید – اولین مرحله این است که بفهمید در مورد کدام موضوع بنویسید.
هنگامی که رایج ترین مسائل را شناسایی کردید، مطمئن شوید که قبلاً مقاله دانشی در مورد این موضوع ندارید. اگر مقاله ای از قبل وجود دارد، تصمیم بگیرید که آیا برای افزودن اطلاعات به روز نیاز به ویرایش دارد یا خیر.
با ابزارهای سلفسرویس مانند مقالات پایگاه دانش، مشتریان میتوانند هر زمان که بخواهند پاسخ سؤالات متداول را دریافت کنند – کارگزاران خود را آزاد کنند. راهنمای ما نشان میدهد که چگونه سازمانهای خدماتی با عملکرد بالا، انجام سلف سرویس را آسان میکنند.