قطعات موتور لیفتراک خرید با بهترین قیمت بدون واسطه از تامین دنیای هوشمند سپاهان | توکو لیفتراک

این سوخت اغلب در یک سیلندر گازی که در قسمت عقب کامیون نصب شده است ، ذخیره می شود. کامیون های LPG نسبت به همتایان دیزلی خود آرام تر هستند ، در حالی که سطح عملکردی مشابه دارند. گیربکس تک مرحله ای قطعات لیفتراک کوماتسو
گیربکس یک دستگاه در سیستم انتقال نیرو است قطعات لیفتراک کوماتسو که کاربرد کنترل شده نیرو را فراهم می کند. غالباً اصطلاح انتقال به جعبه دنده ای اطلاق می شود كه از دنده ها و قطارهای دنده ای استفاده می كند تا بتواند سرعت و گشتاور تبدیل را از یك منبع چرخشی به دستگاه دیگر تبدیل كند. موتورهای خنک کننده با ه قطعات لیفتراک کوماتسو وا و مایع هر دو معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند. هر اصل دارای مزایا و معایبی است ، و برنامه های خاص ممکن است یکی از دیگری را طرفداری کند.

ایمنی لیفتراک

ترمز دستی بخش دیگری از سیستم ترمز است که به اهرم ترمز دستی در داخل درام متصل است. زمانی که ترمز دستی کار نمی کند ؛ ابتدا کابل ها را بررسی کرده و یا آنها را تنظیم نمایید. در قطعات سیستم ترمز لیفتراک ، ترمز دستی بخش مهمی است که هر از چند گاهی نیاز به تنظیم دارد ؛ زیرا کفشک ها و درام یا دیسک از هم جدا شده اند. انتقال وزن برطرف نشده است
انتقال وزن غیرمستقیم براساس وزن اجزای وسیله نقلیه که توسط فنر پشتیبانی نمی شوند محاسبه می شود. این شامل لاستیک ، چرخ ، ترمز ، اسپیندل ، نیمی از وزن بازوی کنترل و سایر اجزای آن می شود. سپس این مؤلفه ها (برای محاسبه اهداف) فرض بر این است که به وسیله نقلیه ای با وزن صفر صفر وصل می شوند.

انبارها به کامیون های لیفتراک قابل کنترل بیشتری نیاز داشتند که می توانند به ارتفاعات بیشتری برسند و مدل های لیفتراک جدیدی ساخته شده اند که این نیاز را برآورده می کند. به عنوان مثال ، در سال 1954 ، یک شرکت انگلیسی به نام Lansing Bagnall ، که اکنون بخشی از گروه KION است ، آنچه را که گفته می شود اولین کامیون دستی با برد باریک است ، توسعه داد. این طرح باعث ایجاد طراحی انبارها شد که به راهروهای باریک تر و انباشت بار بیشتر منجر به افزایش ظرفیت ذخیره سازی شد. در طول دهه 1950 و 1960 ، ایمنی اپراتور به دلیل افزایش ارتفاع و ظرفیت های بالابری تبدیل به نگرانی شد. ویژگی های ایمنی از قبیل صندوق های بار و قفس های اپراتور ، به نام نگهبان های سربار ، به لیفتراک های تولید شده در این دوران اضافه شدند.

مجموعه قطعات سوخت رسانی لیفتراک

خنک کننده نیز لازم است زیرا درجه حرارت قطعات لیفتراک کوماتسو بالا به مواد و روان کننده های موتور آسیب می رساند و در آب و هوای گرم از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. موتورهای احتراق داخلی سوخت را داغ تر از دمای ذوب مواد موتور می سوزانند و به اندازه کافی داغ می شوند تا روغن ها را آتش بزنند. خنک کننده موتور انرژی را به اندازه کافی سریع می کند تا درجه حرارت پایین نگه داشته شود تا موتور بتواند زنده بماند.

کیفیت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو

مدل‌های کنونی از فناوری‌هایی بهره می‌برند که نسبت به قبل در مصرف سوخت کارآمدتر است. واحدهای گازسوز و بنزینی نسبت به لیفتراک با موتورهای دیزلی نرخ انتشار کمتری دارند و کربن مونوکسید کمتری تولید می کنند. لیفتراک های احتراق داخلی را می توان برای مدت طولانی کار کرد و برخلاف لیفتراک های الکتریکی که نیاز به چرخه شارژ بین استفاده دارد، می توان در صورت نیاز به راحتی سوخت گیری کرد. در پیاده سازیهای معمولی ، نسبت دنده سیستم انتقال و اپیکلیک به نسبت شرایط معمول رانندگی تنظیم می شود ، می گویند سرعت بزرگراه برای یک ماشین یا سرعت شهر برای یک اتوبوس. هنگامی که راننده گاز را فشار می دهد ، الکترونیک همراه موقعیت پدال را تفسیر می کند و بلافاصله موتور بنزین را روی RPM قرار می دهد که بهترین مسافت پیموده شده گاز را برای آن تنظیم می کند. از آنجا که نسبت دنده به طور معمول به دور از حداکثر نقطه گشتاور تنظیم می شود ، این تنظیم معمولاً منجر به شتاب بسیار ضعیف می شود.

  • پیستون سیلندر تحت تأثیر پدال ترمز پایی قرار می گیرد و سپس از طریق میله فشار ، روغن ترمز در سیلندر به سیلندرهای چرخ منتقل می شود.
  • متغیر برقی
    انتقال متغیر برقی (EVT) انتقال را با یک موتور الکتریکی ترکیب می کند تا توهم یک CVT منفرد را فراهم کند.
  • کارشناسان معتقدند موتور لیفتراک قلب تپنده ی این ماشین است زیرا مهم ترین نقش را در ساختار لیفتراک ایفا می کند و بدون وجود این قطعه لیفتراک ها هیچ گاه قادر به حرکت نیستند.
قطعات موتور لیفتراک خرید با بهترین قیمت بدون واسطه از تامین دنیای هوشمند سپاهان | توکو لیفتراک