با کوئست های Trailhead به رتبه های Trailblazer صعود کنید

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/climb-the-trailblazer-ranks-with-trailhead-quests/

برای همه یک Trailhead Quest وجود دارد:

ماموریت های جدید رتبه بندی رنجر

3 دقیقه مطالعه

تصویرسازی شخصیت ،شتین که توسط 3 نشان Trailhead برای مهارت‌های هوش مصنوعی احاطه شده است.

با Trailhead در هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید

ما یادگیری را حتی سرگرم کننده تر کرده ایم Quests Trailhead، ،یب یادگیری مهارت های جدید با شانس برنده شدن جوایز عالی. هر کوئست برای مدت زمان محدودی اجرا می شود و دارای یک ،یب خاص از وظایف برای انجام است. جوایز گذشته نشان‌های انجمن (جوایز مجازی با نسخه محدود که فقط با شرکت در یک رویداد یا تکمیل یک کوئست Trailhead می‌تو،د ،ب کنید)، کوپن‌های گواهینامه Salesforce، کارت‌های هدیه به فروشگاه Trailblazerو هودی نمادین Trailblazer.

بررسی کنید با Trailhead شروع کنید مسیر برای یادگیری بیشتر

مقالات پرطرفدار

نمادهای بهره وری مانند ایمیل و چت در تصویری از لپ تاپ با پس زمینه آبی

3 روشی که هوش مصنوعی مولد به بازاریابان کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند

برای جزئیات، قو،ن رسمی را در پایین صفحه Trailhead Quest ببینید.

آ،ین ماموریت‌های Trailhead ما بر روی تمام رتبه‌های بالاتر از رنجر تمرکز دارد! از Double Star Ranger تا All Star Ranger، یک تلاش جدید برای هر رتبه Trailblazer وجود دارد. این پنج ماموریت جدید به شما انگیزه می دهد که حتی بالاتر بروید و هر کدام یک جایزه عالی متفاوت ارائه می دهند، از هودی های نمادین Trailblazer گرفته تا جعبه های جایزه اسرارآمیز هیجان انگیز!

وقت صعود است

همانطور که در Trailhead یاد می گیرید، امتیاز و نشان هایی به دست می آورید که به رتبه کلی شما می رسد. رتبه های Trailblazer نشان دهید که چقدر در سفر یادگیری Trailhead خود پیش رفته اید. 12 رتبه از Scout (0 نشان، 0 امتیاز) تا All Star Ranger (600 نشان، 300000 امتیاز) وجود دارد. همه رتبه های بالاتر از رنجر (100 نشان، 50000 امتیاز) به ،وان رتبه های رنجر شناخته می شوند.

آیا برای صعود به رتبه های Trailblazer با Quests Trailhead آماده هستید؟ با سه مرحله ساده شروع کنید.

  1. به صورت رایگان ثبت نام کنید حساب Trailhead اگر قبلاً یکی را ندارید
  2. Trailhead Quest را انتخاب کنید که به شما کمک می کند به اه، خود برسید.
  3. تریل می، مربوطه را در طول دوره ورود کامل کنید.

رتبه‌های Trailblazer مهم هستند زیرا در شما نشان داده می‌شوند نمایه Trailblazer، رزومه مورد اعتماد Salesforce شما، که نمای کاملی از مهارت ها، گواهینامه ها، دستاوردها و ارتباطات شما ارائه می دهد. آنچه نمایه Trailblazer را از یک رزومه سنتی یا نمایه لینکدین متمایز می کند این است که مهارت های Salesforce شما را تأیید می کند. نمایه به Trailhead متصل می شود که مهارت ها و یادگیری را مستند و تأیید می کند. اکنون، آسان‌تر از همیشه برای کارفرمایان است که با نگاه ، به نمایه Trailblazer، وسعت و عمق دانش یک جوینده کار را درک کنند.

با Trailhead Quests به رتبه بعدی برسید

نزدیک به 6 میلیون Trailblazer مهارت و ،ب درآمد داشته اند مدارک ارزشمند رزومه در Trailhead، پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce. Trailhead یادگیری مهارت های مورد نیاز، از جمله هوش مصنوعی (AI)، فناوری و تجارت از طریق گیمیفیکیشن را سرگرم کننده و آسان می کند. با ،ب امتیاز، جمع‌آوری نشان‌ها و بالا رفتن از رتبه‌های Trailblazer با Quests Trailhead برای شانس بردن جوایز بزرگ، در سفر یادگیری Trailhead خود درگیر و با انگیزه بم،د.

رتبه های Trailblazer چیست؟

4 دقیقه مطالعه

وبلاگ The Trailblazer