با نوآوری هوش مصنوعی همراه باشید

خدمات حرفه ای Salesforce می تواند به شما کمک کند تا با بسته جدید ما، مربی هوش مصنوعی، پایه و اساس درستی برای موفقیت ایجاد کنید.


مسیرهایی برای آینده بسازید

ممکن است برخی از شما نسبت به هیاهوی هوش مصنوعی بدبین باشید و آن را به ،وان یک کلمه پرکاربرد دیگر رد کنید. اما در صنعت فناوری، ما معتقدیم که این انقلاب تکنولوژیکی تأثیر عمیقی بر زندگی مردم خواهد داشت. چیزی که این موج تغییر را متمایز می کند، ماهیت پیوسته و همیشه در حال تکامل آن است.

در حالی که هوش مصنوعی سال هاست وجود داشته است، اما اکنون به اوج های جدیدی رسیده است. یادگیری عمیق و توانایی هوش مصنوعی در تقلید از قابلیت های انس،، نوآوری هوش مصنوعی را به جلو می برد. این پیشرفت ها آنچه را که زم، غیرممکن تلقی می شد به واقعیتی ملموس تبدیل کرده است. برای همگام شدن با این تحولات، در نظر گرفتن استراتژی های زیر بسیار مهم است.

با The Office of تحولات مداوم را هدایت کنید
نوآوری مستمر

خدمات حرفه ای Salesforce می تواند به ارتقای قابلیت های شما کمک کند تا بیشترین ارزش را از سرمایه گذاری Salesforce خود داشته باشید.


جدید را در آغوش بگیرید

این مجمع جه، اقتصاد گزارش می دهد که تقریباً یک چهارم مشاغل در پنج سال آینده دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهند شد. این آمار خیره کننده نیاز فوری به ارتقاء مهارت را برجسته می کند، زیرا 44 درصد از مهارت ها در آن مشاغل نیاز به تطبیق دارند. رشد تصاعدی احتمالات ناشی از نوآوری هوش مصنوعی هر روز که می گذرد مشهود است.

آینده هوش مصنوعی پتانسیل بسیار زیادی دارد. با برخورد متفکرانه و مسئولانه، می تو،د فرصت های جدیدی را باز کنید و سازمان خود را به سمت موفقیت بلندمدت سوق دهید.

نوآوری مداوم هوش مصنوعی را هدایت کنید

موفقیت نصیب سازمان‌هایی خواهد شد که فضایی را برای کشف تغییرات و آزمایش تأثیرات بالقوه نوآوری هوش مصنوعی ایجاد کنند. برای ساختن آینده هوش مصنوعی خود این مراحل را دنبال کنید:

اجازه ندهید گرد و غبار بنشیند. با خدمات حرفه‌ای Salesforce از امکانات خارق‌العاده هوش مصنوعی استفاده کنید و سازمان خود را به ارتفاعات جدیدی از نوآوری و موفقیت سوق دهید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/keep-up-ai-innovation/به یاد داشته باشید، تغییر بیش از حد در یک زمان می تواند منجر به مقاومت شود. با مدیریت و قالب بندی ابتکارات تغییر خود به روشی متفکرانه، می تو،د به سازمان خود کمک کنید تا ذهنیت باز ایجاد کند. وقتی این اتفاق بیفتد، کارمندان برای کشف ایده های جدید احساس امنیت بیشتری می کنند. این امکان ایجاد فرهنگ سازگاری و رشد را فراهم می کند.

شروع کنید
مربی هوش مصنوعی

چالش های تحول را بپذیرید و با آنها همدردی کنید. برای حمایت از سازمان خود از طریق تغییر، رویکردهای عملی زیر را در نظر بگیرید:

  • ایجاد ایمنی برای مردم برای کشف احتمالات: این لنگر رویکرد تغییر انسان محور Salesforce است. بسیار شبیه یک لنگر قایق، به برخی اجازه می دهد تا در هر جهتی سرگردان شوند در حالی که همچنان در یک مکان استراتژیک نگه داشته شده اند.
  • تعریف کنید که چه چیزی ثابت می ماند: وقتی به نظر می رسد همه چیز به سرعت در حال تغییر است، چیزهای مهمی را که تغییر نمی کنند شناسایی کنید. این امر از دریای تازگی در اطراف تیم شما محافظت می کند.
  • قدم های کوچکی برای آماده ، افراد خود بیابید: چیزی به سادگی حفظ مراحل فروش فعلی شما در حین استفاده از EinsteinGPT می تواند در هنگام امتحان چیزهای جدید زمینه ایمن را فراهم کند.
  • در ارتقاء مهارت و آموزش سرمایه گذاری کنید: بد،د که نوآوری هوش مصنوعی بر نقش های شغلی و مهارت های مورد نیاز تأثیر می گذارد. برنامه ها و منابع آموزشی را برای کارمندان خود فراهم کنید تا نحوه کار موثر با فناوری های هوش مصنوعی را بیاموزند. با انجام این کار، فرهنگ یادگیری مستمر و توسعه مهارت را تشویق خواهید کرد.

حال، بیایید مراحل عملی برای پذیرش این واقعیت جدید را بررسی کنیم:

  • خلاقیت را با هوش مصنوعی مولد افزایش دهید: از توانایی آن برای تولید ایده ها، طرح ها و محتوای نوآورانه استفاده کنید. شما می‌تو،د به حجم عظیمی از داده‌ها ضربه بزنید و راه‌حل‌های خلاقانه‌ای ایجاد کنید که قبلاً غیرقابل تصور بود. با انجام این کار، می‌تو،د در بازار نوآوری هوش مصنوعی که به سرعت در حال توسعه است، پیشتاز بم،د. همچنین می تو،د با خودکار ، کارهای تکراری و آزاد ، زمان، کارهای تخیلی و ارزش افزوده بیشتری را کشف کنید.
  • نقش خود را در عصر نوآوری هوش مصنوعی تجدید نظر کنید: ا،ر کارکنان دانش قادر به انجام کارهای خود بدون پشتیب، هوش مصنوعی نخواهند بود. آنها باید این مهارت ها را در مدت زمان بسیار کوتاهی بیاموزند. هوش مصنوعی از ما می خواهد که نقش خود را در نویسندگی، ایده پردازی و حل مشکل تجدید نظر کنیم.
  • منتظر انقلاب های تکنولوژیکی مکرر باشید: زمان بین دگرگونی های اصلی در حال کاهش است. صدها سال پیش، تغییرات عمده ای در فناوری، مانند تغییرات ناشی از چاپخانه، طی چندین نسل انجام شد. با گذشت زمان، سرعت تغییرات افزایش یافت. برای مثال، تغییراتی را که اختراع خودرو ایجاد کرد، در نظر بگیرید، که بین نسل‌ها اتفاق افتاد. اکنون، می‌تو،م ببینیم که انقلاب‌هایی در فناوری، مانند اینترنت، می‌تواند در یک نسل اتفاق بیفتد.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

نسبت به تغییر پاسخگوتر شوید

هوش مصنوعی به سرعت در حال حرکت است و به ایجاد تغییرات دائمی ادامه خواهد داد. برای انطباق، باید با بی ثباتی راحت شویم زیرا گرد و غبار هرگز نمی نشیند. اگر می‌بینید که برنامه‌ای برای تنظیم روش کارتان ندارید، همین الان گفتگو را شروع کنید.

انقلاب هوش مصنوعی اینجاست. برای پیشرفت در این دوران، سازمان ها باید هوش مصنوعی و قدرت تحول آفرین آن را در آغوش بگیرند. خدمات حرفه ای Salesforce شریک قابل اعتماد شما در این سفر است. ما به شما کمک می کنیم تا در چشم انداز در حال تکامل هوش مصنوعی پیمایش کنید و تحولات مداوم را به پیش ببرید.

برای پیشرفت در این دوره جدید، رهبران در محیط تجاری پرشتاب امروزی باید با پیچیدگی و آشفتگی بی‌نظیر مق، کنند. سرعت تغییر از ظرفیت فردی ما برای ادامه دادن فراتر رفته است. پذیرش فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی برای موفقیت و جلوتر ماندن ضروری است. به جای اینکه به دنبال ثبات باشیم، باید مخالف را در آغوش بگیر و از قدرت داده ها، هوش مصنوعی و حلقه های بازخورد بلادرنگ برای بهبود تصمیم گیری استراتژیک خود استفاده کنیم.

با دفتر نوآوری مستمر، تیم مشاوران مورد اعتماد ما برای بهینه‌سازی و مقیاس‌بندی برای آینده، افزایش چابکی و انعطاف‌پذیری، و افزایش ارائه پلت فرم با شما همکاری خواهند کرد. ما به شما کمک می‌کنیم تا با نتایج ،ب‌وکار هماهنگ شوید و قدرت هوش مصنوعی و داده‌ها را درک کنید – همه در پلتفرم شماره 1 AI CRM جهان. ما با هم می تو،م تجربیات مشتریان شما را افزایش دهیم و پتانسیل کامل Salesforce را باز کنیم.