هوش مصنوعی در دولت: چگونه شکاف مهارت های هوش مصنوعی را پر کنیم

یکی از راه‌های اصلی که می‌تو،د کارمندان خود را برای هوش مصنوعی آماده کنید، مدرن ، و ی،ان ، داده‌هایتان است. مهم است که به خاطر داشته باشید که ابزارهای هوش مصنوعی فقط به اندازه داده هایی که از آنها است،اج می کنند و افرادی که این فناوری را هدایت می کنند مؤثر هستند.

در ماه مارس، بانک سرمایه گذاری گلدمن ،س پیش بینی کرد که AI در نهایت می تواند جایگزین 300 میلیون شغل تمام وقت در سطح جه، و تقریباً یک پنجم مشاغل را تحت تأثیر قرار می دهد – با ضربه خاصی به مشاغل یقه سفید که اغلب ضد اتوماسیون تلقی می شوند، مانند مشاغل اداری و حقوقی.

لیست ادامه دارد: شناسایی کمبودهای زیرساختی و مؤثرترین و کارآمدترین راه حل ها؛ راه های موثرتر برای استقرار شبکه های ایمنی و در عین حال کشف تقلب. گزینه های سلف سرویس برای درخواست های ،نین؛ ساده سازی سیستم های محاکمه عقب افتاده.

از یک مدیر اجرایی سابق در ،ت فدرال بیاموزید که چگونه افزایش امنیت سایبری می تواند به ایجاد تحول دیجیتال برای بخش عمومی کمک کند.


نوسازی داده ها اولین قدم برای راه اندازی سازمان شما برای آینده ای بهینه شده با هوش مصنوعی است. همچنین حوزه‌ای است که در آن کارگران می‌توانند مهارت‌های خود را ارتقا داده و به آن تبدیل شوند، زیرا هوش مصنوعی جریان کار مبتنی بر انسان را از وظایف سطح پایین‌تر دور می‌کند.

طیف گسترده ای از هوش مصنوعی در برنامه های ،تی نیاز عظیمی به کارگران آماده دیجیتال ایجاد می کند. اما یکی از بزرگ‌ترین موانعی که بر سر راه سازمان‌های ،تی وجود دارد که به‌طور کامل این فناوری را در آغوش می‌گیرند و به سرعت آن را به کار می‌گیرند، فقدان هوش مصنوعی و قابلیت‌های مدیریت داده در نیروی کار خودشان است.

این شکاف مهارتی همراه با رویکرد پیشروی با سرعت کامل توسط تصمیم گیرندگان در ،ب و کار و ،ت، به کارگران دلیلی برای نگر، می دهد.

به همین دلیل است که از آنجایی که هوش مصنوعی تعداد فزاینده‌ای از وظایف سطح پایین‌تر را برعهده می‌گیرد، بسیار مهم است که کارگر، که تحت تأثیر این تغییر قرار می‌گیرند، مهارت‌هایی را ،ب کنند تا به کارهای مبتکرانه‌تر تبدیل شوند. فرصت بسیار خوبی برای سازمان شما وجود دارد تا هوش مصنوعی را در ،ت بپذیرد، اما ابتدا باید مطمئن شوید که کارمندان شما آموزش من،ی دارند و داده‌های اساسی امن برای کار با هوش مصنوعی را دارید.

اعتماد بخشی جدایی ناپذیر از هوش مصنوعی در ،ت است، به این م،ی که یکپارچگی و امنیت داده ها بسیار مهم است. این فرصتی را برای سازمان‌های بخش عمومی ایجاد می‌کند تا مؤلفه‌های اساسی را ایجاد کنند – تجزیه و تحلیل و استاندارد ، مجموعه‌های داده بزرگ، اجرای اقدامات امنیتی پیشرفته، و مدل‌سازی داده‌های نوآورانه – برای تنظیم آنها برای آینده‌ای متمرکز بر هوش مصنوعی.

آینده خدمات دیجیتال

در ایالات متحده، قانونی که یک برنامه آموزشی هوش مصنوعی برای سرپرستان فدرال و مقامات مدیریت ایجاد می کند نیز وجود دارد راه خود را از طریق کنگره طی می کند. در نظر گرفته شده است که راهنمایی استفاده از هوش مصنوعی را به رهبران فدرال ارائه دهد. این به آنها کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که خطرات و مزایای استفاده از فناوری به درستی در برابر مأموریت های آژانس و جوامعی که به آنها خدمت می کنند سنجیده می شود.

تج، نیروی کار به مهارت های هوش مصنوعی می تواند به ایجاد اعتماد در ،ت کمک کند

کارکنان ،تی اغلب فاقد علم داده و مهارت‌های هوش مصنوعی لازم برای رسیدگی به مقیاس عظیم داده‌های شهروندان و ساخت مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی هستند که در نهایت به نفع عموم باشد.

سازمان های ایمنی عمومی هستند استقرار هوش مصنوعی برای پشتیب، از پرسنل، ساده ، عملیات، و تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ.

یکی از بزرگترین نگر، ها در مورد ظهور این فناوری و سرمایه گذاری هایی که روی آن انجام می شود، بحران مهارت های هوش مصنوعی است. آ نظرسنجی SAS تصمیم گیرندگان شرکت های بزرگ ایالات متحده که شامل 9 بخش، از جمله ،ت هستند، می گویند 63 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که آنها به اندازه کافی منابع هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی با کیفیت بالا ندارند.

بخش‌های بهداشت از هوش مصنوعی در همه موارد استفاده می‌کنند تسریع آزمایشات مواد مخدر برای تشخیص و جلوگیری از همه گیری بعدی.

در همین حال، ما همچنین کشف کردیم که 73٪ از نیروی کار احساس نمی کنند “بسیار مجهز” به منابع مورد نیاز برای یادگیری مهارت های دیجیتال مورد نیاز برای موفقیت در حال حاضر. با این حال، واضح است که تج، کارکنان بخش ،تی به مهارت‌های لازم برای استفاده از هوش مصنوعی، آنها را قادر می‌سازد تا تجربیات تحول‌آفرین را به مردم ارائه دهند.

چگونه می تو،م به طور مؤثر اطمینان حاصل کنیم که کارگران به این سرعت خود را گم نمی کنند، یا بدتر از آن، با تغییرات زیادی در اطراف ما عقب نمی مانند؟ و چگونه ابزارهای من،ی را در اختیار کارگران قرار دهیم که عدالت، دسترسی و ایمنی را تضمین کند؟ این امر به ویژه برای سازمان‌های بخش عمومی که مسئولیت حفظ برخی از سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای امنیتی در جهان را بر عهده دارند بسیار مهم است.

از هزاران نفر در مورد روندهای جه، که بر تعاملات مشتری و ،ت و رویکرد بخش عمومی به تحول دیجیتال تأثیر می گذارد، بینش دریافت کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/ai-in-government/

به همین ترتیب، هوش مصنوعی سنگاپور هوش مصنوعی را برای همه راه اندازی کرد این برنامه، یک ابتکار ملی است که توسط ،ت مدیریت می شود تا افراد و سازمان ها را به مهارت های استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای منافع اجتماعی مجهز کند. دوره‌ها و کارگاه‌های هوش مصنوعی، و بودجه و پشتیب، از پروژه‌های هوش مصنوعی که تغییرات اجتماعی را مورد توجه قرار می‌دهند، ارائه می‌دهد.

وقتی داده‌های شما متصل و یکپارچه هستند، می‌تو،د پتانسیل واقعی هوش مصنوعی و اتوماسیون را که با بینش‌های هم‌زمان تقویت می‌شود، باز کنید. این به شما کمک می کند تا تجربیاتی ایجاد کنید که نه تنها ماموریت سازمان شما را پیش می برد، بلکه با افرادی که به آنها خدمت می کنید اعتماد ایجاد می کند.

اکنون که اهمیت آموزش هوش مصنوعی را می د،د، زمان آن رسیده است که ببینید سازمان های دیگر در سراسر جهان چگونه از این فرصت استفاده می کنند.

فنلاند Elements of AI را در سال 2018 راه اندازی کرد، دوره های آنلاین رایگان طراحی شده برای معرفی اصول هوش مصنوعی به افراد غیرمتخصص در عموم. این دوره ها شامل منابع خودآموز، محتوای تعاملی و کار مبتنی بر وظیفه است که مفاهیم، ​​روش های استفاده و محدودیت های فناوری را آموزش می دهد. ،ت فنلاند متعهد شد که حداقل 1 درصد از جمعیت خود را آموزش دهد – هدفی که به سرعت محقق شد و از آن فراتر رفت. این دوره ها اکنون به بیش از 20 زبان در دسترس است و 1 میلیون نفر در سراسر جهان آن را تکمیل کرده اند.

اما مشاغل ایجاد خواهند شد – سوال این است که چند درصد آن مشاغل جبران شده جابجا می شوند. این گزارش آینده مشاغل مجمع جه، اقتصاد می‌گوید نزدیک به 75 درصد از شرکت‌های مورد بررسی انتظار دارند که هوش مصنوعی را اتخاذ کنند، 50 درصد از سازمان‌ها معتقدند که منجر به رشد شغل می‌شود و 25 درصد فکر می‌کنند که باعث از دست دادن شغل می‌شود.

به این م،ا که فرصت بزرگی برای ارتقای مهارت کارکنان بخش ،تی برای پاسخگویی به فرصت‌های ارائه شده توسط هوش مصنوعی در ،ت وجود دارد. این نه تنها به م،ای امنیت برای کارگران در زمان ناراحت کننده است، بلکه به م،ای تجربه بهتر برای جمعیتی است که به آنها خدمت می کنند. در نهایت، این فرصتی برای ایجاد اعتماد بیشتر است و تضمین می کند که بخش عمومی هر کاری که می تواند برای خدمت رس، به مردم انجام می دهد.

داده ها پایه و اساس هوش مصنوعی قابل اعتماد هستند

برای سازمان‌های ،تی و بخش عمومی، راه‌های روشنی وجود دارد که هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند کارآمدتر شوید و به روش‌های بهتری به مردم خدمت کنید، مانند پردازش داده‌ها، امنیت سایبری و برنامه‌ریزی عمومی.

این ظهور مدیر ارشد داده ها نشانگر اهمیت این کارکرد و مجموعه مهارت های تخصصی است که سازمان های موفق را متمایز می کند. این نقش‌ها نه تنها نیازمند مدیریت داده‌ها هستند، بلکه به وظایف حیاتی تضمین استفاده اخلاقی و عادلانه از فناوری‌های مبتنی بر داده نیز نیاز دارند.

رونق هوش مصنوعی اینجاست، به این م،ی که زمان آن رسیده است که ببینیم چگونه هوش مصنوعی در ،ت می‌تواند کارها را برای سازمان‌ها و مؤسسه‌ها روان‌تر کند.

آموزش و آموزش صحیح در مورد استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی گام بعدی سازمان ها است که به بخش ،تی کمک می کند تا به مردم خود خدمات بهتری ارائه دهد.

برنامه های آموزشی برای هوش مصنوعی در ،ت شاهد موفقیت در سراسر جهان است

سازمان های ،تی فرصتی برای ایجاد آگاهی در مورد اهمیت هوش مصنوعی در ،ت دارند. این رونق هوش مصنوعی به این م،ی است که زمان بسیار خوبی برای کارکنان ،تی برای به دست آوردن مهارت های جدید و تضمین آینده خود است. به دست آوردن این مهارت های مورد نیاز هوش مصنوعی به کارمندان کمک می کند تا بهتر به مردم خدمت کنند – اعتماد بین بخش های ،تی و خصوصی را بهبود می بخشد.

روی ماموریت خود تمرکز کنید نه فناوری اطلاعات

هوش مصنوعی این قدرت را دارد که عملیات های ،تی را برای برآورده ، مؤثرتر نیازهای شهروندانش بهبود بخشد. موارد استفاده هستند عملا بی پایان – از مدیریت ترافیک گرفته تا تحویل مراقبت‌های بهداشتی تا پردازش فرم‌ها و کاغذبازی‌های بی‌پایان که تقریباً هر سازمان ،تی را مسدود می‌کند.

کارمند، که دارای مهارت های من، برای زمان هستند برای یک ،ت کارآمد بسیار ارزشمند هستند. تجربه کارمند مستقیماً با تجربه مشتری مرتبط است، زیرا متوجه شدیم که تنها 18٪ از افراد مورد بررسی معتقدند که تجربه مشتری در تعامل آنها با ،ت اولویت دارد.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

چگونه شکاف مهارتی فرصتی برای هوش مصنوعی در مشاغل ،تی ایجاد می کند