موس، لیست قیمت انواع ماوس های بی سیم و ارزان

آیا تمام ماوس‌ها مثل هم هستند؟ به هیچ وجه اینطور نیست. ماوس یکی از پرکاربردترین قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر شما است. شما نباید یک یک ماوس قدیمی و بدرد نخور که سال‌ها پیش خریده‌اید، استفاده کنید. تعویض این قطعه می‌تواند کمک زیادی به کار کردن و بازی کردن شما کند و آسیب رسیدن به مچ و انگشت شما جلوگیری نماید.

A4Tech Mouse OP-620D USB

همچنین این ماوس‌ها ممکن است دارای نور تزئینی تک رنگ یا LED RGB قابل برنامه‌ریزی باشند.[۱۶] از دکمه‌های اضافی اغلب می‌توان برای تغییر حساسیت ماوس استفاده کرد[۱۷]یا می‌توان آن‌ها را با برنامه‌ریزی به ماکروها اختصاص داد. برخی از ماوس‌های پیشرفته گیمینگ تولید شده نیز به کاربران اجازه می‌دهند تا با افزودن یا کم کردن قطعات ماوس، وزن ماوس را تنظیم کنند تا کنترل راحت‌تری داشته باشند.DPI یک بخش مهم در ماوس‌های گیمینگ است. حتی اگر لپ‌تاپ داشته باشید هم باز به موس احتیاج پیدا می‌کنید.

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل

در صورتی که فضای کافی برای جا به جا کردن ماوس روی ماوس‌پد ندارید، خرید ماوس توپکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر هنوز با استفاده از روش های بالا موفق به رفع مشکل تاچ پد لپ تاپ نشده اید، گویای مشکلی است که با مراجعه به تکنسین های این زمینه و بررسی شدن لپ تاپ توسط آنها، می توانید اقدام به رفع مشکل کار نکردن موس لپ تاپ کنید. نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد. این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود. از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود. این محصولات با توجه به کاربردی که دارند و استفاده ای که از آنها می شود، به چند نوع تقسیم می‌شوند و شما باید با توجه به نیاز و کیفیت آن ها انتخاب خود را انجام دهید و سپس به خرید ماوس بپردازید.

نوع دیگری از موس های توپی وجود دارند که درجای ثابت قرار میگیرند و قابل جابجایی نیستند. شما تنها از طریق توپ های این موس میتوانید عوامل موجود در صفحه نمایش را کنترل کنید. غلطک هایی که دراین موس استفاده شده است از جنس پلاستیک های فشرده و یا شیشیه هستند. دلیل استفاده از شیشیه و پلاستیک برای آن است که با گذشت زمان خراب و فرسوده نشوند و طول عمر بیشتری داشته باشند. یکی از کاربرد های مهم زمانی که کیبورد کار نمیکند استفاده به عنوان کیبورد مجازی است. اگه نمیدونی چجوری میتونی از موس به جای کیبورد استفاده کنی حتما مقاله فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز را بخوان.

دو غلتک حرکات توپ را ردیابی می‌کنند و داده‌ها را به سیگنال‌های الکتریکی مکان نما نمایش می‌دهند. خوبی موسواره توپی ارزان بودن آن است و روی سطوح براق کار می‌کند. سلام و وقت بخیر یکی از مهمترین ابزارهایی که اکثر ما با آن سر وکار داشته ایم ماوس کامپیوتر بدون صدا هوشمند سیم دار است که خیلی کارایی دارد و بسیار با کیفیت میباشد. مزیتی که ماوس های سیم دار نسبت به ماوس های بیسیم دارند این است که شما نیاز به شارژ آن نخواهید داشت و همچنین تعدادی از مدل های این محصول سرعت بیشتری نسبت به موس های وایرلس دارند. وزن باتری ماوس سیم دار کامپیوتر کمتر از نوع بی سیم آن است و ارتباط قوی تری میتواند با کامپیوتر داشته باشد.

  • یکی از ساده ترین کارهایی که با ماوس انجام می‌دهید، کلیک کردن است.
  • حالا که با انواع موس و موس های بی سیم آشنا شدید پیشنهاد میکنیم مقاله نصب موس بی سیم را بخوانید با نحوه اتصال موس حتی بدون دانگل بیشتر آشنا شوید.
  • این ماوس به طرز عجیبی از خستگی شما کم میکند و شما میتوانید برای ساعات طولانی بدون خستگی کار خود را انجام دهید.
  • غلطک هایی که دراین موس استفاده شده است از جنس پلاستیک های فشرده و یا شیشیه هستند.
  • اما اگر مشکل شما در تاچ پد است، در ادامه راه حل هایی را به شما ارائه خواهیم کرد که می توانید از آنها استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار