۷ نشانه نیاز کسب و کارها به CRM

بهره وری کارکنان با استفاده از CRM 15٪ افزایش می یابد.

شما در هر زمان باید از نحوه عملکرد تیم فروش خود مطلع باشید، چه در شرکت حضور داشته باشند و یا چه خارج از شرکت باشند!

اگر فکر می کنید که روند شما و اب،ان من، نیستند، باید به فکر پیاده سازی یک سیستم CRM، متن، با نیاز ،ب و کارتان باشید. یک سیستم CRM به خوبی می تواند چالش هایی که در ،ب و کارتان بوجود می آید را حل کند. یک CRM من، می تواند موجب رشد و سودآوری ،ب و کار شود.

آگاهی از عملکرد تیم فروش

CRM همه اطلاعات مورد نیاز شما را در یک صفحه قابل دسترس نگهداری می کند، گزارش های دقیقه ای ایجاد می کند و تجزیه و تحلیل های دقیقی را ارایه می دهد.

ثبت اطلاعلت مشتری

آیا توانایی مدیریت رشد سریع ،ب و کارتان را دارید؟ آیا به مقیاس بندی موثر شرکت خود مطمئن هستید؟

CRM ابزار من،ی برای این کار می باشد، زیرا به سازمان شما یک منبع قابل دسترس درباره اطلاعات مشتریان ارائه می کند و به افزایش نرخ فروش و رضایت مشتری کمک می کند.

۱۲ نکته در ارزیابی عملکرد نیروهای فروش در یک سازمان

4. اگر تیم خدمات مشتری شما ضعیف عمل می کند!

گزارشگیری پویا در نرم افزار CRM

7. از مسیر رشد خود مطمئن نیستید.

سیستم های CRM می توانند باعث رشد بهره وری فروش تا 34 درصد شوند.

گام بعدی را بردارید!

مشتری ها با یکدیگر متفاوت هستند و قطعا نمی خواهید که مشتری وفادار شما احساس کند که به او بی احترامی شده است.

جذب مشتری جدید به تنهایی امری دشوار است و از دست دادن آنها بدلیل پشتیب، بد، امری ناخوشایند است. اگر تیم پشتیب، شما بجای بررسی و پیش بینی نیازهای آینده مشتریان، بطور مداوم درحال رسیدگی به انتقادات مشتریان است، باید به فکر راه اندازی یک سیستم CRM باشید.

74 درصد از کاربران CRM اظهار داشتند که CRM آنها اطلاعات ضروری مشتری را در اختیار آنها قرار می دهد.

در مقالات زیر، برخی از نشانه ها و دلایل نیاز ،ب و کارها به نرم افزار CRM را شرح دادیم:

CRM نقاط عطف مشتری شما و رویدادهای مربوط به او را می داند و بطور خودکار با آنها ارتباط برقرار می کند. علاوه بر آن، امکان پیگیری افراد یک سازمان وجود دارد که باعث شخصی سازی ارتباط و حفظ ارتباط با افراد می شود.

علاوه بر آن می تو،د از آژانس های پشتیب، مشتری کمک بگیرید و یا محیطی درست کنید که مشتریان با استفاده از آن جواب خود را پیدا کنند و زمان تیم پشتیب، صرف حل مسایل مهم تر شود.

آمارهای جالب:

  • 73 درصد از مشتریان اظهار می کنند که اگر خدمات ثابتی ارائه نشود، تمایل به تغییر برند دارند.
  • 68 درصد از مشتریان فکر می کنند که یک عامل حیاتی برای کارکنان خدمات مشتری، دانستن تاریخچه خدماتشان است.
  • هنگامی که یک شرکت CRM را پیاده سازی می کند، توسط تیم های فروش (80٪)، بازاریابی (46٪) و بخش خدمات مشتری (45٪) استفاده می شود.

5. اگر در مدیریت حساب های ارزشمند و بلندمدت ضعیف عمل میکنید!

اگر صاحب  یک ،ب و کار هستید، حتما می د،د که ارتباط با مشتری تاثیر بسزایی در موفقیت شما دارد. پس ایده سیستم CRM برای شما قابل قبول است. اما از کجا بد،د که یک سیستم CRM برای شما کارایی دارد یا خیر؟

یک CRM قدرتمند برای اعضای تیم امکان ثبت بروز رس، ها از طریق موبایل را فراهم می کند، پس همواره می تو،د اطلاعات را مشاهده کنید و در صورت ،وم اقدام خاصی را انجام دهید. یک CRM نه تنها امکان پیگیری امور را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه به شما برای پیش بینی دقیق فروش آینده کمک می کند و همچنین بروی مواردی که به تمرکز بیشتر نیاز دارند تاکید می کند.

82 درصد از شرکت ها از CRM برای گزارش فروش استفاده می کنند.

جذب سرنخ های زیاد

ثبت اطلاعات بروی ایمیل یا برگه های یادداشت هنگام شروع ،ب و کارتان که مشتریان زیادی ندارید مشکلی ندارد اما هنگامیکه ،ب و کار شما رشد می کند، استفاده ابزار قدیمی نه تنها به پیشرفت شما کمکی نمی کند بلکه تیم شما را برای بررسی تعاملات مشتریان محدود می کند و همچنین تصمیم گیری را برای شما سخت می کند.

سیستم CRM می تواند دقت گزارش ها را تا 42 درصد افزایش دهد.

اگر تعداد زیادی سرنخ فروش به سمت شما روانه می شوند، اما توانایی رسیدگی به آنها را ندارید به CRM نیاز دارید. CRM به شما در دسته بندی و اولویت بندی سرنخ های فروش کمک می کند، بنابراین تیم فروش می تواند سریعا پاسخگوی نیاز و سوالات آن ها باشد.

مدیریت حساب

در این مقاله چالش هایی را برای شما توضیح داده ایم که ،ب و کارهایی که بدنبال رشد سریع و آسان هستند با آنها مواجه هستند.

یک CRM ساده چگونه به شما کمک میکند؟

74 درصد از کاربران CRM اظهار داشتند که CRM آنها اطلاعات ضروری مشتری را در اختیار آنها قرار می دهد.

3. اگر از عملکرد تیم فروشتان مطلع نیستید!

عملکرد تیم پشتیبان مشتری

اگر شما هم مشکلات زیر را دارید، بهتر است به فکر  پیاده سازی یک سیستم CRM باشید!

آیا تمایل دارید بصورت رایگان از نرم افزار CRM استفاده نمایید؟

1. اگر توانایی رسیدگی به سرنخ های فروش را ندارید!

روانشناسی تیپ های شخصیتی در فروش

6. اگر روند گزارش دهی شما خیلی زمان می گیرد!

با استفاده از CRM نرخ تبدیل تا 300٪ افزایش یابد.

اگر فروشنده های شما برای تهیه گزارش، اطلاعات را بطور دستی وارد می کنند، درواقع زمان کمتری برای انجام وظیفه اصلی شان ی،ی فروش صرف می کنند.

حتی اگر یکی از موارد بالا برای شما هم بوجود آمده، تعلل را کنار بگذارید و به فکر یک سیستم CRM برای ،ب و کارتان باشید. یک سیستم ایده آل به شما در یافتن مشتری جدید، جذب سرنخ های فروش بیشتر، جلب رضایت مشتریان کمک می کند و ،ب و کار کوچک شما را برای رشد سریع آماده می کند.

همین حالا بصورت کاملا رایگان، نرم افزار CRM را آزمایش کنید:
استفاده از نرم افزار CRM بصورت رایگان


منبع: https://parsvt.com/7-signs-you-need-crm/

2. اگر ثبت اطلاعات مشتری برای شما سخت است!

به کمک CRM می تو،د مشتری ها را مدیریت کنید و با داشتن یک نگاه منسجم از مشتریان، می تو،د آنها را با ارائه خدمات چشمگیر شگفت زده کنید.

CRM اطلاعات مشتریان بالفعل و بالقوه شما را ذخیره و مدیریت میکند و همچنین با افزایش حجم سرنخ های فروش، به تیم بازاریابی شما برای پیدا ، مشتریان جدید کمک می کند. CRM با بالا بردن توانایی تیم بازاریابی شما در نهایی ، فروش، مشتری های بیشتری برای شما جذب می کند و با جلب نظر مشتری، رضایت مشتری را افزایش می دهد. یک ،ب و کار قدرتمند و کوچک با محوریت CRM، همه موارد ذکر شده را برای شما با حداقل IT انجام می دهد و به رشد ،ب و کار شما کمک می کند.