نرم افزار ارتباط با مشتریان هلویار

هر گاه فاکتور فروشی در نرم افزار فروش صادر شود به صورت اتوماتیک سند حسابداری آن در نرم افزار حسابداری ارگس ثبت و مانده حساب مشتری به روز رسانی می شود. این به ندرت نتیجه خوبی می بخشد زیرا اهداف هر بخش می تواند خیلی ناچیز شود و ادارات تمایل دارند به نفع خودشان با هزینه ای که برای شرکت بهتر است به رقابت بپردازند. همانطور که اشاره کردیم، مدیریت ارتباط با مشتری یا سی آر ام (crm) ، استراتژی ها یا ابزارهایی است که تمام روابط و تعاملات شرکت با مشتریان را مدیریت کرده و به سوددهی بیشتر کسبوکار و رضایت مشتریان کمک میکند. فن آوری های قادر به ECRM شامل موتورهای جستجو، کمک مستقیم، مدیریت نامه الکترونیکی، اخبار یا مدیریت محتوا و پشتیبانی چند زبانه است. فناوری همچنین از ارائه کانالهای مخاطب متعدد تا ارائه فناوری هایی که کلیه مخاطبین مشتری را ثبت می کند، خدمات مشتری مؤثر را قادر می سازد. مخاطب: دقیقاً مثل مخاطبین تلفن همراهتان، اطلاعات یک مخاطب در CRM میتواند شامل نام و شماره تلفن، ایمیل، محل شرکت و … کاربران میتوانند مخاطبین را دستهبندی کنند، تعاملات مشتری را رهگیری نمایند، ایمیل ارسال کنند و همچنین کمپینهایی را با محرکهای ارتباطی شخصی بر اساس تعداد ایمیلهای بازشده، کلیکها و سایر موارد اجرا کنند.

هرآنچه درباره CRM باید بدانید را در این مقاله بخوانید. در حالی که ٪۹۴ از رهبران بازاریابی و فروش از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان برای مدیریت تماس ها استفاده می کنند، سیستم CRM مزایای فراوان دیگری نیز دارد. بهبياني ديگر، ميتوان گفت ميان ارائه خدمات و ميزان رضايت مشتري، ارتباطي دوسويه وجود دارد. در این فرآیند، بعد از انجام شدن فروش در مدت معین (عموما بین یک تا۷ روز) از طرف پرسنل آموزش دیده، با مشتریان ارتباط تلفنی یا ایمیلی برقرار شده و از ارائه خدمات انجام شده سوالاتی پرسیده میشود و امتیازات مشتری ثبت شده و در نرمافزار و سیستم طراحی شده ذخیره میشود. تاثیر و مزایای CRM بر رضایت مندی مشتری در سازمانهای ایرانی بسیار بالا است؛ زیرا واحد فروش توسط CRM قادر خواهد بود تا فرآیند جاری فروش را به صورت سیستماتیک انجام دهد. جداول تحلیلی بهدست آمده از بازخوردهای مشتریان، تغییرات و اصلاحات موردنیاز برای بالا بردن کیفیت خدماتدهی و افزایش رضایتمندی مشتریان و توسعه کمیوکیفی محصولات را نشان خواهد داد. این استراتژی منجر به هزینه های بازاریابی بالا شد و از سوی دیگر وفاداری مشتریان بسیار کم بود. به عنوان مثال، اگر داده ها حاکی از آن است که اکثر مشتریان اهل تگزاس هستند، یک بخش فروش و بازاریابی می تواند استراتژی هایی را برای آن ایالت تنظیم کند.

مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری از طریق دسترسی آسان به اینترنت از طریق سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ، دستگاه های تلفن همراه، رایانه های رومیزی و تلویزیون تنظیم می شود. این فرایند ترکیبی از نرم افزار، سخت افزار، فرایندها و تعهدات مدیریتی است که در جهت حمایت از استراتژیهای تجاری CRM در سطح شرکتها مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (E-CRM) استفاده از فناوریهای مبتنی بر اینترنت مانند ایمیل، وب سایت، اتاقهای گفتگو، انجمن ها و کانالهای دیگر برای دستیابی به اهدافCRM است. یک عامل مهم در اینجا این است که تغییرات مورد نیاز در طی اجرای ECRM فقط با خرید از سطوح برتر مدیریت و با شرکت امکان پذیر خواهد بود. یک سیستم موثر ECRM به یک شرکت امکان می دهد بدون در نظر گرفتن کانال ارتباطی، با استفاده از یک صدا واحد و یکنواخت با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. در اجرای سی آر ام به مصرف کننده، احتمالا قسمت عمده هزینه ها وئ درآمد به یک بخش تخصیص می یابد، زیرا مشتریان بیشتری وجود دارند. آموزش باید یک فعالیت مداوم و مدیریت شده باشد زیرا سیستم ها باید به طور مداوم تغییر کرده و تکامل می یابند. نرم افزار CRM در واقع ارائه کنندهی یک نوع استراتژی است که کسب و کار با استفاده از آن می تواند ارتباطات و تعاملات با مشتریان موجود و مشتریان بالقوه سازمان را سازماندهی نماید.

مورد ميدانند. اين سازمانها بايد به اين نکته توجه کنند که بيتوجهي به احساس مشتري ميتواند در آينده نزديک به وخيمشدن اوضاع منجر شود. ” بقای بسیار بالای این سازمانها به تعهد آنها به این پاسخ بستگی دارد. نکته مثبت این کتاب اما طبقهبندی صحیح آن بر اساس مدلی است که به حق در مورد اکثر سازمانها در ایران صادق و موثر میباشد. در کنار مسائل زیادی که باید برای انتخاب نرمافزار CRM به آن توجه نمود و برای هر کدام وزن یا ارزشی قائل شد یک فاکتور مهم دیگری نیز اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد و آن نیاز خودتان میباشد. همه در شبکه اجتماعی هستند، همه وبلاگ دارند، همه میتوانند نظر دهند و آن را به اشتراک بگذارند، پس چنین شتاب اطلاعاتی نه تنها سرعت، بلکه نوعی درک بازاریابی را نیز تحت تاثیر قرار میدهد.

امکانتات دیگری که شما برای داشتن آنها باید پول پرداخت کنید شامل نمایش کانال معاملات، ردیابی ایمیل در زمان واقعی، قالب ها و اطلاعیه ها، ادغام تقویم گوگل، گزارش های سفارشی، قلمروها، ردیابی رویداد در برنامه، پیگیری رویدادهای وب سایت، یکپارچگی بخش است. داده های مشتری را می توان از دیدگاه های مختلفی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا بفهمد کدام عناصر یک کمپین بازاریابی بیشترین تأثیر را در فروش و سودآوری داشته است، به عنوان مثال (گرینبرگ ۲۰۰۱). پس از تأسیس ضرورت ECRM، این مقاله به فواید سیستم های ECRM می پردازد و در مورد پنج نقطه کانونی که قبل از اجرای راه حل ECRM در نظر گرفته شده است، بحث خواهیم کرد. وظیفه مدیریت ارشد این است که اطمینان حاصل کند که کلیه کارمندان ضرورت تغییرات را درک می کنند، چگونه ساختار جدید از آنها سود خواهد برد و چگونه توانایی آنها را در ارائه خدمت به مشتریان تقویت می کند. برای متوجه شدن این موضوع همراه ما باشید تا با هم به دنیای جذاب سی آرامها و قابلیتهای بی شمار آنها قدم بگذاریم. این امر می تواند با تهیه انواع کانالهای دسترسی موجود برای مشتریان، از قبیل پست الکترونیکی، تلفن و فکس و همچنین با تهیه کانالهای دسترسی بعدی مانند ارتباطات بی سیم حاصل شود.

CRM عملیاتی به بدیهی ترین کانال هایی که به مشتریان مربوط می شوند اشاره دارد: جلوی یک تجارت و خدمات به مشتری. اطلاعات به دست آمده توسط یک سیستم ECRM به یک شرکت کمک می کند تا هزینه های واقعی برای برنده و حفظ مشتریان فردی را شناسایی کند. جنسیت، سن، تحصیلات، شغل و حتی مکان زندگی مشتریان تاثیر بسزایی در انتخاب محصول و انتظار آنها از نحوه خدماتدهی از جانب شرکت خواهد داشت. این بدان معنی است که دسترسی به اینترانت برای کاربران داخلی، دسترسی به اکسترانت برای شرکای تجاری و مشتریان و البته دسترسی به اینترنت برای آنها به طور کلی.

نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان مشارکتی برای مدیریت همکاری بین همه ذینفعان استفاده می شوند. با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری میتوانید به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را کنترل کنید. برای اینکه به درستی بیان شود که چه نرم افزاری مناسب تیم شماست باید از دو منظر به موضوع نگاه کنیم. زمانیکه مشتریان متوجه سیستم خود کنترل و دارای فرآیندهای بهبود مستمر در شرکت میشوند اعتمادشان افزایش یافته و نیازهای خود را راحتتر بیان میکنند. یک مطالعه اخیر مک کینزی و شرکت نشان داد که ۱۰٪ افزایش در مشتریان مکرر می تواند حدود ۱۰٪ به سود شرکت اضافه کند.

همه این قابلیت های توسعه یافته با هم کار می کنند تا مشتری را در جایی که متعلق به خودش باشد، حفظ کنیم: در مرکز توجه شرکت. E-CRM موثر باعث افزایش کارآیی فرایندها و همچنین تعامل با مشتریان می شود و مشاغل را قادر می سازد محصولات و خدماتی را که نیازهای فردی مشتریان را برآورده می کند، سفارشی سازی کنند. طبقه بندی “بهترین” مشتریان در این روش، به یک سازمان امکان می دهد تا به عنوان یک گروه برتر، آنها را با کارآیی بیشتری مدیریت کند، با این درک که لازم نیست با هر مشتری دقیقاً یکسان رفتار شود. بهترین راه برای خوشحال کردن مشتریان موجود، ارائه ارزش به آنها طبق شرایط خود است (Jutla و همکاران ۲۰۰۰).

دنبال کردن فرصت ها برای افزایش فروش است. بدين ترتيب راه حل هاي نرم افزار CRM متدولوژي هاي ساختار يافته اي محسوب مي شوند كه مي توانند در كليهء مراحل فروش راهنماي فروشندگان باشند. در تکنولوژی CRM HOLOOYAR ابری ( Cloud CRM HOLOOYAR ) شما نیازی ندارید که نرم افزار را درداخل شرکت یا سازمان خود بر روی سرور نصب کرده و از آن نگهداری نمائید. در اینجا تمرکز این است که صنعت شرکت، موقعیت شرکت در صنعت آن مورد توجه قرار گیرد و تنظیمات ECRM کاندیداهای خوبی برای شرکت بخصوص باشد. این گرایش به تولید نتایج برتر دارد زیرا وابستگی های متقابل بین عملکردها و بخشهای مختلف شرکت و اینکه چگونه اینها چشم انداز بزرگتری را برای کل سازمان ایجاد می کند، تشخیص می دهد. مزایای فراوانی در استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که فراتر از تسهیل عملیات روزانه کسب و کار می باشد. قبل از خرید نرم افزار CRM چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟ آنها میدانند که چه میخواهند؛ زیرا انتخابات گستردهای دارند و قرار نیست که فقط با یک چیز تغذیه شوند.

در دنیای کسب و کار امروز، شیوه برخورد با مشتریان موجود و رونق یافتن کسب و کار از طریق جذب مشتریان بیشتر، اهمیت فراوانی دارد و کار راحتی نیست، در نتیجه نصب سیستم CRM میتواند این روند سایت highcrm را آسانتر سازد. برای شروع تجارت از طریق ECRM، به منظور تعیین اینکه کدام بخش ها / عملکردها واقعاً مشتری را خدمت می کنند و کدام یک از آنها فقط به سربار اضافه می شوند، نیاز به ایجاد تغییراتی در سازمان دارد. مشتریانی که از ارائه خدمات و محصولات سازمان ناراضی بوده یا انتظارات آنها تامین نشده، به شیوههای مختلف شکایات خود را ارسال میکنند.کارشناسان مربوطه در اسرع وقت(عموما کمتر از ۷۲ ساعت) باید موضوع را بررسی و نتیجه را به مشتری اعلام کنند. 6- احترام به مشتری و نخستین آنها بهعنوان مشتریان با وفا. CRM فرایندی است برای به حداکثر رساندن فروش با مشتری موجود، ترغیب روابط مستمر از طریق استفاده از فن آوری های ارتباطات دیجیتال مانند پایگاه داده های عملیاتی، پیام های وب شخصی، خدمات مشتری، ایمیل و بازاریابی رسانه های اجتماعی. با تشویق کارشناسان فروش خود به استفاده از این بُعد مدیریت ارتباط با مشتری، آنها درک بهتری از نرم افزار خواهند داشت؛ به این صورت که این نرم افزار کارهای معمولی ولی وقت گیر آنها را ساده تر می کند.

اینترنت رسانه ای ساده و ایده آل را فراهم می کند که در آن مشتریان می توانند از وب سایت ها اطلاعات کسب کنند، محصولات خریداری کنند و با استفاده از بخش های سؤالات متداول، انجمن ها یا اتاق های گفتگو، پاسخ ها را پیدا کنند. مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ECRM تمام عملیات های CRM را با استفاده از امکانات فناوری اطلاعات و شبکه انجام میدهد. از امکانات این سیستم می­توان به قابلیت اتصال به فروشگاه­های اینترنتی و تنظیم باشگاه مشتریان اشاره کرد. یعنی این سیستم برای حفظ، نگهداری و پرورش مشتریان ساخته شده است. در واقع «سیارام» عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند؛ یعنی دادههای بخش عملیاتی در اختیار بخش تحلیل قرار میگیرد. تاثیر CRM در تحلیل بازاریابی به این صورت است که به شما امکان می­دهد تا با کنترل شاخص­های بازاریابی، تحلیل­های استراتژیک انجام داده و درک عمیقی از میزان عملکرد برنامه ­های بازاریابی و کمپین­ های تبلیغاتی به دست آورید. برای لحظهای فکر کنید، چندین بار در روز ایمیلهای تبلیغاتی را از سامانهای که در آن ثبتنام کردهاید را دریافت میکنید و مهمتر از همه چقدر واقعا آن را میخوانید؟ پاسخگویی گسترده همه ذینفعان.

پرسنل نیز صادقانه آنها را راهنمایی کرده و تا زمانی که نتوانند از مشتری جلب رضایت کنند این فرآیند را ادامه خواهند داد. CRM استراتژی است که توسط آن شرکتها سودآوری را از طریق افزایش رضایت مشتری بهینه می کنند. • اطلاعات وارد شده میتواند ایجاد برنامه های دیگر که به صورت خاص در یک صنعت مورد استفاده قرار می گیرند را بنماید . • بصورت برخط به اطلاعات به دسترسی داشته باشند . این واقعیت که خدمات مشتری در فهرست دلایل خرید بصورت آنلاین (۱۱٪) در رتبه هفتم قرار دارد، نشان می دهد که مشتریان مایل هستند با استفاده از خدمات آنلاین، سطوح بهتری از خدمات “آفلاین” را برای تجارت فراهم کنند.