اگر میتوان به گزارشها اعتقاد داشت، بحثهایی بین مدیران در Salesforce انجام شد تا تیلور در شرکت بماند.
از آنجایی که چت تیمی همچنان به یک مرکز همکاری تبدیل می شود، می د،م که ادغام برنامه ها در تجربه چت تیمی شما بسیار مهم است.
اپلیکیشن Salesforce for Zoom Team Chat به کاربران اجازه می دهد کارهای زیر را انجام دهند:
- جستجو برای سوابق: کاربران می توانند با یک میانبر نوشتن به اطلاعات مشتری دسترسی پیدا کنند.
- سوابق را به اشتراک بگذارید: این برنامه به مشتریان اجازه می دهد تا با به اشتراک گذاری سوابق مشتریان در چت تیمی، همکاران خود را در جریان قرار دهند.
- اعلان ها را دریافت کنید: کاربران میتوانند اعلانها را به گونهای سفارشی کنند که هنگام تغییر مراحل فرصت یا تماس مخاطب، هرگز از دست ندهند.
- افزودن پیام به سوابق: برنامه Salesforce برای چت تیمی به کاربران امکان می دهد یادداشت هایی را به سوابق اضافه کنند تا زمینه گفتگوی بیشتری را فراهم کنند.
ماه گذشته در Zoomtopia، ما به طور رسمی برنامههایی را برای چت تیمی معرفی کردیم که به شما امکان میدهد کارهای روزمره را به فضایی که مکالمات و تصمیمگیریها در آن انجام میشود بیاورید.
چندین خبرگزاری این را پیشنهاد ،د در میان سطوح اجرایی Salesforce “ناآرامی” وجود داشت منجر به اعلام تیلور شد.
با انتشار این نوآوری، زوم به وعده خود مبنی بر تبدیل Team Chat به “مرکز همکاری” عمل می کند.
Salesforce for Zoom Team Chat اکنون در دسترس کاربران است.
به گفته زوم، گنجاندن Salesforce در چت تیمی، کاربران را قادر میسازد تا بدون نیاز به جابجایی برنامهها، به دادههای کلیدی مشتری دسترسی پیدا کرده و بهروزرس، کنند و در نتیجه بهرهوری را افزایش دهند.
تیلور این اعلامیه را در جریان نتایج سود سه ماهه سوم Salesforce اعلام کرد، جایی که این شرکت 14 درصد افزایش درآمد در سال را به دست آورد.