چگونه رهبران بازرگانی می توانند اکنون درآمد را افزایش دهند

تجارت مجموعه ارزش سیستم مدیریت سفارش (OMS) به مشتریان کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنند، بهره وری را افزایش دهند و درآمد را افزایش دهند، همگی در عین حال که در بودجه باقی می مانند.

این کار را توسط:

  • حذف نیاز به عوامل برای جابجایی بین سیستم ها برای اطلاعات مشتری و داده های موجودی در زمان واقعی. با آوردن داده‌های خدمات و تجارت در یک کنسول متمرکز، نمایندگان شما دید 360 درجه از هر مشتری و ابزارهای قابل دسترسی آسان برای خدمات رس، سریع به درخواست‌های مشتری دارند.
  • ایجاد درآمد بیشتر از طریق توانمندسازی نمایندگان برای فروش متقابل، فروش بالا و شروع همکاری خارجی در هنگام کمک به مشتریان در مورد مشکلات خدمات. به ،وان مثال، مشتری که برای تعویض یک جفت کفش تماس می گیرد، می تواند از لوازم جانبی کفش پشتیب، که توسط نماینده به فروش می رسد آگاه شود. این به نمایندگان شما قدرت می‌دهد تا با ابزارهایی برای توصیه محصولات و سفارش اقلام از طرف آنها، مشاور ،ید شوند و ارزش کلی سبد ،ید را افزایش دهند.
  • ساده ، عملیات با استفاده از اتوماسیون برای کمک به مشتریان در انجام کارهای ساده. مراکز تماس می‌توانند کارهایی مانند بازگشت ساده، لغو یا درخواست‌های «سفارش من کجاست» را خودکار کنند. با اتصال مدیریت سفارش به ربات های اینشتین در ویترین فروشگاه، مشتریان شما می توانند یک سفر سلف سرویس را تجربه کنند و نمایندگان می توانند زمان بیشتری را صرف کارهایی کنند که نیاز به لمس انس، دارند، مانند نشان دادن همدلی با مشتریان و ایجاد روابط بلندمدت.
  • کاهش هزینه ها با مشاهده موجودی در زمان واقعی و اتوماسیون تکمیل. می‌تو،د به‌طور خودکار سفارش‌ها را از نزدیک‌ترین مکان هدایت کنید، سفارش‌ها را سریع‌تر و به روشی سازگارتر با محیط زیست تحویل دهید. شما می‌تو،د همه این کارها را انجام دهید و در عین حال انعطاف‌پذیری لازم برای انجام سفارشات از مراکز توزیع، فروشگاه یا پیکاپ کنار خیابان را به دست آورید.

آنچه مشتریان می گویند

سازنده لوازم خانگی استرالیایی Fisher & Paykel از مدیریت سفارشات Commerce Cloud برای موفقیت در حال حاضر استفاده می کند.

*پس انداز نشان دهنده درصد تخفیف لیست قیمت(های) پیشنهاد Salesforce است. پیشنهاد تا 1/31/23 باز است و بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است. خدمات پیاده سازی موجود ممکن است بر اساس نیاز مشتری متفاوت باشد و مشمول شرایط اضافی خواهد بود. محدودیت ها و محرومیت ها اعمال می شود. برای ،ب اطلاعات بیشتر با نماینده فروش خود تماس بگیرید.

پس انداز را با Commerce OMS Value Bundle به حدا،ر برس،د

همچنین این زمان پیچیده‌تر برای تیم‌های خدماتی است:

  • از اول نوامبر، تقریباً از هر پنج سفارشی که در این فصل تعطیلات ثبت می‌شود، یکی برای پیکاپ بوده است.
  • بازده یک هفته پس از هفته سایبری در مقایسه با سال قبل تقریبا دو برابر شد و از آن زمان تا کنون همچنان بالا بوده است.
  • پیام‌های چت بات در سراسر جهان در جمعه سیاه و 53 درصد در دوشنبه سایبری نسبت به روزهای مشابه در سال 2021 افزایش یافته است.

مراکز تماس یا خدمات مشتری شما ارزان نیستند. یک تماس به طور متوسط ​​می تواند بین 15 تا 25 دلار هزینه داشته باشد، بدون اینکه به هزینه ناامیدی مشتری از انتظار در انتظار اشاره کنیم. این یک چالش برای ،ب و کار شما در زم، است که ا،ر شرکت ها به دنبال راه های جدیدی برای کاهش هزینه ها هستند و در عین حال درآمد را از طریق منابع موجود هدایت می کنند.

این بسته مدیریت سفارش و بسته‌های پیاده‌سازی شریک از پیش تعریف‌شده را برای زمان سریع‌تر ،یب می‌کند تا به یک بسته مقرون‌به‌صرفه تبدیل شود، بنابراین می‌تو،د از امروز تا 30 درصد صرفه‌جویی را مشاهده کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/save-with-commerce-order-management/

«به طور سنتی مدیریت سفارش در سطح ERP معمولاً ابزاری برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان ندارد. رودی خوری، معاون اجرایی بازاریابی و تجربه مشتری برای فیشر و پیکل، گفت: مدیریت متمرکز و خودکار سفارش برای تجارت، همراه با خدمات مشتری، تمایز باورن،ی برای ،ب و کار ما است.

چقدر می تو،د پس انداز کنید

Commerce OMS Value Bundle خدمات سرویس، انجام سفارش و راه حل های تجاری مرتبطی را که در حال حاضر به آن نیاز دارند به مشتریان ارائه می دهد. به طور متوسط، مشتریان Commerce Cloud تا 30٪ با Commerce OMS Value Bundle نسبت به راه حل های قابل مقایسه، صرفه جویی می کنند.*

به همین دلیل است که امروز، خوشحالم که اخبار مربوط به یک پیشنهاد محصول جدید را که برای حل همه این مسائل مبرم طراحی شده است، به اشتراک بگذارم. من می دانم که به زودی یک گزارش تعطیلات در تقویم دریافت خواهید کرد و از شما دعوت می کنم این گزینه را در نظر بگیرید تا به شما در افزایش بهره وری عملیاتی کمک کند. و ارائه تجارب ایجاد وفاداری که باعث افزایش درآمد در سال 2023 می شود.

چه خبر