اتوماسیون کسب و کار کلید کارایی و بهره وری است

فشار دادن “ارسال” در هر ایمیل، کمپین یا پست رسانه های اجتماعی که ایجاد می کنید، ارزشی ندارد. با بازاریابی خودکار، می‌تو،د مشتریان را با پیام‌های خودکار در چندین کانال هدف قرار دهید. بهترین ابزارها به شما کمک می‌کنند مخاطبان خود را شناسایی کنید، مرتبط‌ترین محتوا را طراحی کنید و به‌طور خودکار اقداماتی مانند پیشنهادات را بر اساس زمان‌بندی و رفتار مشتری انجام دهید. سپس این تلاش‌ها می‌توانند با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هماهنگ شوند.

خدمات مشتری

بسیاری از کارکنان دانش زمان زیادی را برای وارد ، و بازیابی اطلاعات بین سیستم های متعدد به ،وان بخشی از یک فرآیند چند مرحله ای و دستی تلف می کنند. این بهترین استفاده از زمان یک فرد نیست و می تواند روحیه و تعامل کارکنان را از بین ببرد.

یک مشاور مدیریتی در مورد یک سوم تمام وظایف فروش را می توان خودکار کرد، با این حال بسیاری از تصمیم گیرندگان تجاری از این قابلیت استفاده نمی کنند. استراتژی فروش و برنامه‌ریزی، شناسایی و صلاحیت سرنخ، پیکربندی، قیمت‌گذاری و قیمت‌گذاری، مدیریت سفارش و فروش پس از فروش، همگی زمینه‌هایی برای اتوماسیون هستند. این شرکت خاطرنشان کرد که پذیرندگان اولیه به طور مداوم افزایش زمان مواجهه با مشتری، رضایت بیشتر مشتری و بهبود کارایی تا 15 درصد را گزارش می دهند.

وی ادامه داد: «این به یک رهبر قوی و رئیس قوی حوزه عملکردی نیاز دارد تا این دیدگاه را داشته باشد که بگوید: «می‌دانم که این کار سختی است و تغییر روش کارمان برای ،ب‌وکارمان مختل خواهد بود، اما اگر این کار را نکنیم، باید بگوییم. ما استعدادها را از دست می‌دهیم، در رقابت‌هایمان ش،ت می‌خوریم، و از آنها عقب می‌م،م.» سورپرنانت گفت.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/business-automation/

تیم کورتینوویس، نویسنده چندین کتاب در مورد اتوماسیون، می گوید: «یک ربات می تواند یک محصول یا خدمات را بفروشد. “یک فروشنده با ارزش بالاتر فروش و ایجاد ارتباط بین مشتری و ،ب و کار است که ارزش بیشتری دارد.”

رهبران باید اتوماسیون ،ب و کار را یک دارایی استراتژیک در نظر بگیرند

مانند سایر تحولات دیجیتال، موفقیت اتوماسیون انتها به انتها به تغییرات فرهنگی که از بالا هدایت می شود و در هر عملکرد اجرا می شود، متکی است. آموزش، مشوق ها و شاخص های کلیدی عملکرد همگی ضروری هستند.

شما نیازی به درک نحوه عملکرد اتوماسیون ندارید. فقط باید تاثیر آن و اینکه چقدر می تواند قدرتمند باشد را درک کنید. در اینجا آمده است که چگونه بخش‌های مختلف می‌توانند از اتوماسیون برای کاهش فرآیندهای دستی، کاهش هزینه‌ها، کاهش ناکارآمدی‌ها و ارائه خدمات بهتر به مشتریان و کارکنان استفاده کنند:

اقتصاد و حسابداری

او گفت: «آنها آن را به یک مسابقه، با جوایز تبدیل ،د. مردم به قدری از هدر دادن وقت خود برای این چیزها ناامید شده بودند که داوطلبانه همه این اطلاعات را ارائه ،د، که زمینه ای را برای شرکت ایجاد کرد تا آن چیزها را خودکار کند.

اتوماسیون ،ب و کار را می توان در همه جا و همه جا اعمال کرد

بهره وری، بهره وری و مهار هزینه از اولویت های اصلی رهبران ،ب و کار است. شما می تو،د کار را در تمام عملکردها و سیستم های تجاری به طور خودکار و یکپارچه کنید، بنابراین می تو،د روی چیزهایی تمرکز کنید که باعث رشد ،ب و کار شما می شود.


خودکارسازی وظایف، کارگران را شادتر و بهره وری تر می کند

جو سورپرنانت، رهبر فروش در هوش مصنوعی (AI) و شیوه‌های عملیات داده دیلویت، گفت: «وظایف خودکار به کارمندان این قدرت را می‌دهد تا روی کارهای استراتژیک‌تری که می‌خواهند انجام دهند، ی،ی دلیلی که این کار را انجام می‌دهند، تمرکز کنند». استفاده از اتوماسیون انرژی و اشتیاق نیروی کار را حفظ می‌کند، که با توجه به کمبود استعداد، یک ضرورت بزرگ است. اتوماسیون نقش مهمی را ایفا می کند مشارکت نیروی کار

پاسخ دادن به سؤالات اساسی مانند “چگونه رمز عبور خود را بازنش، کنم؟” یا “سفارش من کجاست؟” ربات‌های چت، ربات‌های صوتی و سلف‌سرویس هم‌اکنون در حال استفاده گسترده هستند و عواملی را آزاد می‌کنند تا به مشتریان در موقعیت‌های خدمات پیچیده‌تر کمک کنند. اتوماسیون خدمات نسل بعدی با استفاده از هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و اینترنت اشیا (IoT)، می‌تواند رویدادهای خدمات را پیش‌بینی کرده و آنها را از طریق کانال‌های دیجیتال حل کند. و می تواند دید کلی از فعالیت خدمات را برای پشتیب، سلف سرویس و نظارت خودکار به مشتریان ارائه دهد.

منابع انس،

روند بزرگ

خودکارسازی برنامه‌ریزی مالی و عملکردهای حسابداری زمان را برای موارد مهم استراتژیک مانند تجزیه و تحلیل، استراتژی و همکاری با سهامداران آزاد می‌کند. یک مثال، حساب های پرداختنی. جمع‌آوری داده‌ها به‌طور خودکار انجام می‌شود (دیگر نیازی به جستجو در صفحات گسترده نیست)، فاکتورها به‌طور خودکار با اسناد مربوطه مطابقت داده می‌شوند و تأییدیه‌ها مسیریابی می‌شوند. این نه تنها کارآمدتر است، بلکه خطر خطا را کاهش می دهد.

بازار یابی

سرمایه گذاری در اتوماسیون ،ب و کار با پیچیده تر شدن فناوری تسریع شده است. با توجه به الف نظرسنجی دیلویت13 درصد گفتند که سازمان آنها بیش از 50 اتوماسیون را پیاده سازی کرده است که در سال 2018 تنها 4 درصد این کار را انجام دادند.

چرا مهم است

او گفت حتی قبل از استخدام ،ی شروع می شود. هنگامی که فرآیندهای منابع انس، خودکار می شوند، سیگنال مثبتی به کارمندان احتمالی ارسال می کند که شرکت در درجه اول دیجیتالی است.

سیستم‌های منابع انس، می‌توانند طیف گسترده‌ای از وظایف، از پردازش درخواست شغل، پیگیری پاسخ و زمان‌بندی مصاحبه گرفته تا پیشنهادات شغلی، ورود و ،وج، مدیریت حقوق و دستمزد، و مدیریت مزایا را خودکار کنند. با استفاده از تجزیه و تحلیل، این سیستم ها همچنین می توانند بینشی در مورد احساسات نیروی کار، بهره وری و مشارکت ارائه دهند.

حراجی

چگونه شرکت ها می توانند فرصت های اتوماسیون را شناسایی کنند؟ مت مک لارتی، مدیر ارشد فناوری جه، و معاون دفتر تحول دیجیتال در Mulesoft، گفت که یکی از شرکت‌های بزرگ خدمات مالی این کار را با پرسیدن یک سوال ساده از کارمندان انجام داد: ،انه‌ترین کاری که هر روز باید انجام دهید چیست؟

رهبران ،ب‌وکار سرمایه‌گذاری‌های فناوری را در اولویت قرار می‌دهند که کارایی و بهره‌وری را افزایش می‌دهد و اتوماسیون ،ب‌وکار در صدر این فهرست قرار دارد. شرکت هایی که دیدگاه گسترده ای نسبت به اتوماسیون دارند (فرای اتوماسیون های ساده و مبتنی بر کار) صدها میلیون دلار صرفه جویی کرده و بهره وری را افزایش داده اند.

کاری که شرکت شما می تواند انجام دهد

می خواهید بیشتر بیاموزید؟ در اینجا یک نگاه عمیق تر است

اتوماسیون برای هر تیم

هزینه ، بر روی دو نوع اصلی اتوماسیون تجاری، اتوماسیون فرآیند روباتیک و اتوماسیون فرآیند هوشمند، است. انتظار می رود ضربه بزند 19.3 میلیارد دلار در سال جاری، در مقایسه با 13.6 میلیارد دلار در دو سال قبل. تأثیر آن عمیق است و بر نحوه کار، رقابت، نوآوری و خدمت به مشتریان تأثیر می گذارد.