فشار دادن “ارسال” در هر ایمیل، کمپین یا پست رسانه های اجتماعی که ایجاد می کنید، ارزشی ندارد. با بازاریابی خودکار، میتو،د مشتریان را با پیامهای خودکار در چندین کانال هدف قرار دهید. بهترین ابزارها به شما کمک میکنند مخاطبان خود را شناسایی کنید، مرتبطترین محتوا را طراحی کنید و بهطور خودکار اقداماتی مانند پیشنهادات را بر اساس زمانبندی و رفتار مشتری انجام دهید. سپس این تلاشها میتوانند با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) هماهنگ شوند.
خدمات مشتری
بسیاری از کارکنان دانش زمان زیادی را برای وارد ، و بازیابی اطلاعات بین سیستم های متعدد به ،وان بخشی از یک فرآیند چند مرحله ای و دستی تلف می کنند. این بهترین استفاده از زمان یک فرد نیست و می تواند روحیه و تعامل کارکنان را از بین ببرد.
یک مشاور مدیریتی در مورد یک سوم تمام وظایف فروش را می توان خودکار کرد، با این حال بسیاری از تصمیم گیرندگان تجاری از این قابلیت استفاده نمی کنند. استراتژی فروش و برنامهریزی، شناسایی و صلاحیت سرنخ، پیکربندی، قیمتگذاری و قیمتگذاری، مدیریت سفارش و فروش پس از فروش، همگی زمینههایی برای اتوماسیون هستند. این شرکت خاطرنشان کرد که پذیرندگان اولیه به طور مداوم افزایش زمان مواجهه با مشتری، رضایت بیشتر مشتری و بهبود کارایی تا 15 درصد را گزارش می دهند.
وی ادامه داد: «این به یک رهبر قوی و رئیس قوی حوزه عملکردی نیاز دارد تا این دیدگاه را داشته باشد که بگوید: «میدانم که این کار سختی است و تغییر روش کارمان برای ،بوکارمان مختل خواهد بود، اما اگر این کار را نکنیم، باید بگوییم. ما استعدادها را از دست میدهیم، در رقابتهایمان ش،ت میخوریم، و از آنها عقب میم،م.» سورپرنانت گفت.