بیایید ببینیم که چگونه هوش مصنوعی همراه با دادهها و یک CRM غیرانتفاعی میتواند به تأثیر مقیاس غیرانتفاعی شما کمک کند – و چگونه جدیدترین نوآوریها در Nonprofit Cloud میتوانند به شما کمک کنند تا به آنجا برسید.
کتی مک کارتی، رئیس و مدیر عامل سازمان غیرانتفاعی کلینیک های اقیانوس آرام، به اشتراک گذاشت که چنین نوآوری برای این بخش چقدر مهم است: «در کلینیک پاسیفیک، ما با بسیاری از ذینفعان مختلف کار می کنیم – مشتریان، سرمایه گذاران، شرکا و کارمندان. Nonprofit Cloud یک تغییر بازی برای سازمانهای غیرانتفاعی مانند ما است، زیرا مکان واحدی را برای همه سهامداران ما فراهم میکند تا بتوانند اطلاعات ی،، را ببینند و کار کنند و برنامهها و تنظیمات بودجه را در زمان واقعی انجام دهند. با Salesforce، نیازی نیست منتظر یک گزارش رسمی سه ماهه یا سالانه نتایج باشید تا بفهمیم، “اوه، این کار نمی کند”، ما می تو،م چابک باشیم، با اطمینان از دقیق بودن داده هایمان. با نوآوریهای جدید، Nonprofit Cloud کار در بخشهای مختلف، با همه شرکا و ذینفعان را برای ما آسانتر از همیشه میکند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان ما از مراقبت کاملی که شایسته آن هستند برخوردار میشوند.»
تقریباً سه چهارم (74٪) از رهبران غیرانتفاعی گزارش می دهند که تحول دیجیتال “نیاز به داشتن” یا “باید داشتن” است، اما تنها 12 درصد از نظر بلوغ دیجیتال امتیاز بالایی ،ب کرده اند. و 60 درصد گزارش ،د که اهداکنندگان آنها انتظار تجربه بهتری نسبت به فناوری فعلی خود دارند. با این حال، تنها 25 درصد از سازمانهای غیرانتفاعی با بلوغ دیجیتالی بالا، استفاده گسترده از اتوماسیون، از جمله هوش مصنوعی و فناوریهای پیشرفته را در سال آینده در اولویت قرار میدهند.
فقط شرکت های بزرگ نیستند که می توانند از جدیدترین نوآوری ها استفاده کنند. چه استفاده از هوش مصنوعی یا یک کلاینت چت یا بهبود نحوه پیادهسازی و اندازهگیری استراتژی تاثیر خود، سازمان غیرانتفاعی شما آماده خواهد شد. هدف ما از Cloud غیرانتفاعی جدید کمک به سازمانهای غیرانتفاعی است که اطلاعات خود را بهتر یکپارچه کنند، به این سؤال پاسخ دهیم که چگونه پایدارتر به اه، تأثیرگذار خود دست یابند و برای هر آنچه در آینده پیش میآید آماده باشیم.
آمیت پاتل، مدیر غیرانتفاعی جه، در Accenture، گفت: «از آنجایی که سازمانهای غیرانتفاعی به دنبال فرصتهای جدیدی برای تأثیرگذاری هستند، ابزارهایی مانند هوش مصنوعی میتوانند به طور قابل توجهی دامنه دسترسی خود را افزایش دهند. «Cloud غیر انتفاعی مجموعهای از ابزارها را برای کمک به سازمانها برای باز ، ارزش دادههایشان فراهم میکند. Accenture با تکیه بر تخصص فناوری و صنعت و چندین دهه شراکت با Salesforce، ورودی اولیه را در مورد توسعه غیرانتفاعی Cloud ارائه کرد و ما آماده هستیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا پلتفرم را برای اجرای مؤثرتر و کارآمدتر ماموریتهای خود به کار گیرند.
ابزارهای هوش مصنوعی، وقتی با داده های CRM غیرانتفاعی شما جفت می شوند، این کار را برای شما انجام می دهند. آنها اطلاعات را برای شما جستوجو میکنند و آنها را به روشی قابل هضم جمعآوری میکنند، بنابراین آنچه قبلاً ساعتها وقت شما را میبرد، در عرض چند دقیقه در دسترس شماست. می تواند سوالات تکراری و آسان برای پاسخگویی روزانه را که ارائه دهندگان خدمات شما به آنها پاسخ می دهند درک کند و یک پرسش متداول برای شما ایجاد کند. میتواند مواد بازاریابی قانعکنندهای را طراحی کند که شخصیسازی شده، مرتبط بوده و موجب اقدام شود. و این فقط یک ابزار است مانند سایر ابزارها – مانند بررسی املا! شما حرف نهایی را می زنید؛ این فقط مک، برای شروع سریعتر است.
یکی از پاسخ دهندگان نظرسنجی انجمن اسپرینت گفت: «اسپرینت ها در ا،یستم Salesforce شبیه هیچ چیز دیگری نیستند. “فرصت گرد هم آمدن، رویاپردازی و دستیابی به چیزی واقعی به طرز شگفت انگیزی منحصر به فرد و قدرتمند است.”
ما معتقدیم که در مسیر درستی هستیم، اما به بازخورد و همکاری شما نیاز داریم.
هر گونه خدمات منتشر نشده یا ویژگی های اشاره شده در این یا سایر پست ها یا بی،ه های عمومی در حال حاضر در دسترس نیست و ممکن است به موقع یا اصلاً تحویل داده نشود. مشتری، که برنامههای Salesforce را ،یداری میکنند باید بر اساس ویژگیهایی که در حال حاضر در دسترس هستند، تصمیمات ،ید خود را بگیرند. برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به www.salesforce.com، یا با شماره 1-800-667-6389 تماس بگیرید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/nonprofit-crm/
آ،ین نسخه به سازمان شما اجازه میدهد تا جمعآوریکنندههای کمک مالی، تیمهای برنامهریزی و نتایج را در محل خود جمع کند.