معرفی CX Today Marketplace

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد CX Today Marketplace با ما تماس بگیرید.


منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/introducing-the-cx-today-marketplace/

با این حال، پیمایش در این چشم انداز پیچیده می تواند یک چالش باشد.

ما می‌د،م که یافتن راه‌حل‌های من، فناوری CX می‌تواند یک کار ،ره‌آور باشد، به همین دلیل است که ما فهرست راهنمای خود را در بخش‌های خاصی سازماندهی کرده‌ایم تا به ،ب‌وکارها کمک کنیم ابزارهای من، برای نیازهای منحصر به فرد خود را پیدا کنند.

جایگزین ، راهنمای قبلی بازار CX ما، دایرکتوری جدید ما دارای پروفایل های جامع فروشندگان پیشرو در صنعت است که طیف گسترده ای از فناوری ها را ارائه می دهند، از جمله مراکز تماس، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ابزارهای تجزیه و تحلیل مکالمه، و راه حل های امنیتی.

امروز، ما بسیار خوشحالیم که راه‌اندازی فهرست راهنمای آنلاین جدید خود را اعلام کنیم که برای کمک به ،ب‌وکارها در حرکت در دنیای پیچیده فناوری CX طراحی شده است.

ما فهرست راهنمای خود را ایجاد کردیم تا به ،ب و کارها منبع قابل اعتمادی ارائه دهیم تا بهترین راه حل های فناوری CX را برای نیازهای خود بیابند. فروشندگان می توانند از تجربه سلف سرویس ما برای ایجاد نمایه های سفارشی، آپلود تصاویر، افزودن URL های وب سایت و پیوندهای اجتماعی و ایجاد فراخوان برای اقدام برای هدایت ترافیک به راه حل های خود استفاده کنند.

دایرکتوری ما را به ،وان فروشگاهی یکپارچه برای مشاغلی که به دنبال بهبود پیشنهادات CX خود هستند، در نظر بگیرید. هر نمایه اطلاعات به‌روزی درباره محصولات و خدمات فروشنده، همراه با پیوندهایی به داستان‌های خبری، بررسی‌ها و سایر محتوای مرتبط ارائه می‌دهد.

بخش های ما عبارتند از:

  • مرکز تماس
  • نقاط پای، و دستگاه‌های مرکز تماس
  • CRM
  • مدیریت وفاداری
  • داده و تجزیه و تحلیل
  • بهینه سازی نیروی کار
  • تجزیه و تحلیل مکالمه
  • CPaaS
  • مدیریت بازخورد
  • ERP
  • اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)
  • برون سپاری فرآیند ،ب و کار (BPOs)
  • هوش تجاری
  • امنیت و انطباق

تجربه مشتری به یک ،صر حیاتی برای مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده است. با افزایش رقابت، شرکت ها به طور مداوم به دنبال راه هایی برای افزایش تجربه و تعامل با مشتری خود هستند. خوشبختانه، طیف گسترده ای از فروشندگان فناوری CX وجود دارد که راه حل هایی برای رفع این نیاز ارائه می دهند.

در CX Today، ما متعهد به حل مشکل پیچیده یافتن راه حل های من، فناوری CX در یک محیط قابل اعتماد هستیم. دایرکتوری ما فقط دارای فروشندگان تایید شده است و هدف شماره یک ما ارائه جامع ترین، به روزترین و قابل اعتمادترین منابع برای فناوری CX به مشاغل است.