چگونه Web3 و NFT ها روندهای خرده فروشی لوکس را هدایت می کنند

با پیروی از روندهای ،ده فروشی لو،، مارک ها بیشتر بر این تجربیات منحصر به فرد – و کمتر بر برنامه های امتیاز – تمرکز می کنند تا وفاداری مصرف کنندگان جوان را به دست آورند.

بلاک چین می تواند به احراز هویت محصولات فروش مجدد کمک کند

در اخیر گزارش روند مد Roblox Metaverse47 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از مد دیجیتال برای بیان فردیت خود استفاده می کنند. و 45٪ گفتند که آواتارهای آنها یک شخصیت فانتزی را نشان می دهد. جای تعجب نیست که بسیاری از برندهای لو، مانند باربری، گوچی و لویی ویتون در حال آزمایش هستند.

همانطور که مصرف کنندگان هوشیارتر می شوند و بازار فروش مجدد رشد می کند، حق امتیاز یکی از راه های برندها برای ادامه ،ب درآمد از محصول و خدمات خود است.

برندهایی مانند ساعت‌ساز سوئیسی واچرون کنستانتین (ساعت‌ساز لو، سوئیسی) از فناوری بلاک چین استفاده کرد برای تأیید دیجیتالی مالکیت، به مالکان اجازه می دهد تاریخچه مالکیت را تأیید کنند و حتی آن را بیمه کنند.

بلاک چین یک راه حل بالقوه ارائه می دهد. این فناوری یک دفتر کل غیرقابل تغییر را امکان پذیر می کند – راهی بدون دستکاری برای ثبت تراکنش ها. این امکان ردیابی مالکیت را فراهم می کند و داستان یک محصول را بیان می کند. ما می تو،م منشا یک محصول را از طریق زنجیره تامین و مالکیت ردیابی کنیم و اصالت را تضمین کنیم.

این هجوم کارساز بود، زیرا آنها در روز اول همه 1000 NFT Founders P، را است،اج ،د. همچنین به مصرف‌کنندگ، که احتمالاً قبلاً از فناوری‌های Web3 اطلاعی نداشتند، کمک کرد. اکنون آنها روابط عمیق تری با مشتریان خود که اکنون بخشی از یک جامعه انحصاری هستند، ایجاد کرده اند.

حق امتیازها را می توان در یک گواهی دیجیتال کدگذاری کرد، به طوری که پس از انتقال، بخشی از انتقال به برند باز می گردد.

به ،وان مثال، Tiffany & Co دارندگان Cryptopunk NFT را با خود هدف قرار دادند مجموعه NFTiff. این مجموعه منجر به درآمد 12.5 میلیون دلاری شد در عرض 20 دقیقه فروخته شد. به دارندگان Cryptopunk NFT دسترسی انحصاری برای ،ید NFTiff داده شد که برای آویز سفارشی آواتار Cryptopunk آنها قابل باز،ید است.

لورا پوریچلی، مشاور مد لو، متاورس، گفت: «محصولات دیجیتال زنجیره ارزش محصول سنتی را به چالش می کشد: از طراحی گرفته تا تولید، توزیع و مشارکت. دارایی‌های دیجیتالی می‌توانند بی‌پایان خلاق باشند، بدون محدودیت فیزیکی از نظر مواد.

دارایی های دیجیتال و اثبات مالکیت، آتش سوزی در اقتصاد سازندگان ایجاد کرده است. هنرمندان، طراحان و اینفلوئنسرها راه‌های جدیدی برای دریافت پاداش پیدا کرده‌اند و مخاطبان جدیدی را در پلتفرم‌های جدید جذب می‌کنند.

برندهای لو، مانند گوچی و بالمین در استفاده از فناوری هایی مانند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و Web3 برای ارتباط با مشتریان و ارائه تجربیات جدید در صنعت ،ده فروشی پیشرو هستند. ایجاد تجربیات انحصاری و پذیرش نیاز مصرف‌کنندگان جوان به بیان دیجیتالی، گرایش‌های ،ده‌فروشی لو،ی است که نحوه تعامل صنعت ،ده‌فروشی بزرگ‌تر را به طور کلی شکل می‌دهد.

فناوری‌های Web3 – مانند بلاک چین، توکن‌ها و متاورس – می‌توانند به ،ب‌وکارها کمک کنند تا روابط خود را با مشتریان عمیق‌تر کنند. ببینید چگونه این فناوری‌ها می‌توانند وفاداری مشتری را بهبود بخشند و به شما در راه‌اندازی خطوط تولید دیجیتال کمک کنند.


پس Web3 و NFT چه نقشی دارند؟ در چند سال گذشته، شرکت‌ها از پروژه‌های متاورز، واقعیت مجازی و NFT استفاده کرده‌اند تا تجربیات مشتری را که ،یداران جوان‌تر می‌خواهند ایجاد کنند. از طریق پروژه های NFT، برندها جوامعی را با مزایای انحصاری و دسترسی زودهنگام به محصولات و خدمات ایجاد ،د. برندها ابزارهای جدیدی برای تعامل پیدا ،د – “کاربرد” یک توکن.

مدل‌های تجاری که برای محصولات فیزیکی اعمال می‌شوند، همیشه به دارایی‌های دیجیتال تبدیل نمی‌شوند. برای برندها مهم است که این کانال‌های جدید تعامل و اینکه افراد چگونه می‌خواهند خود را در آنجا ابراز کنند، در نظر بگیرند.

برندهای لو، از این روند برای نشان دادن استعدادها از طریق ایجاد مش، و همکاری استفاده کرده اند. برندهایی مانند پورشه، سالواتوره فراگامو و نایک در حال ایجاد مش، با مشتریان و خلاقان خود هستند. از طریق NFT ها، آنها مجموعه هایی از آثار هنری دیجیتال و محصولات فیزیکی را راه اندازی کرده اند.

برای ،ده فروش، که این روندها و استراتژی Web3 را در نظر می گیرند، به شما توصیه می کنیم:

  1. ارزش، سودمندی و سودی که برای مشتری خود به ارمغان می آورید را در نظر بگیرید و با در نظر گرفتن ارزش های اصلی شرکت خود طراحی کنید.
  2. چشم انداز بلند مدت و برنامه تعامل را در نظر بگیرید. استراتژی Web3 را به ،وان یک توسعه برای تجربه مشتری و استراتژی بازاریابی خود مشاهده کنید.
  3. به آزمایش ادامه دهید. موارد استفاده جدید و نوآوری ها هر روز ظاهر می شوند. برندهایی که فضا را درک می کنند هنگام تعامل با مشتریان خود از مزیت برخوردار خواهند بود.

ایجاد وفاداری مشتری را از امروز شروع کنید

پذیرش فناوری مانند Web3 به بسیاری از این گرایش‌های ،ده‌فروشی لو، دامن می‌زند، اما برای ایجاد چنین تجربه‌ای برای مشتریان خود نیازی به برندی سطح بالا ندارید.

اشکال جدید ابراز وجود و هویت

همچنین می‌تو،د از ایجاد مش، برای بهبود ارتباطات خود با یک بخش خاص، که توسط مالکیت NFT تعریف شده است، استفاده کنید.

اخیراً شاهد محبوبیت پلتفرم هایی مانند Discord، Telegram و Roblox بوده ایم. و همانطور که پلتفرم‌های بیشتری با Web3 ظهور می‌کنند، هویت‌های دیجیتال و نحوه بیان خود در آنها نیز تکامل می‌یابند.

همه ما یک هویت دیجیتال داریم. پروفایل لینکدین، اینستاگرام یا توییتر شما همگی اشکال هویت و کانال هایی برای ابراز وجود هستند.

بیاموزید که چگونه می تو،د نام تجاری خود را وارد دنیای دیجیتال جدید کنید. وقتی استراتژی Web3 شما مبتنی بر فناوری ایمن و پایدار باشد، می‌تو،د وفاداری مشتری را عمیق‌تر کنید و تجارب فیزیکی و دیجیتالی را ایجاد کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/luxury-retail-trends-web3/

با بهره برداری از روندهای ،ده فروشی لو، ایجاد مش، با خلاقان دیجیتال و مشتریان، شرکت ها می توانند محصولات را سریعتر عرضه کنند. برندها همچنین می توانند از این طریق سریعتر از یک روند سرمایه گذاری کنند. گوچی x سوپرپ،تیک و Balmain x Barbie فقط دو نمونه هستند این همکاری نه تنها باعث آگاهی بیشتر از برند می شود، بلکه شرکت ها می توانند موفقیت یک همکاری را در دسته های کوچک قبل از راه اندازی یک مجموعه کامل آزمایش کنند.

برای مثال، برند پوشاک Scotch & Soda 1000 NFT را به ،وان بخشی از خود منتشر کرد کلاب سودا 3.0 ابتکار آزمایشی – نوعی برنامه وفاداری. دارندگان توکن دسترسی انحصاری به رویدادهای ویژه و دسترسی زودهنگام به محصولات دریافت می کنند. این برنامه به جذب مخاطبی متشکل از 30 درصد مشتریان جدید و 2000 شناسه کیف پول کمک کرد.

امروزه، مد تجملی کمتر به موقعیت، و بیشتر نوعی ابراز وجود است. Gen Z و Millennials خواستار راه های خلاقانه تری برای ارتباط با برندهای مورد علاقه خود هستند. این مشتریان خلق مش، و همکاری را به مصرف ساده ترجیح می دهند. آنها همچنین ،یداران آگاه هستند و کیفیت و پایداری بالاتر را ترجیح می دهند و بر برندهای لو، برای پذیرش دنیای فروش مجدد تأثیر می گذارند.

با Web3 جدید هستید؟

برخی از برندهای لو، نیز این را به ،وان دروازه ای برای جذب مشتریان جدید با قیمت پایین تر می دانند. هدف دیگران ایجاد ارزش برای دارندگان توکن از طریق ایجاد مش، و همکاری است. همانطور که این شرکت ها به آزمایش ادامه می دهند، ما شاهد تکامل موارد استفاده و تجربیات هیجان انگیزتری هستیم.

توانمندسازی خلق مش، و همکاری

همانطور که مارک‌ها این پلتفرم‌های جدید را بررسی می‌کنند، مهم است که استراتژی را در نظر بگیرید – به ارزش‌های اصلی برند خود وفادار بم،د و اینکه چگونه می‌خواهید مشتریانتان با نام تجاری زندگی کنند.

انتظار می رود بازارهای جه، فروش مجدد کالاهای لو، به بیش از حد برسد 51 میلیارد دلار تا سال 2026 این بدان م،است که برندها باید راهی برای احراز هویت محصولات خود بیابند. و همانطور که مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای ،ید هوشیارتر می شوند، تقاضا برای ردیابی ورودی افزایش می یابد.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

استفاده از Web3 و NFT برای ارتباط با مشتریان جوان

ما دیدیم که چگونه شرکت ها از استراتژی های جدیدی برای ساخت در Web3 استفاده کرده اند. برندها در حال دور شدن از ارتباطات یک طرفه به سمت ایجاد جامعه ای برای جذب مشتریان هستند.

به طور مشابه، برندهایی مانند Gucci، Moncler و Balmain مجموعه‌های NFT را منتشر کرده‌اند که دسترسی انحصاری به یک محصول یا رویداد فیزیکی را می‌دهد.

برندهای لو، بر ارائه تجربیات به یاد ماندنی، تعامل شخصی و عضویت برای وفاداری به برند تمرکز دارند. این همان چیزی است که نسل های جوان بیشتر بر آن تأکید دارند. با پیروی از روندهای ،ده فروشی لو،، مارک ها بیشتر بر این تجربیات منحصر به فرد – و کمتر بر برنامه های امتیاز – تمرکز می کنند تا وفاداری مصرف کنندگان جوان را به دست آورند.

با پیشروی در خلق ارزش و خلق مش،، برندها می توانند وفاداری ایجاد کنند و خواسته های مصرف کنندگان جوان را برآورده کنند.

برای انجام این کار، آنها شروع به تبلیغ Club Soda 3.0 از طریق کانال های رسانه سنتی خود ،د، سپس یک سایت پیش فروش راه اندازی ،د. مشتری، که ثبت نام ،د به کانال Discord دسترسی پیدا ،د و این طرفداران برند را در یک جامعه آنلاین گرد هم آورد.