برای موفقیت در فروش، به مشاوران خود تکیه کنید

یکی از همکاران من، کریستینا کرلی، مدیر ارشد حساب در Fireclay Tile، مربی، پیدا کرد که با ایجاد روابط بلندمدت با مشتری، به او کمک ،د تا در فروش موفق شود. او گفت: «مربیان من اهمیت شروع با شفقت و همدلی را به منظور ایجاد یک رابطه با مشتری قابل اعتماد به من نشان دادند.

من چند بار شخصاً صحبت های زیگ را شنیدم و یک بار به طور خلاصه با او ملاقات کردم. با وجود اینکه مستقیماً با هم کار نکردیم، او را یک مربی می دانم. او دائماً به من انگیزه و الهام می‌داد و در عین حال تکنیک‌های جدید فروش را به من آموزش می‌داد.

هر چند این همه برد نبود. برای موفقیت در فروش باید راه سخت را یاد می گرفتم. اما اگر مجبور بودم از نو شروع کنم، این چیزی است که به خودم می‌گفتم زودتر انجام دهم: یک مربی پیدا کنید، یک اسپانسر ،ب کنید و یک مربی استخدام کنید. (بله، همه چیزهای متفاوتی هستند.)

به جنبش Salesblazer بپیوندید

برای پیدا ، مربی من،:

  • مناطقی را در کار روزانه خود که می تواند قوی تر باشد، شناسایی کنید. روی مسئولیت‌های شغلی اصلی، مانند جستجو، پیگیری یا ایجاد روابط کلیدی تمرکز کنید.
  • از مدیر یا تیم منابع انس، خود بخواهید که به مربیان منبع کمک کنند. اگر شرکت شما مربیگری ارائه نمی دهد یا توصیه ای ندارد، به لینکدین بروید و از شبکه خود بپرسید.
  • حداقل سه جلسه با یک مربی برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که زمان کافی برای مشاهده پیشرفت دارید و سایر زمینه ها را برای کار بالقوه شناسایی کنید.

مقالات پرطرفدار

6 راه آسان که می تو،د برای هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. یک حامی اجرایی پیدا کنید که وقتی در اتاق نیستید از شما حمایت کند

این نبوغ مربیان است. آنها می توانند روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنند یا به شما کمک کنند نقاط کور شغلی خود را پیدا کنید. آنها می توانند به شما در هر چیزی از توسعه مهارت گرفته تا استراتژی های رهبری و دستیابی به هدف کمک کنند.

در اینجا نحوه پیدا ، مربی خود آورده شده است:

  • یک چیزی را که می خواهید یاد بگیرید مشخص کنید. یک بار با یکی از همکاران در امور مالی تماس گرفتم تا نکات و نکات خواندن برگه های سود و زیان و گزارش های سالانه را بیاموزم. این دانش به من کمک کرد تا ،یداران و فرآیند فروش را بهتر درک کنم.
  • مربیان را در لینکدین بر اساس موضوع، کلمه کلیدی یا شرکت جستجو کنید. به دنبال یک رهبر فروش باتجربه و قابل دسترس باشید که سابقه مشاوره با افراد حرفه‌ای کم‌تجربه را داشته باشد. افراد حرفه ای خارج از شرکت خود را در نظر بگیرید. برخی از بهترین کارشناسان فروش در سراسر صنایع یافت می شوند.
  • از مربی بالقوه خود بخواهید برای قهوه یا یک چت مجازی با هم ملاقات کنند. علاقه و تخصص آنها و همچنین سطح راحتی خود را بسنجید. اگر احساس نمی کنید، از آنها تشکر کنید و دوباره شروع به جستجو کنید.

5 دقیقه مطالعه

من فروش را در اوایل 20 سالگی شروع کردم. من یک والدین مجرد بودم و احساس می کردم که فروش بهترین گزینه برای کمک به ساختن زندگی من و پسرم است. معلوم شد حق با من بود امروز، من رئیس جمهور هستم ،ن حرفه ای فروش، مدیر عامل شرکت امتیاز فروش بیشتر، یک پاد،تر برنده جایزه، یک نویسنده و یک مربی فروش در مدرسه بازرگ، هاروارد. بعد از اینکه در یک صنعت تحت سلطه مردان پیشرفت کردم، اکنون می توانم به افراد دیگر کمک کنم تا مشاغل فروش خود را بسازند.

مادربزرگم میمی اولین مربی من در تجارت بود. او فروشگاه‌های پوشاک ،نه را اداره می‌کرد و به من یاد داد که چگونه با مشتریان کار کنم – کی و کجا ارزش بیافزاییم، و چگونه خدمات درجه یک ارائه کنم. من خیلی چیزها از او یاد گرفتم، اما B2C بود، نه B2B.

بدون مربیان، حامیان مالی و مربی، که من را در هر مرحله راهنمایی می ،د، 30 سال در فروش به دست نمی آوردم. در حالت ایده آل، شما هر سه را برای خود پیدا خواهید کرد، اما می دانم که همیشه امکان پذیر نیست. اگر پول یا زمان باعث ایجاد چالش می شود، سعی کنید حداقل با یکی از آنها کار کنید.

فکر کردم در امانم. همه از من خوششان آمد. اما من یک م،ع سطح بالا نداشتم که بگوید: «نمی‌تو،د او را رها کنید. او ضروری است.» مطمئناً، شرکت من را ا،اج کرد.

نکته اینجاست: واقعاً نمی تو،د از ،ی بخواهید که از شما حمایت مالی کند. مجبوری بدستش بیاوری. شما باید نشان دهید که درگیر، متمرکز، و برای مدت طول، در آن هستید. آن وقت است که مورد توجه قرار می گیرید.

ما با هم بزرگترین و موفق ترین جامعه متخصصان فروش را می سازیم. معاملات را انجام دهید، مشتریان را موفق کنید و به رشد شرکت خود کمک کنید.


1. به دنبال مربی، باشید که بر انگیزه تمرکز دارند

با هر ،ی که می روید، به طور کامل به رابطه متعهد شوید تا تأثیر آن را به حدا،ر برس،د. و نگران یک طرفه بودن آن نباشید: وقتی می بینند شما کارهای بزرگی انجام می دهید، از دانستن اینکه به یک نفر کمک کرده اند در فروش موفق شود، احساس رضایت می کنند. این یک برد-برد است.

به ،وان نماینده فروش برتر گواهینامه دریافت کنید

4 دقیقه مطالعه

یک ،یدار با یک فروشنده در یک فروشگاه با ابزار صحبت می کند: داده های ،ده فروشی

به دنبال مشتریان جدید نباشید – مشتریان فعلی شما معدن طلا هستند

در اینجا چند نکته برای پیدا ، حامی وجود دارد:

  • فردی را در C-suite که در زمینه شما متخصص است، شناسایی کنید. در یک شرکت بزرگ، این ممکن است یک رهبر ارشد باشد، اما در حالت ایده آل، ،ی نیست که شما به او گزارش دهید.
  • مطمئن شوید که برنده‌های بزرگ خود را به اشتراک می‌گذارید، چه ایمیل‌ها، گزارش‌ها یا جلسات.
  • هنگامی که در رادار یک حامی بالقوه قرار گرفتید، با یک درخواست خاص به آنها نزدیک شوید و ببینید که آیا می توانند برای یک قهوه سریع برای گفتگو با هم ملاقات کنند. این درخواست باید با اه، استراتژیک برای بخش شما و نحوه تن، شما مرتبط باشد.
  • اگر جلسه اول به خوبی پیش رفت، از آنها بپرسید که آیا مایل به ملاقات منظم هستند یا خیر. حداقل هر سه ماه یک بار زم، را که برای آنها من، است، برنامه ریزی کنید. هنگامی که ملاقات می کنید، دستاوردها و اه، اخیر را که می توانند به شما کمک کنند به اشتراک بگذارید.

3. مربی پیدا کنید تا به شما در موفقیت در فروش کمک کند

اتخاذ این مفهوم نحوه مدیریت ایمیل خود را کاملاً تغییر داده است. این واقعاً به من کمک کرد تا همه پیام‌هایم را به طور مؤثر مدیریت کنم و از هرگونه از دست دادن تجارت یا آسیب به روابط جلوگیری کنم.

من همیشه در برابر ایده Inbox Zero مقاومت کرده ام. از شانس من، یک مربی فروش استخدام کردم که موافقت کرد. آنها گفتند: “لازم نیست از شر همه چیز خلاص شوید، فقط باید آن را سازماندهی کنید.”

ممکن است یک وکیل – یا همان حامی که معمولاً به آنها گفته می شود – شغل من را نجات داده باشد. به همین دلیل است که شما به فردی در قدرت نیاز دارید که بهترین منافع شما را نمایندگی کند.

درباره گواهینامه نماینده فروش پیشرو شغلی ما که با کارشناسان فروش پیشرو در سراسر صنایع تهیه شده است، بیشتر بیاموزید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/succeed-in-sales/

و یک نکته در مورد هوش مصنوعی: اگر نگران این هستید که مربیگری تاکتیکی شما بی ربط باشد، نیازی به این کار نیست. بله، هوش مصنوعی می‌تواند با شناسایی مکان‌هایی که نیاز به بهبود دارید، در زمان صرفه‌جویی کند، درست مانند نرم‌افزارهای پیش از تماس و مربیگری تماس. اما در کمک به ایجاد و تقویت روابط چندان عالی نیست. برای برقراری ارتباط و ساخت شبکه خود همچنان به لمس انسان نیاز دارید.

خط آ،: حرفه شما بر اساس روابط ساخته شده است

در آ،ین نقش شرکتی من، شرکت من ،یداری شد. بسیاری از شما می‌د،د که چه چیزی در آینده رخ می‌دهد: شرکت برای کاهش هزینه‌ها کوچک می‌شود.

سپس، من شروع به پیروی از آموزه های نویسنده و سخنران انگیزشی Zig Ziglar برای یادگیری فروش B2B کردم. یکی از نقل قول‌های او اینگونه بود: «انگیزه دائمی نیست. اما پس از آن، حمام ، هم نیست. این کاری است که باید به طور منظم انجام دهید.» مربیگری این نیست که به ،ی نشان دهیم چگونه بفروشد. این در مورد ارائه تقویت مداوم و ایده هایی است که انگیزه و الهام بخش است.