کاری که می تو،د در مورد آن انجام دهید:
- عوامل خدمات را به دادههای مشتری متصل کنید تا سفر مشتری را تا نقطه تماس درک کنند.
- با مشتریان در کانال ها و دستگاه هایی که ترجیح می دهند ملاقات کنید. در حالی که نسلهای قدیمی هنوز ترجیح میدهند با خدمات مشتری تماس بگیرند، نسلهای جوان کانالهای دیجیتالی مانند چت زنده و رسانههای اجتماعی را انتخاب میکنند.
- به خدمات هوش مصنوعی متمایل شوید که مصرف کنندگان را به سمت اطلاعات هدایت می کند تا تصمیمات ،ید بگیرند و به گزینه های خود خدمتی برای حل مشکلات دسترسی پیدا کنند. هنگامی که به یک نماینده نیاز است، هوش مصنوعی همچنین میتواند دانش موارد قبلی را جمعآوری کند تا به تیم خدمات شما کمک کند پروندهها را سریعتر ببندند.
تجربیات شخصی باعث حفظ مشتری می شود
با داده های 1.5 میلیارد ،یدار جه، سود خود را افزایش دهید.