در تور جهانی نیویورک سیتی 2023 چه انتظاری داریم؟

ببینید چگونه می‌تو،د از Platform و MuleSoft برای استقرار سریع‌تر، افزایش کارایی توسعه‌دهنده و صرفه‌جویی در هزینه‌های IT با اتصال داده‌های خود، خودکارسازی فرآیندهای هوشمند و استقرار ایمن استفاده کنید.

به آریدام کومار، مدیر بازاریابی محصول فنی در Salesforce بپیوندید تا تمام اطلاعات اصلی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

اتوماسیون: از کجا شروع کنیم و چگونه ارزش امروز را باز کنیم

به مارلا هی، معاون مدیریت محصول در Salesforce بپیوندید. سارا ارنی، معاون علوم و مهندسی داده در Salesforce؛ و Tanmay Manohar، معاون People Analytics + Planning Force Force Planning در پارامونت برای این جلسه که نباید از دست داد.

نقشه راه محصول: با MuleSoft آینده فناوری اطلاعات را کشف کنید

تازه به MuleSoft؟ بررسی کنید که چرا MuleSoft راه حلی برای Customer 360 و اتوماسیون وظایف است. در مورد چالش های تجاری رایج و رویکرد MuleSoft مبتنی بر API برای مق، با آنها بیاموزید.

محتوای جلسه MuleSoft این چهار موضوع را پوشش می دهد:

  • اتصال همه داده های شما
  • افزایش کارایی برای هوش مصنوعی
  • خودکارسازی در سراسر سیستم ها
  • ایجاد اعتماد با امنیت

به جینگ لی، مدیر مدیریت محصول در Salesforce بپیوندید تا همه چیز را در مورد آن بشنوید!

6 دقیقه مطالعه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/world-tour-new-york-city-conference/

حضوری یا در Salesforce+ به ما بپیوندید تا از رهبران فناوری اطلاعات، کارشناسان انجمن MuleSoft و کارشناسان صنعت اتوماسیون در حین بررسی نسل بعدی فناوری اطلاعات بشنوید.

شما هرگز در چنین رویدادی شرکت نکرده اید.


4 موضوعی که رهبران فناوری اطلاعات می توانند از تور جه، نیویورک انتظار داشته باشند

هشدار محصول جدید! بیاموزید که چگونه Anypoint API Experience Hub که بر روی Salesforce Experience Cloud ساخته شده است، به شما امکان می دهد تا به سرعت تجربه های جذاب API را با استفاده از API های فهرست شده در Anypoint Exchange ایجاد کنید.

در اینجا چند جلسه ضروری است که توصیه می کنیم، و اگر به دنبال گزینه های بیشتری هستید، برنامه نویسی کامل را بررسی کنید و ثبت نام کنید. اینجا. این جلسات برای توسعه‌دهندگان، تصمیم‌گیرندگان فناوری اطلاعات، مدیران ارشد فناوری اطلاعات، معماران، مدیران محصول و غیره عالی خواهد بود – اما از همه استقبال می‌شود و تشویق می‌شود که به آن بپیوندند!

نکته کلیدی فناوری اطلاعات: شرکت مشتری خود را بسازید

تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی به صورت خودکار انجام شود می تواند یک کار ،ره آور باشد. بیاموزید که Salesforce چگونه به ،ب‌وکارها قدرت می‌دهد تا قفل بهره‌وری را باز کنند، ROI را سریع درک کنند و تجربیات بهتری را سریع‌تر با اتوماسیون ارائه دهند.

امسال، ما در تور جه، نیویورک در 4 مه 2023، قدرت یکپارچه‌سازی و اتوماسیون را به رهبران فناوری اطلاعات می‌دهیم. در اینجا راهنمایی برای انتظارات حضوری و Salesforce+ ارائه شده است.

مقالات IT را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

محتوای اضافی در تور جه، نیویورک 2023

به دنبال رفتن حتی عمیق تر هستید؟ این صحبت‌ها، دیدگاه‌ها و ارائه‌های فوق‌العاده را فراتر از جلسات بالا از دست ندهید!

به Desmond Wong، Sr. PMM در Salesforce بپیوندید. مار، هریس، PMM در Salesforce؛ و کمیل بروژک، مدیر خدمات ارزش ،ب و کار در Salesforce برای شروع بازگشایی ارزش تجاری از طریق اتوماسیون.

ا،یستم های API را سریعتر در پلتفرم Anypoint MuleSoft بسازید

یکپارچه‌سازی و اتوماسیون به‌طور فزاینده‌ای اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند و MuleSoft آماده است تا همه چیزهایی را که برای به حدا،ر رساندن کارایی سازمان‌تان در طول تور جه، نیویورک باید بد،د، به شما ارائه دهد.

جدیدترین نوآوری های محصول را در MuleSoft کاوش کنید! نظرات کارشناسان محصول و مشتریان فعلی را برای بررسی عمیق نقشه راه محصول MuleSoft بشنوید و کشف کنید که چگونه فناوری اطلاعات را تغییر می دهیم.

ما نمی تو،م صبر کنیم تا همه شما را در محل یا از طریق Salesforce+ ببینیم! فرصت را از دست ندهید – امروز صندلی خود را درخواست کنید!

مقالات پرطرفدار

شش راه آسان که می تو،د برای هوش مصنوعی مهارت پیدا کنید

به متخصصان محصول در پلتفرم و MuleSoft بپیوندید زیرا آنها عمیقاً به یکپارچه سازی داده ها، اتوماسیون و امنیت می پردازند. خواهد بود بیش از 30 جلسه خاص یا دارای MuleSoft کارشناسان و محصولات ارائه شده با روش ها و اطلاعات عالی که به سادگی نمی خواهید از دست بدهید.

در سفر یادگیری خود به کارشناسان زیر بپیوندید:

  • ادگار موران، مهندس نرم افزار در Cisco Meraki
  • ال، وادل، CIO در Adobe Care and Wellness
  • جرمیا دیلون، معاون بازاریابی MuleSoft در Salesforce
  • مت الستاد، معاون توسعه اپلیکیشن در گروه افزایش ثروت
  • پوجا تجو،، معاون مهندسی در BECU

شرکت مشتری خود را متصل و خودکار کنید با MuleSoft

4 دقیقه مطالعه

،زش دست انسان و ربات

CRM مولد – در اینجا به م،ای آن برای تجارت شما است