مایکروسافت ابزارهای XR جدیدی را برای راهنمای Dynamics 365 منتشر کرد

قابلیت‌های تیم مایکروسافت با راهنماها ،یب می‌شوند تا همکاری یکپارچه را بین کارگر، که از هولولنز 2 استفاده می‌کنند، امکان‌پذیر می‌سازد، و به شرکت‌کنندگان در تماس اجازه می‌دهد تا آنچه را که کاربر هولولنز در زمان واقعی می‌بیند، حاشیه‌نویسی در فضای سه‌بعدی خود ایجاد کرده و فایل‌های مورد نیاز را به راحتی به اشتراک بگذارند.

عملکرد جدید از دستورالعمل‌های هولوگرافیک برای کمک به کارگران بدون میز کمک می‌کند تا فرآیندهای گام به گام را دنبال کنند، کارایی را افزایش دهند و در حین کار یاد بگیرند.

راهنمای Dynamics 365 اکنون به کاربران هولولنز هنگام ملحق شدن به تماس Teams گزینه های بیشتری می دهد. کاربر می تواند انتخاب کند که ویدیو را روشن یا خاموش کند، به صورت نادیده گرفته شود یا خیر، و این تنظیمات را پس از حضور در جلسه تغییر دهد.

بهبود حاشیه نویسی به کاربران این امکان را می دهد که روی هر شی یا سطحی در هر مک، نقاشی بکشند و در جای خود باقی بمانند، حتی اگر کاربر در اطراف حرکت کند.

علاوه بر این، مایکروسافت یک ویژگی جدید اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد با پیوند دادن راهنمای دوم در یک مرحله اقدام، مستقیماً از یک راهنما به راهنما دیگر حرکت کنند.

Dynamics 365 Guides چیست؟

هدف این ابزار بهبود کارایی و انطباق با فرآیندها و توانمندسازی کارگران برای یادگیری در محل کار است.

این شرکت ویژگی‌های حالت محدود را اضافه کرده است که به ادمین امکان می‌دهد افرادی را که می‌توانند وارد دستگاه شوند و تماس برقرار کنند، محدود کند و امنیت و محرمانه بودن اطلاعات شرکت را افزایش دهد.

Dynamics 365 Guides یک ابزار واقعیت ،یبی است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است که کارگران بدون میز را قادر می سازد دستورالعمل های هولوگرافیک گام به گام را دنبال کنند.

نقاشی‌ها از زوایای مختلف قابل مشاهده هستند و جوهر دیجیتال در جایی که در نظر گرفته شده است می‌ماند و به کاربران امکان می‌دهد در زمان واقعی حاشیه‌نویسی کرده و به اشتراک بگذارند. پیش از این، کاربران فقط می توانستند از خدمات مسطح یا نیمه تخت استفاده کنند.

این شرکت مجموعه جدیدی از ویژگی‌ها را در Guides منتشر کرده است تا تجربه را بصری‌تر و قابل اعتمادتر کند.

مایکروسافت ابزارهای جدیدی را برای Dynamics 365 Guides منتشر کرده است که به گونه ای طراحی شده اند تا واقعیت ،یبی را برای کارگران خط مقدم در سراسر جهان در دسترس و کاربرپسند کنند.

با کمک HoloLens 2 و Microsoft Teams، این ابزار امکان همکاری از راه دور و به اشتراک گذاری بیدرنگ حاشیه نویسی های سه بعدی و فایل های مورد نیاز را فراهم می کند. Dynamics 365 Guides همچنین هنگام ملحق شدن به تماس‌های Teams گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد مستقیماً از یک راهنما به راهنما دیگر پیمایش کنند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/microsoft-releases-new-xr-tools-for-dynamics-365-guides/