اگر تحقیق کنید، شخصیت ها تقریبا خودشان می نویسند. با این حال، هنوز کار کنار هم قرار دادن همه آنها و تصمیمگیری در مورد اینکه چه چیزی مهمتر است وجود دارد. همکاری و گنجاندن دیدگاه های مختلف برای ساختن شخصیت ها مهم است.
شخصیت های کلیدی را تعیین کنید
ما یک “کارگاه قهرمانان” راه اندازی می کنیم تا تیم را بر اساس ویژگی های شخصیتی کلیدی و پیام رس، هماهنگ کنیم. برای شرکتکنندگان، توصیه میکنیم مشارکتکنندگان متنوعی را وارد کنید. این شامل کارشناسان موضوع، نمایندگان فروش، تیم های موفقیت مشتری و دیگران می شود. سه مسئولیت، درد و هدف اصلی را که می خواهید برجسته کنید، هدف بگیرید. در طول تمرین شخصیتها، تیمها هر شخصیت را اصلاح میکنند در حالی که استراتژیستهای خلاق ایدههای بحث و تخته سفید را هدایت میکنند. این ما را قادر میسازد تا همه دیدگاهها را در نظر بگیریم، درک مش،ی برای مشتری ایجاد کنیم و سهمی مش، در استراتژی پیامرس، ایجاد کنیم.
تصحیح و اعتبارسنجی پرسوناها
پرسوناها تقریباً برای هر نقشی مهم هستند – فروش، بازاریابی، محصول، طراحی و موارد دیگر. در طول تجربهام، بینشها، تاکتیکها و نکاتی را برای اجتناب از اشتباهات رایج بهدست آوردهام که میتواند به هر ،ی کمک کند تا شخصیتها و پیامرس، مؤثر ایجاد کند:
1. نقاط دردناک را شناسایی کنید تا حقیقت را بدست آورید
به ،وان مثال، یکی از مشتریان به راه حلی برای تعامل کارمند و مشتری علاقه مند بود. به جای صحبت در مورد ویژگی ها، ما در مورد آنچه شرکت به آن اهمیت می دهد تحقیق کردیم. آنها در مصاحبه ها و مطالب بر اه،ی مانند: «اعتمادسازی در جامعه» و «حل مشکلات مهم» تاکید ،د. ما توسعه استعداد و اولویت های بخش مشتری را کشف کردیم. با گنجاندن این زبان در پیامهای ما، به بستن یکی از بزرگترین معاملات Salesforce در آن سال کمک کرد.
من یک استراتژیست خلاق برای Q Branch، یک آژانس داخلی در Salesforce هستم. روشی که ما با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار میکنیم، ساختن شخصیتها و توسعه داستانهایی است که به آنها کمک میکند آیندهای بهتر را تصور کنند.
آیا نیاز به الهام خلاق دارید؟
6 دقیقه مطالعه
ایجاد پرسوناها
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>