چرا به یک استراتژی گزارش ESG نیاز دارید – اکنون

مسائل سیستمی جه، – مانند فقر، حقوق بشر و تغییرات آب و هوایی – نمی توانند یک شبه حل شوند. این می تواند ،ره آور باشد، اما مهم ترین گام تعیین اه، و ایجاد یک برنامه بهبود در طول زمان است. فقط به دنبال راه حل سریع نباشید ممکن است چند سال طول بکشد تا یک گزارش جامع ESG منتشر شود.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

چرا گزارش ESG اکنون مهم است؟

بهبود فناوری شما می تواند به شما کمک کند تا تقاضای فزاینده ذینفعان برای شفافیت ESG را برآورده کنید. استفاده از داده‌های زنده، هشدارهای خودکار، و بینش‌های واضح‌تر می‌تواند به تلاش‌های پایداری شما کمک کند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/esg-reporting/

بهبود استراتژی گزارش دهی ESG می تواند به رشد مالی شرکت شما کمک کند و همچنین منجر به نیروی کار شادتر و مولدتر شود.

در سرتاسر جهان، ا،امات مقررات و افشا در حال ظهور هستند – و سرمایه گذاران آنها را در نظر می گیرند. در واقع، با توجه به نظرسنجی جه، سرمایه گذاران PwC در سال 202179 درصد از سرمایه گذاران ریسک ها و فرصت های ESG را عامل مهمی در تصمیم گیری سرمایه گذاری می دانند.

زمینه های تمرکز ESG عبارتند از:

لازم نیست همه این کارها را یکجا انجام دهید. کلید این است که شروع کنید. ما نمی‌تو،م منتظر رسیدن آینده بنشینیم – با هم، می‌تو،م آن آینده را امروز رقم بزنیم.

برای صرفه جویی در زمان و هزینه، گزارش ESG را ساده کنید

ا،امات گزارش ESG به سرعت در حال افزایش است. سازمان ها باید اه،ی را تعیین کنند، ردیابی آن اه، را آغاز کنند و به ذینفعان گزارش دهند.

ESG یک مدل خودتنظیمی است که به سازمان کمک می‌کند در برابر خود و سهامداران کلیدی خود مانند سرمایه‌گذاران، مشتریان و کارمندان پاسخگو باشد. موضوعات ESG ریسک ها و فرصت هایی را نشان می دهد که بر توانایی شرکت برای ایجاد ارزش بلندمدت سازم، تأثیر می گذارد.

در حالی که این ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، اما خبرهای خوبی وجود دارد. سازمان‌هایی که در گزارش‌دهی ESG فعال هستند، می‌توانند از لحظه استفاده کنند و اکنون پیشروی کنند. شرکت هایی که در مورد دستیابی به اه، ESG جدی هستند، همچنین دارای نیروی کار شادتر و چشم انداز مالی سالم تر.

ESG چیست؟

در اوایل سال جاری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تغییراتی در قو،ن پیشنهاد کرد که مست،م افشای اطلاعات مرتبط با اقلیم در گزارش های مالی است. پارلمان اتحادیه اروپا تصویب کرد دستورالعمل گزارش پایداری شرکتی، همه شرکت های بزرگ را م،م می کند تا داده هایی را در مورد تأثیر فعالیت های خود بر مردم و کره زمین و خطرات پایداری که در معرض آن هستند افشا کنند. هیئت بورس و اوراق بهادار هند موظف شده است 1000 شرکت برتر فهرست شده یک گزارش مسئولیت تجاری و پایداری ارائه می دهند.

اما شما می تو،د از کوچک شروع کنید. آن را بشکنید، آنچه را که به آن اعتقاد دارید قرار دهید، به حرف های ذینفعان خود گوش دهید و ثابت قدم باشید. این شفافیت باعث جلب اعتماد سهامداران شما خواهد شد.

3. تکنولوژی اهرمی

سازمان های ،تی در سراسر جهان ا،امات خود را برای گزارش ESG افزایش داده اند.

ارتقاء فناوری خود می تواند به شما کمک کند تا پیشرفت ESG خود را نظارت کرده و به سرعت گزارش های روشنگری بسازید. ببینید چگونه گنجاندن اتوماسیون در این جریان می تواند به کارآمدتر شدن تلاش های پایداری شما کمک کند.


هنگامی که نقطه شروع خود را شناختید، می تو،د شکاف های کلیدی را شناسایی کرده و اولویت بندی کنید.

2. تعیین اه، و برنامه ریزی

همانطور که پایداری برای شرکت ها حیاتی تر می شود، مقررات ESG (زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی) در سراسر جهان شتاب بیشتری به دست می آورند. سرمایه گذاران، مشتریان، شرکا و سهامداران می خواهند بدانند که شرکت ها به تعهدات زیست محیطی و اجتماعی و ادعاهای بازاریابی خود عمل می کنند. با افزایش مقررات و ا،امات افشا، گزارش ESG موثر به یک ،صر حیاتی از فعالیت های تجاری اصلی یک سازمان تبدیل شده است.

اولین قدم این است که بفهمید کدام موضوعات برای شرکت شما مهم هستند و ارزیابی کنید که سازمان شما در حال حاضر چه اطلاعاتی را دنبال می کند. شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که با سه نوع معیار ESG همسو هستند:

  1. معیارهای جه،: همه شرکت ها، صرف نظر از اندازه یا کشور مبدا، باید در مورد موضوعاتی مانند حاکمیت، آب و هوا و تنوع، اندازه گیری و گزارش دهند.
  2. معیارهای خاص صنعت: حریم خصوصی داده ها، استفاده از آب، و کار منصفانه، از جمله
  3. معیارهای خاص شرکت: موضوعاتی که بیشترین اهمیت را برای ،ب و کار خاص شما دارند

استفاده موثر از فناوری می‌تواند به شما در مدیریت داده‌های ESG در زمان واقعی، ساده‌سازی فرآیند گزارش‌دهی و افزایش کارایی کمک کند. بهبود فناوری به شما امکان می دهد قابلیت های خود را گسترش دهید و با استانداردهای جه، هماهنگ شوید.

در کنار این تقاضای فزاینده برای شفافیت، شرکت‌ها همچنان باید هزینه‌ها را کاهش دهند، پیچیدگی را کاهش دهند و راه‌های کارآمدتری برای انجام ،ب‌وکار را درک کنند. متعادل ، همه اینها در حالی که درک و پیمایش پیچیدگی ESG می تواند چالش برانگیز باشد.

استراتژی ESG خود را بسازید

هنگام کار برای ایجاد یک استراتژی موفق ESG در شرکت، تنظیم برخی از اصول راهنما بسیار مهم است.

1. درک کنید که از کجا شروع می کنید

را مجمع جه، اقتصاد دریافتند که شرکت‌های بزرگی که بهترین کار را برای برآوردن نیازهای سهامداران در ایالات متحده انجام می‌دهند، بیش از 4 درصد بیشتر از شرکت‌های همتای خود بازدهی دارند، 12 درصد بیشتر به ،وان سود سهام پرداخت می‌کنند و در پنج سال گذشته تقریباً 7 درصد در بازار عملکرد بهتری داشته‌اند. .

KPMG گزارش می دهد 70% از مدیران عامل ایالات متحده گفتند که برنامه های ESG آنها عملکرد مالی آنها را بهبود می بخشد و 59% از مدیران عامل برای افزایش شفافیت ESG خود احساس فشار می کنند. و یک نظرسنجی اخیر Salesforce نشان داد که 82٪ از نیروی کار جه، می خواهند شرکت آنها نیز پایدارتر باشد.

با ذینفعان افزایش فشار در شرکت‌ها برای گزارش شفاف‌تر، معیارهای ESG به طور فزاینده‌ای بر عملکرد ،ب‌وکارها تأثیر می‌گذارد. سهامداران می خواهند بدانند که چگونه سرمایه گذاری های آنها در حال بهبود جهان است. ESG یک ا،ام تجاری است.

چگونه می تو،د یک استراتژی گزارش ESG موفق ایجاد کنید؟