مدیرعامل Slack روزهای خروج را بعد از مدیر عامل شرکت Salesforce اعلام کرد




منبع: https://www.cxtoday.com/crm/slack-ceo-announces-departure-days-after-salesforce-co-ceo/

در زمان ،ید، تایید شد که باترفیلد به ،وان مدیر عامل، با Slack به کار خود با نام تجاری خود ادامه خواهد داد. با این حال، به نظر می رسد که او تغییر قلب داشته است.

استوارت باترفیلد، مدیرعامل و بنیانگذار Slack، اعلام کرده است که در ژانویه 2023 شرکت را ، می کند.

«همانطور که به جلو نگاه می‌کنیم، ما بر اساس مأموریت اسلک هستیم: ساده‌تر، دلپذیرتر و سازنده‌تر ، زندگی کاری مردم.

پس از صحبت با باترفیلد، اندکی پس از ،وج او، پاتریک مورهد، بنیانگذار، مدیر عامل و تحلیلگر ارشد Moor Insights & Strategy، نتیجه گیری:

او خسته است. 50 و یک نوزاد جدید. به همین دلیل است که می رود. من آن را دریافت می کنم.

پلتفرم UC از انتظارات Salesforce بهتر عمل کرده بود و درآمدی معادل 348 میلیون دلار در سه ماهه اول به دست آورد، در حالی که ،ن زده می شد 330 میلیون دلار بود.

تیلور پس از تصاحب Quip به مبلغ 750 میلیون دلار در آگوست 2016 به Salesforce پیوست – شرکتی که او پس از ، سمت خود به ،وان مدیر ارشد فناوری فیس بوک تأسیس کرد.

Slack این را تایید کرده است لیدیان جونز، معاون اجرایی Salesforce جای او را خواهد گرفت.

1/ امروز یک روز جدید و هیجان انگیز برای من است، @SlackHQ و @salesforce. من مفت،م که به ،وان مدیر عامل جدید Slack انتخاب شدم و باتوم را از افراد متفکر و نوآوری پذیرفتم. @stewart. در مد واقعی اسلک، در اینجا یک 🧵 افکار من است.

از آنجا، او ،ید 27.7 میلیارد دلاری Slack را رهبری کرد و چالش تبدیل شدن به مدیرعامل را بر عهده گرفت.

پس از این معامله، فناوری Slack در مجموعه CRM مشتری 360 Salesforce گنجانده شد.

– لیدیان جونز (@LidianeJones) 5 دسامبر 2022

من مفت،م که به ،وان مدیرعامل جدید Slack انتخاب شدم و باتوم را از استوارت متفکر و مبتکر پذیرفتم. [Butterfield]او می افزاید.

این اطلاعیه تنها چند روز پس از آن منتشر می شود برت تیلور، مدیر عامل شرکت Salesforce، تایید کرد که هست در پایان سال مالی از سمت خود کناره گیری می کند.

زمان اعلام باترفیلد به همراه ،وج تیلور از Salesforce می تواند زنگ خطر را در راس هر دو شرکت به صدا درآورد. با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که هر دو مرد به صورت دوستانه ، می کنند.

بر اساس گزارش ها، باترفیلد پیامی داخلی برای کارمندان اسلک ارسال کرده تا جدایی خود را اعلام کنند.

پس از انتصاب، جونز مجموعه‌ای از توییت‌ها را ارسال کرد که اولین مورد در زیر برجسته شده است.

در ژوئن 2022، Salesforce رشد 40 درصدی در مشتریان را ثبت کرد برای چهارمین سه ماهه متوالی سالانه بیش از 100000 دلار برای عرضه Slack ،ج می کند.

“ما فرصت زیادی داریم که دفتر مرکزی دیجیتال را برای هر مشتری Salesforce و بسیاری دیگر در حالی که به رشد خود ادامه می دهیم.”

او یک شرکت باورن،ی ساخته است که همکاری مدرن را با تیمی مبتنی بر فروتنی و نوآوری دوباره تعریف کرده است.

متش، @استوارت [Butterfield] برای آنچه ساخته‌ای و برای اینکه مهمترین چیز زندگیم را به من اعتماد کرده‌ای. به زبان ساده، بدون استوارت هیچ اسلکی وجود نخواهد داشت.

به گفته منابع، Tamar Ye،shua، مدیر تولید Slack، و جاناتان پرایس معاون بازاریابی، برند و ارتباطات، نیز شرکت را ، می کنند.