به هر حال، اگر می توانست ده درصد از فضا را کنترل کند، آیا این کار باعث می شود که در درآمد کلی آن حرکت کند؟ در واقع، جستجو بازار بسیار مهمی برای گوگل است.
Segra همچنین با در نظر گرفتن اجرای یک عامل مجازی در تلفن گویا، صفحه نمایش با یکپارچه سازی CRM خود و کانال های پیام رس، بیشتر به مشتریان، قصد دارد کار خود را با گوگل بیشتر کند.
راه حل CCaaS با CRM Segra یکپارچه می شود و داده های مکالمه را جمع آوری می کند تا دید یکپارچه از سفر مشتری ارائه دهد.
سایر ویژگیهایی که ارائهدهنده اینترنت ممکن است بخواهد در آینده از آنها استفاده کند عبارتند از تجزیه و تحلیل مکالمه، کمک عامل و ویدیو.
ما به طور مستمر در حال گسترش خدمات خود برای کمک به رشد مشتریان خود هستیم و هیجان زده هستیم که اولین ،ی باشیم که از پیشنهاد جدید، جامع و نوآورانه Google Cloud استفاده می کند و سفر مشتری قدرتمندتری را امکان پذیر می کند.
چند نفر دیگر خواهند آمد؟ زمان مشخص خواهد کرد. اگرچه، شراکت UJET و اعلام اخیر اولین نوآوری مرکز تماس کروم ممکن است جذابیت و هیجان بیشتری ایجاد کند.
چمبرز همچنین مدیریت تماس تلفن گویا، مسیریابی مبتنی بر هوش مصنوعی و پیکربندی بالا را به ،وان مزیت های مهم خود برمی گزیند.
اشاره به اینکه چرا تیم او گوگل را برای CCaaS انتخاب کرد – به جای بسیاری از رقبای آن – رز چمبرز، CIO در Segra، رابط کاربری بصری پلتفرم و فضای کاری تک عامل را مشخص می کند.
با اضافه ، دیدگاه او، کوین تی هارت، مدیرعامل Segra، گفت:
اگر مشتری تصمیم بگیرد که تشدید شود، زمینه سفر او را دنبال میکند، و تضمین میکند که مشتری مجبور نیست خودش را تکرار کند و تجربه نماینده را بهبود میبخشد.