آموزش گام به گام و تصویری ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوکوین راهنمای تبدیل

و در آخر، جهت برداشت دارایی خود، پس از انجام ترید، باید دارایی خود را از حساب Trading Account به حساب Main Account منتقل کنید. جهت انجام این کار ابتدا وارد Trading Account شده و سپس گزینه Transfer را انتخاب کنید. صرافی کوکوین در حال حاضر محدودیتی برای آی پی ایران اعمال نکرده است. بعد از وارد شدن به یخش معاملات مارجین لازم است ابتدا بسته به نوع پوزیشن خود از صرافی وام دریافت کنید. در صفحه باز شده و بخش کیف پول فیوچرز، روی گزینه Transfer کلیک کنید. در صورت وارد کردن اشتباه ممکن است دارایی شما برای همیشه از بین برود.

در صرافی کوکوین نیازی به احراز هویت نیست و کاربران ایرانی تنها با ایجاد حساب کاربری می توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند ، همراه سایت ایران ارز دیجیتال باشید. بطد از طی کردن این مراحل، اکانت تون ساخته میشه و می تونین واردش شده و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازین. می تونین از شماره موبایل خودتون هم برای ایجاد حساب کاربری در این صرافی استفاده کنین که باز همچین چیزی رو توصیه نمی کنیم تا در اینده مشکل خاصی براتون پیش نیاد.

خسارت کاربرانی که در این حادثه ضرر دیده بودند توسط صندوق بیمه صرافی KuCoinبه‌ آن‌ها پرداخت شد. در قسمت Fee Schedule در قسمت Withdrawal and Despot fees می‌توانید کارمزد برداشت کوین‌های متفاوت را مشاهده کنید. پس از ورود به منوی کارمزدها، می‌توانید در قسمت اولیه خلاصه‌ای کارمزدهای خود را مشاهده کنید. هزینه سازنده و گیرنده برای معاملات نقدی و اهرم‌دار مشخص شده‌است. در قسمت مشخص‌شده ابتدا میزان پولی خود را وارد کنید و اگر موقعیت شما خرید است Long ‌ و اگر انتظار کاهش قیمت‌ها را دارید بر گزینه Short کلیک کنید. برای ورود به پنل معاملات اهرم‌دار یا Margin Trading می‌توانید از منوی اصلی در قسمت Trade بر گزینه Margin Trading کلیک کنید و وارد منو شوید.

فیلم آموزش اکسکوینو خرید فروش ارز

با استفاده از قابلیت‌های این نوع سفارش، می‌توان به صورت خودکار بهترین قیمت‌های ارزهای دیجیتال مختلف را انتخاب کرد؛ وظیفه جست‌وجوی خودکار این قیمت‌ها برعهده سیستم صرافی کوکوین است. با توجه به مشکلاتی که برای صرافی بایننس به وجود آمده است و سعی در احراز هویت کاربرانش می کند. ایرانیان نمی توانند به راحتی به انجام معاملات در بازارهای اسپات و فیوچرز بپردازند.

برای انجام معاملات در صرافی، نیاز به ایجاد حساب در این صرافی هستید. برای ایجاد حساب کاربری، می توانید به سایت kucoin.com مراجعه کرده و وارد صفحه اصلی سایت شوید. بعد از مراجعه به سایت، مطابق با شکل زیر وارد قسمت Sign Up شوید. صرافی کوکوین دارای یک توکن بومی به نام KSC است که می توان برای تخفیف در معاملات از آن استفاده کرد. علاوه بر این، کاربران در صورت نگهداری ارز دیجیتال بومی KSC می توانند رمز ارز بیشتری دریافت کنند. حالا باید آخرین مرحله از برداشت وجه از صرافی کوکوین را انجام دهیم.

در ابتدا وارد بخش “Assets” شوید، سپس از بخش حساب اصلی گزینه “Transfer” را انتخاب نمایید. پس از اینکه حسابتان را در کوکوین شارژ کردید، باید دارایی به حساب اصلی تان در این صرافی وارد گردد. دلیل این امر این است که بتوانید از دارایی خود برای ترید استفاده کنید. بنابراین بدین منظور باید دارایی خود را به تریدینگ اکانت در کوکوین منتقل کنید.

ارسال کد به ایمیلحال باید اپلیکیشن Google Authenticater را در گوشی خود نصب کرده و روی علامت + در اپلیکیشن کلیک کنید. حال یا گزینه بارکد را انتخاب کرده و بارکد صفحه نمایش را اسکن کنید و یا کدی را که در زیر بارکد مشاهده می کنید ، در گزینه Enter a Set Up Key موجود در اپلیکیشن گوگل در گوشی خود وارد کنید. برداشت وجه از حساب کوکویندر این صفحه روی گزینه Send code کلیک کنید تا یک کد به برداشت از صرافی کوکوین با موبایل ایمیلتان ارسال گردد. ایمیل خود را چک کنید و شماره را در کادر مربوطه وارد کنید. این پشتیبانی از ارز های فیات باعث شده است شارژ کردن حساب صرافی کوکوین بسیار راحتتر بوده و با روش های مختلف ، حتی با کارت های اعتباری نیز بتوان حساب خود را شارژ کرد. میانگین حجم معاملات روزانه این صرافی بیش از 1 میلیارد دلار در روز می باشد.

آموزش گام به گام و تصویری ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوکوین راهنمای تبدیل

برای این که ببینید آیا حسابتان آپدیت شده و موجودی ترون خود را ببینید از طریق منو قسمت “حسابداری” را انتخاب کرده و روی کیف پول های من کلیک کنید. پس از کلیک وارد صفحه‌ی کیف پول‌ دیجیتالی خود می‌شوید و می‌توانید موجودی حساب خود را چک کنید. کادر یا پاپ آپ دیگری برایتان باز می‌شود که باید آن را ببندید. سپس برای فعال کردن حساب فیوچرز در صرافی کوکوین روی دکمه‌ی سبز رنگ Enable Futures Trading (فعال کردن حساب فیوچرز) که در سمت راست قرار دارد کلیک کنید. یک پاپ‌ آپ روی صفحه نمایش داده می‌شود که که دوباره دکمه‌ی Enable Futures Trading را به شما نشان می‌دهد.

اگر این روش را با انواع روش های دیگر معمولی مقایسه کنیم، معاملات مارجین به دلیل استفاده از اهرم ها، قابلیت دستیابی به میزان بیشتری از سود را به شخص می دهد. البته باید توجه داشت که در صورت عدم دقت و احتیاط لازم در انجام معاملات مارجین، به همان اندازه امکان ضرر خواهد داشت. جهت مفهوم بهتر در مورد معاملات مارجین موارد زیر بررسی می شود. برای واریز وجه باید در صفحه باز شده روی عبارت «Deposit» کلیک نمایید. سپس یک کادر برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات واریز خود مانند «نوع رمزارز»، «نوع حساب تجاری یا ترید» و «نوع شبکه انتقال» را تکمیل نمایید. یک مزیت این صرافی را نسبت به سایر صرافی‌های ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران در الویت قرار داده است و آن قابلیت معامله بیش از 200 نوع ارز دیجیتال در این صرافی می‌باشد.

رقابت در قرارداد‌های آتی (Futures Brawl)

خوشحالم که عضوی از تیم بزرگ تالار ارزدیجیتال هستم و امیدوارم مطالبی که میذارم مفید واقع بشه. سپس Deposit Address خود را کپی کرده و در قسمت مشخص شده PASTE کنید. نقدینگی بالا سبب افزایش سرعت انجام معاملات در این صرافی شده است. اگر میخواهید از تخفیف ها و اعلانات ما در لحظه با خبر شوید گزینه بله و سپس گزینه Allow را کلیک کنید. داشتن یکی از شرایط تعداد حداقل توکن‌ها یا حجم معاملات در 30 روز، برای هر سطح کافی است. همچنین در این پنل، می‌توانید میزان اهرمی که می‌‌خواهید از آن استفاده کنید را مشخص کنید.