گوگل اولین مشتری تجاری CCaaS خود را برنده شد

Google Cloud متعهد است که به شرکت‌های مخابراتی کمک کند نه تنها تغییر کنند، بلکه سرعت رشد، رقابت و سفرهای دیجیتالی خود را افزایش دهند.

اگر مشتری تصمیم بگیرد که تشدید شود، زمینه سفر او را دنبال می‌کند، و تضمین می‌کند که مشتری مجبور نیست خودش را تکرار کند و تجربه نماینده را بهبود می‌بخشد.

با اضافه ، دیدگاه او، کوین تی هارت، مدیرعامل Segra، گفت:

راه حل CCaaS با CRM Segra یکپارچه می شود و داده های مکالمه را جمع آوری می کند تا دید یکپارچه از سفر مشتری ارائه دهد.

سایر ویژگی‌هایی که ارائه‌دهنده اینترنت ممکن است بخواهد در آینده از آنها استفاده کند عبارتند از تجزیه و تحلیل مکالمه، کمک عامل و ویدیو.


منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/google-wins-its-first-commercial-ccaas-customer/

ما به طور مستمر در حال گسترش خدمات خود برای کمک به رشد مشتریان خود هستیم و هیجان زده هستیم که اولین ،ی باشیم که از پیشنهاد جدید، جامع و نوآورانه Google Cloud استفاده می کند و سفر مشتری قدرتمندتری را امکان پذیر می کند.

از کار با Segra و اجرای پلتفرم هیجان زده هستم، جورج نازی، معاون صنعت مخابرات جه، در Google Cloud، گفت:

گوگل در حال کار بر روی اولین استقرار تجاری در مقیاس کامل پلت فرم هوش مصنوعی مرکز تماس است.

با این حال، استقرار همچنین با هدف پشتیب، از تجربیات مشتری اول گوشی هوشمند، ایجاد پیشنهاد دیجیتال Segra است.

بدون شک، تیم Google Cloud تلاش خواهد کرد تا این پلتفرم را در بخش های بیشتری پیاده سازی کند. با این حال، برخی سوالاتی را در مورد تعهد آن به CCaaS مطرح کرده اند.

این کار با Segra، یک ارائه دهنده اینترنت برجسته ایالات متحده با کارمندان در 90 مرکز، کار کوچکی نیست.

به لطف گوگل، این به زودی شامل سلف سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی با یک مسیر تشدید داخلی به یک نماینده زنده می شود.

به هر حال، اگر می توانست ده درصد از فضا را کنترل کند، آیا این کار باعث می شود که در درآمد کلی آن حرکت کند؟ در واقع، جستجو بازار بسیار مهمی برای گوگل است.

چمبرز همچنین مدیریت تماس تلفن گویا، مسیریابی مبتنی بر هوش مصنوعی و پیکربندی بالا را به ،وان مزیت های مهم خود برمی گزیند.

چند نفر دیگر خواهند آمد؟ زمان مشخص خواهد کرد. اگرچه، شراکت UJET و اعلام اخیر اولین نوآوری مرکز تماس کروم ممکن است جذابیت و هیجان بیشتری ایجاد کند.

با این حال، قصد اخیر آن در این فضا مثبت است و مجموعه هوش مصنوعی مرکز تماس خود را به یک پلتفرم کاملاً پیشرفته گسترش داده و اکنون اولین مشتری خود را به دست آورده است.

اشاره به اینکه چرا تیم او گوگل را برای CCaaS انتخاب کرد – به جای بسیاری از رقبای آن – رز چمبرز، CIO در Segra، رابط کاربری بصری پلتفرم و فضای کاری تک عامل را مشخص می کند.

Segra همچنین با در نظر گرفتن اجرای یک عامل مجازی در تلفن گویا، صفحه نمایش با یکپارچه سازی CRM خود و کانال های پیام رس، بیشتر به مشتریان، قصد دارد کار خود را با گوگل بیشتر کند.