نمایندگان فروش از تغییر متنفرند – اما فقط زم، که کار آنها را آسانتر نکند.
نکته شماره 3: نکات فعال سازی فروش را برای هر نماینده شخصی سازی کنید
گیرمی گفت: «با نمایندگان در جایی که هستند ملاقات کنید و در مورد کانال های ارتباطی ترجیحی آنها اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید. این مهم است که به ،یب، کاوش، و مرتبط ساختن فرآیند فروش ادامه دهید و اطمینان حاصل کنید که هر فرد مسیری شخصی به سوی موفقیت دارد.
نکات بیشتر برای فعال سازی فروش می خواهید؟
نمایندگان فروش موتوری هستند که خط لوله شما را هدایت می کنند. اما این موتور تنها زم، کار می کند که نمایندگان آموزش مورد نیاز خود را در مورد جدیدترین ابزارها و استراتژی های فروش دریافت کنند. نکته اینجاست: اگر تیم خود را برای آموزش از فروش جدا کنید، به راحتی می تو،د شتاب فروش را از دست بدهید. حتی بدتر از آن، اگر تنها کاری که انجام میدهید این باشد که برنامههای فعالسازی عمومی را اجرا کنید که چالشهای تکراری فردی را برطرف نمیکنند، میتو،د تأثیر کمی یا بدون آن را مشاهده کنید.
آیا می خواهید در مورد چگونگی افزایش فروش بیشتر بد،د؟ ما را بررسی کنیدSalesforce در Salesforce” سلسله. ترفندهایی از این تجارت را ارائه می دهد که به ما کمک کرده است به سریع ترین شرکت نرم افزاری سازم، در جهان تبدیل شویم.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-enablement-tips/
این کار در Salesforce به این صورت است: رهبران فروش از ابزار بینش مکالمه برای خودکارسازی تجزیه و تحلیل تماس های فروش و شناسایی مناطقی برای بهبود نمایندگان استفاده می کنند. سپس، آنها محتوا، منابع، ابزارها و یادآوریهای خاصی را در جریانهای کاری CRM قرار میدهند که میتواند توسط رفتار تکراری ایجاد شود.
در اینجا به سه نکته فعالسازی فروش میپردازیم که رهبران فروش خودمان برای رسیدن به موفقیت قابل اندازهگیری برای تکرارها و افزایش درآمد استفاده میکنند – استراتژیهایی که میتو،د از آنها نیز استفاده کنید. بیایید نگاهی بیاندازیم.
نکته 1: توانمندسازی را روی نتایج متمرکز کنید
نحوه انجام این کار به این صورت است: معیار هدفی را شناسایی کنید که تأثیر تجاری قابل توجهی خواهد داشت. سپس برای ایجاد آموزش هایی که مستقیماً بر آن هدف تأثیر می گذارد، به عقب کار کنید. به این ترتیب، اگر قابلیت فروش شما کار می کند، مدرک قابل سنجشی خواهید داشت. اگر نه، می تو،د آن را در اعداد ببینید و تنظیم کنید.
به ،وان مثال، یک گروه از نمایندگان ممکن است نیاز به اصلاح نحوه برخورد با موانع یا اعتراضات در چرخه معامله داشته باشند. هنگامی که معاملات به مرحله مذاکره می رسند، می توان به این موضوع با محتوای مفید در رسیدگی به اعتراض پرداخت. این چه چیزی است گلم گیرمی، مدیر فعالسازی درآمد در UserTesting، «فعالسازی مرتبط» را مینامد.
هر نماینده فروش با مجموعه ای از مهارت ها و چالش های منحصر به فرد خود متفاوت است. به همین دلیل است که نکات فعال سازی فروش باید متن، با نیازها و مهارت های هر یک شخصی سازی شود. مشکل این است که شخصیسازی فعالسازی اگر به صورت دستی انجام شود میتواند زمان بر باشد. راه حل اتوماسیون است.
بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.