شخصی سازی وب سایت در شرایط سخت اقتصادی یک امر ضروری است

برای ا،ر برندها، بیشترین درصد از هزینه های بازاریابی به فعالیت های برتر اختصاص می یابد که بر افزایش آگاهی از برند یا محصول به مشتریان جدید متمرکز است. این شامل تبلیغات یا کمپین های حمایت مالی می شود.

بسیاری از مدیران بر این باورند که اگر مشتریان در حال حاضر ذهنیتی برای ،ج ، ندارند، بهتر است تا زم، که طوفان تمام شود، بازاریابی برون‌گرای مورد استفاده برای به دست آوردن آنها را کاهش دهید. این یک اقدام موثر در صرفه جویی در هزینه در دوران رکود است، اما کاهش تعداد مشتریان احتمالی که به دنبال برند شما و رفتن به وب سایت شما هستند را کاهش می دهد.

احتمالاً قبلاً با بسیاری از این افراد روابط خوبی دارید. اکنون باید تمام تلاش خود را برای گسترش آنها انجام دهید. بهترین راه برای اینکه به مشتریان فعلی خود نشان دهید که در این رابطه سرمایه گذاری کرده اید، نشان دادن درک خود از آنهاست.

اینها اغلب اولین کاهش های بازاریابی در دوره های اقتصادی کند هستند.

وقتی اقتصاد نشانه هایی از کند شدن را نشان می دهد، بودجه های بازاریابی اغلب اولین تلفات هستند. با این حال، همه سرمایه گذاری های بازاریابی ی،ان ایجاد نمی شوند و شخصی سازی وب سایت بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی به شما کمک می کند.

زمان کمتر منجر به تیم های بازاریابی لاغرتر می شود. شرکت ها از بازاریاب های خود می خواهند که کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند. کارایی و ساده سازی فرآیندها و بخش ها نام بازی است.

اتوماسیون یک مسیر کارآمدتر برای تبدیل و فروش بیشتر در یک بازدید از سایت است در مقابل انتظار برای تبدیل در چندین بازدید یا اینکه اصلاً آن را تجربه نکرده اید. به ،وان مثال، Salesforce از شخصی سازی برای ایجاد یک تجربه من، برای هر مشتری که از وب سایت ما بازدید می کند، استفاده می کند. به بازدیدکنندگان بر اساس علایقشان محتوا نشان داده می شود. این تجربه مرتبط و من، است و برای برآورده ، انتظارات آنها در هر بار بازگشت طراحی شده است.

3. شخصی سازی وب سایت به شما کمک می کند تا روابط بهتری ایجاد کنید

این می تواند به سادگی نشان دادن محتوا و پیشنهادات مرتبط هر زمان که به سایت شما می رسد باشد. ارائه یک تجربه شخصی به مشتریان بازگشتی معادل مدرن گفتن “به بازگشت خوش آمدید” در یک فروشگاه آجر و ملات است. این به افزایش ارزش کل طول عمر هر مشتری کمک زیادی می کند.

در اینجا سه ​​دلیل دیگر وجود دارد که چرا شخصی سازی وب سایت در شرایط اقتصادی ملایم تر اهمیت دارد.

1. شخصی سازی وب سایت می تواند بودجه های تبلیغاتی راکد را جبران کند

برای عمیق‌تر رفتن، اطمینان حاصل کنید که این تجربه شخصی‌شده در تمام نقاط تماس مشتری، از جمله خدمات و فروش، گسترش می‌یابد. به اشتراک گذاری این داده های حیاتی تجربه مشتری در سراسر سازمان شما پلی برای ایجاد روابط طول، مدت است.

اما این فقط من نیستم. بر اساس گزارش Salesforce State of the Consumer Connected، 84 درصد از مشتریان می گویند که رفتار با یک فرد، نه یک عدد، برای برنده شدن در ،ب و کارشان بسیار مهم است، مشتریان نسبت به یک تجربه از هم گسیخته کمتر می بخشند یا باید تلاش زیادی انجام دهند. آنچه را که می خواهند پیدا کنند و از آنجایی که وب‌سایت‌ها به تجربه دیجیتالی واقعی برای بسیاری از ،ب‌وکارها تبدیل شده‌اند، آن‌ها جزو اولین مکان‌هایی هستند که مشتریان در مورد برند شما تصور می‌کنند.

بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.


2. شخصی سازی وب سایت مسیر کوتاه تری را برای تبدیل خودکار می کند

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ،ب و کار شما باید بر شخصی سازی وب سایت تمرکز کند. اولین مورد این است که مشتریان اکنون از تقریباً هر برندی که با آن درگیر هستند، انتظار تجربه های شخصی سازی شده را دارند. در دهه گذشته، شرکت‌هایی مانند آمازون، گوگل و نتفلی، نشان داده‌اند که چگونه فناوری و داده‌ها می‌توانند تجربیات یکپارچه و اغلب لذت‌بخش برای مشتریان ایجاد کنند.

وقتی بودجه برای جذب مشتری جدید کاهش می یابد، تعمیق روابط با مشتریان فعلی شما ارزش بیشتری دارد.

هیچ راه بهتری برای بازاریابان برای رسیدگی به این دستورالعمل جدید به جز خودکارسازی نحوه تعامل ما با هر مشتری وجود ندارد. ایجاد یک تجربه شخصی‌سازی وب‌سایت خودکار راهی بسیار قابل مشاهده برای نشان دادن تعهد شما به کارایی است. و این بسیار بهتر از به روز رس، مکرر صفحات و قالب های طراحی است.

مشتریان از استانداردهای بالای تجربه خود برای قضاوت در مورد اینکه آیا با آنها تجارت کنند یا خیر استفاده می کنند شما. بنابراین شخصی‌سازی آن تجربه باید برای بیشتر سازمان‌ها بی‌م،ا به نظر برسد، درست است؟ نه همیشه.

این نکات شخصی‌سازی وب‌سایت را در هنگام پیش‌روی در شرایط سخت اقتصادی حفظ کنید. سازمان شما مزایای مالی و روابط را در کوتاه مدت و در سال های آینده خواهد دید.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/website-personalization/

از آنجایی که تعداد بازدیدکنندگان سایت شما کمتر است، ارزش هر کدام افزایش می یابد. ریاضیات ساده می گوید که باید تعداد بیشتری از این مشتریان را تبدیل کنید تا افتی را که در بازدیدهای کلی از سایت تجربه می کنید جبران کنید. شخصی سازی به شما کمک می کند تا نرخ تبدیل کلی سایت خود را بهبود بخشید و با دادن دلایل بیشتری برای بازگشت به آن کاربران بر کاهش ترافیک غلبه کنید.

اکنون موفقیت را ارائه دهید

فقط این نیست که نتفلی، هزاران نمایش و فیلم برای تماشای من دارد. این است که صفحه اصلی سرویس پخش با سلیقه من تنظیم شده و همیشه در حال تغییر است. این شخصی‌سازی وب‌سایت در بهترین حالت و چیزی است که من به آن بازگشته‌ام (و انتظار دارم).