این ویدیوها به بررسی Cloud Genie بازاریابی می پردازند

سپس یک مسیر یادگیری را در Trailhead تکمیل می کند، با یک ربات چت در سایت ما درگیر می شود، با یکی از مدیران حساب ما صحبت می کند، و تصمیم ،ید برای ،ید می گیرد. این است مرحله بررسی.

در طول سفر خود با Salesforce، سامانتا اطلاعاتی در مورد علایق، خواسته ها، سؤالات و بازخوردهای خود ارائه می دهد. ما داده های تعامل را از نقاط تماس مختلف می گیریم، اما همه آنها در سیلوها قرار دارند. پلتفرم داده‌های مشتری به ما امکان می‌دهد تمام داده‌های هویت و تعامل را در جریان‌های مختلف در یک نمایه واحد متحد کنیم. تیم‌ها می‌توانند تغییراتی ایجاد کنند و تغییراتی که دیگران انجام داده‌اند را در زمان واقعی مشاهده کنند.

مایکل اندرو، معاون ارشد علوم تصمیم گیری در Salesforce، شما را در مراحلی که باید برای ایجاد یک استراتژی پلت فرم داده مشتری من، طی کنید، راهنمایی می کند.

برای اطمینان از ساختن با کیفیت و اعتماد، ما یک تیم استراتژی داده داریم که داده‌ها را ارزیابی می‌کند، طبقه‌بندی می‌کند و اطمینان می‌دهد که استانداردهای من،ی را قبل از وارد ، آنها به پلتفرم داده‌های مشتری خود داریم.

به ،وان مثال، ما صدها نقطه داده در مورد افرادی که از وب سایت ما استفاده می کنند جمع آوری می کنیم. 10 تا 20 فیلد برتر واقعاً برای بیشتر کارهای ما پرم،ا هستند. اینها شامل صفحاتی است که شخصی بازدید کرده است، محصولاتی را که کاوش کرده است، به چه پیشنهادی پاسخ داده است، صنعت آنها و جایی که در آن قرار دارند.

ممکن است فکر کنید قبل از اینکه مفید باشد، باید تمام داده های خود را جمع آوری کنید. ما متوجه شده‌ایم که مهم‌تر است ابتدا روی موارد استفاده کلیدی تمرکز کنیم و بین آنچه که حدا،ر ارزش را ایجاد می‌کند در مقابل آنچه که پیاده‌سازی در خارج از دروازه آسان است، تعادل برقرار کنیم.

،ب و کار شما احتمالاً به خاطر محصولات یا خدماتی که ارائه می دهد شناخته شده است. این محصولات و خدمات بیشتر توجه داخلی را به خود جلب می کنند. در Salesforce متوجه شدیم که باید به نمایه مشتری یکپارچه خود به ،وان یک محصول فکر کنیم.

بسیار بهتر است که داده های باکیفیت در مورد مشتریان خود داشته باشیم تا اینکه همه زمینه های ممکن را فوراً درج کنیم.

کنترل کیفیت از قبل نتایج بهتری را برای همه ،، که از پلتفرم ما برای راه اندازی ،ب و کار خود استفاده می کنند فراهم می کند.


سامانتا، یکی از مدیران (تخیلی) Northern Trail Outfitters، در تلاش است تصمیم بگیرد که آیا شرکت او باید در پلتفرم داده های مشتریان Salesforce سرمایه گذاری کند یا خیر. او در گوگل جستجو می کند، برای تماشای یک نسخه نمایشی ثبت نام می کند، و سپس برای ،ب اطلاعات بیشتر در یک رویداد بازاریابی شرکت می کند. این است مرحله کشف.

جروم کاست، مدیر ارشد مدیریت محصول در Salesforce، نشان می‌دهد که چگونه تجربه فروشنده را با Slack و Marketing Cloud Genie افزایش می‌دهیم.

این رویکرد به ما کمک کرده است که به سرعت کیفیت را افزایش دهیم، با تیم‌های خود هماهنگ شویم و نوآوری کنیم تا موفقیت مشتری را در قلب کارهایی که انجام می‌دهیم حفظ کنیم.


این تجربه به قدری روشنگر بود که ما پنج ویدیو ایجاد کردیم تا به شما نشان دهیم چه کار کردیم و چه آموختیم. ویدیوها بخشی از مجموعه «Salesforce on Salesforce» ما هستند، که به شما می‌تواند پشت صحنه نحوه انجام کارها را ببینید. از بازاریابی گرفته تا خدمات و فروش، ترفندهایی را به اشتراک می‌گذاریم که به ما کمک کرد سریع‌ترین شرکت نرم‌افزاری سازم، در جهان باشیم.


بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.


1. از کوچک شروع کنید و روی ارزش تمرکز کنید

بردهای سریع مهم هستند. نشان دهید که چگونه می تو،د از یک پلت فرم داده مشتری در چند مورد خاص استفاده کنید. این به شما انگیزه می‌دهد تا تیم‌های بیشتری را وارد میدان کنید.

این منجر به مرحله اجرا. سامانتا با یک شریک پیاده سازی و گروه موفقیت مشتریان Salesforce کار می کند و سپس تصمیم می گیرد که گواهینامه دریافت کند. در نهایت، او وارد مرحله رشد و نوسازی جایی که او در مورد تمدید قرارداد تصمیم می گیرد.


به ،وان مثال، در Salesforce ما فرصتی را کشف کردیم تا تیم های فروش خود را در مورد فعالیت های کلیدی مشتری و بالقوه در وب سایت خود، مانند بازدید از یک صفحه قیمت گذاری محصول خاص، آگاه کنیم. این به نمایندگان فروش بینشی برای اولویت بندی حساب ها و گفت،ای بهتر با مشتریان داد. این برد زودهنگام به ما کمک کرد تا شتاب ایجاد کنیم و از حمایت برای ادامه پروژه استفاده کنیم.


به سمت ابر بازاریابی روی آوردیم پلت فرم اطلاعات مشتریتوسط Genie، برای ساختن منبع اطلاعاتی بی‌درنگ خودمان از حقیقت: نمایه مشتری یکپارچه برای Salesforce. ما در حال اتصال بیش از 50 جریان داده و میلیاردها نقطه داده در پلت فرم داده مشتری خود هستیم.

سونیا لله، مدیر ارشد شخصی‌سازی و رشد در Salesforce، نگاهی درونی به نحوه استفاده ما از Marketing Cloud Genie برای شخصی‌سازی ایمیل‌ها برای مشتریان می‌دهد.

2. با نمایه مشتری یکپارچه خود مانند یک محصول رفتار کنید

مانند بسیاری از شرکت ها، Salesforce در بسیاری از مکان ها دارای داده است. داده های اصلی ما، مانند حساب ها، مخاطبین، سرنخ ها و فرصت ها، در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ما زندگی می کنند. اما مشتریان به روش های بیشتری با برند ما تعامل دارند. آنها به کمپین های بازاریابی پاسخ می دهند، در رویدادهای ما شرکت می کنند، مهارت های جدیدی را یاد می گیرند تریل هد، محتوا را در Salesforce+ تماشا کنید و با تیم های پشتیب، مشتری ما تعامل داشته باشید.

Ananth Varma، مدیر شخصی سازی و رشد در Salesforce، نشان می دهد که چگونه تجربه مشتری را در وب سایت خود شخصی سازی می کنیم.

3. به یاد داشته باشید که بر کیفیت داده ها بیش از کمیت تمرکز کنید

اکنون که می‌بینید پلت‌فرم داده‌های مشتری چگونه کار می‌کند، در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که هنگام ایجاد استراتژی خود باید در نظر داشته باشید.

اکنون موفقیت را ارائه دهید

در اینجا مثالی از نحوه عملکرد پلت فرم داده مشتری در چهار مرحله از چرخه ،ید آورده شده است:

ما برای درک واقعی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود به تمام آن نقاط داده نیاز داریم. این امر نه تنها مست،م جمع‌آوری بینش‌ها – در عین احترام به نگر،‌های مربوط به حریم خصوصی آنها است – بلکه مست،م عملی ، آن داده‌ها در زمان واقعی است. اینجاست که Marketing Cloud Genie وارد می شود.

این به م،ای گرد هم آوردن شرکای داخلی من، و استفاده از همان رویکردی است که به ،وان مدیران محصول برای درک مشتریان استفاده می کنیم. ما با هم کار می‌کنیم تا کارهایی را که باید انجام شوند، مشخص می‌کنیم، از فرآیندهای توسعه چابک برای ساختن و انتشار نمایه استفاده می‌کنیم، و پذیرش را اندازه‌گیری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه آن طنین‌انداز است.

جان، نارایانان، مدیر مدیریت محصول در Salesforce، به شما نشان می‌دهد که چگونه داده‌های مشتری را در یک نمایه واحد یکی کنید. با Marketing Cloud Genie، می‌تو،م همه داده‌های هویت و تعامل را در جریان‌های داده‌های متعدد در یک منبع واحد از حقیقت متحد کنیم.

امیدوارم این نکات همراه با Marketing Cloud Genie به شما در سفر خود برای ایجاد یک دیدگاه واحد از مشتری کمک کند. موفق باشید!


منبع: https://www.salesforce.com/blog/marketing-cloud-genie-customer-magic/

تیم من وظیفه ایجاد یک نمای واحد از هر مشتری با داده های عملی و در زمان واقعی را دارد. این به ،ه خود به Salesforce کمک می کند تا تجربیات جادویی برای مشتریان ما ایجاد کند. ما در حال صحبت از داده هایی هستیم که:

  • بازاریابان را قادر می سازد تا کمپین های هوشمند و خودکار اجرا کنند
  • به تیم های فروش کمک می کند تا مکالمات موثرتری با مشتریان داشته باشند
  • پاسخگویی به مسائل را برای تیم های پشتیب، آسان تر می کند
  • به تیم های عملیاتی قدرت می دهد تا ،ب و کار را با بینش های قدرتمند اداره کنند