سپس یک مسیر یادگیری را در Trailhead تکمیل می کند، با یک ربات چت در سایت ما درگیر می شود، با یکی از مدیران حساب ما صحبت می کند، و تصمیم ،ید برای ،ید می گیرد. این است مرحله بررسی.
در طول سفر خود با Salesforce، سامانتا اطلاعاتی در مورد علایق، خواسته ها، سؤالات و بازخوردهای خود ارائه می دهد. ما داده های تعامل را از نقاط تماس مختلف می گیریم، اما همه آنها در سیلوها قرار دارند. پلتفرم دادههای مشتری به ما امکان میدهد تمام دادههای هویت و تعامل را در جریانهای مختلف در یک نمایه واحد متحد کنیم. تیمها میتوانند تغییراتی ایجاد کنند و تغییراتی که دیگران انجام دادهاند را در زمان واقعی مشاهده کنند.
مایکل اندرو، معاون ارشد علوم تصمیم گیری در Salesforce، شما را در مراحلی که باید برای ایجاد یک استراتژی پلت فرم داده مشتری من، طی کنید، راهنمایی می کند.
برای اطمینان از ساختن با کیفیت و اعتماد، ما یک تیم استراتژی داده داریم که دادهها را ارزیابی میکند، طبقهبندی میکند و اطمینان میدهد که استانداردهای من،ی را قبل از وارد ، آنها به پلتفرم دادههای مشتری خود داریم.
به ،وان مثال، ما صدها نقطه داده در مورد افرادی که از وب سایت ما استفاده می کنند جمع آوری می کنیم. 10 تا 20 فیلد برتر واقعاً برای بیشتر کارهای ما پرم،ا هستند. اینها شامل صفحاتی است که شخصی بازدید کرده است، محصولاتی را که کاوش کرده است، به چه پیشنهادی پاسخ داده است، صنعت آنها و جایی که در آن قرار دارند.
ممکن است فکر کنید قبل از اینکه مفید باشد، باید تمام داده های خود را جمع آوری کنید. ما متوجه شدهایم که مهمتر است ابتدا روی موارد استفاده کلیدی تمرکز کنیم و بین آنچه که حدا،ر ارزش را ایجاد میکند در مقابل آنچه که پیادهسازی در خارج از دروازه آسان است، تعادل برقرار کنیم.
،ب و کار شما احتمالاً به خاطر محصولات یا خدماتی که ارائه می دهد شناخته شده است. این محصولات و خدمات بیشتر توجه داخلی را به خود جلب می کنند. در Salesforce متوجه شدیم که باید به نمایه مشتری یکپارچه خود به ،وان یک محصول فکر کنیم.
بسیار بهتر است که داده های باکیفیت در مورد مشتریان خود داشته باشیم تا اینکه همه زمینه های ممکن را فوراً درج کنیم.
کنترل کیفیت از قبل نتایج بهتری را برای همه ،، که از پلتفرم ما برای راه اندازی ،ب و کار خود استفاده می کنند فراهم می کند.
سامانتا، یکی از مدیران (تخیلی) Northern Trail Outfitters، در تلاش است تصمیم بگیرد که آیا شرکت او باید در پلتفرم داده های مشتریان Salesforce سرمایه گذاری کند یا خیر. او در گوگل جستجو می کند، برای تماشای یک نسخه نمایشی ثبت نام می کند، و سپس برای ،ب اطلاعات بیشتر در یک رویداد بازاریابی شرکت می کند. این است مرحله کشف.
جروم کاست، مدیر ارشد مدیریت محصول در Salesforce، نشان میدهد که چگونه تجربه فروشنده را با Slack و Marketing Cloud Genie افزایش میدهیم.
این رویکرد به ما کمک کرده است که به سرعت کیفیت را افزایش دهیم، با تیمهای خود هماهنگ شویم و نوآوری کنیم تا موفقیت مشتری را در قلب کارهایی که انجام میدهیم حفظ کنیم.
این تجربه به قدری روشنگر بود که ما پنج ویدیو ایجاد کردیم تا به شما نشان دهیم چه کار کردیم و چه آموختیم. ویدیوها بخشی از مجموعه «Salesforce on Salesforce» ما هستند، که به شما میتواند پشت صحنه نحوه انجام کارها را ببینید. از بازاریابی گرفته تا خدمات و فروش، ترفندهایی را به اشتراک میگذاریم که به ما کمک کرد سریعترین شرکت نرمافزاری سازم، در جهان باشیم.
بیاموزید که چگونه Customer 360 به شما در افزایش کارایی، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها کمک می کند.