چگونه شرکای Salesforce برای تأثیر جمعی تلاش می کنند

اگر شریک Salesforce هستید، به Formstack، BlueSky، Venizum و بیش از 300 سازمان دیگر بپیوندید. گرفتن تعهد و تعهد خود را برای ایجاد تأثیر مثبت در جامعه خود به اشتراک بگذارید. هنگامی که این تعهد را پذیرفتید، می‌تو،د یک جعبه ابزار حاوی نکات موفقیت برای کمک به هدایت شرکت و تلاش‌های فردی خود را دانلود کنید.

آسمان آبی یک شرکت فناوری ابری و خدمات حرفه ای برنده جایزه با خدماتی است که شامل مجموعه کاملی از رشته های ابری مورد نیاز برای ایجاد تحول دیجیتال، از جمله مجموعه کامل Salesforce است. BlueSky از فناوری برای تغییر روایت در مورد بیکاری در آفریقای ج،ی استفاده می کند و با Tribe Impact Consulting همکاری می کند تا یک برنامه آموزشی کامپیوتری و معرفی Salesforce برای جوانان دارای معلولیت ذهنی ایجاد کند.

اینها تنها تعداد کمی از صدها شریک و مشتری هستند که خوب کار می کنند و خوب کار می کنند. شما می تو،د به ،وان یک ،ب و کار یا فردی در مسیر درست برای ایجاد تفاوت شروع کنید.

  • Salesforce Talent Alliance کارفرمایان را به نامزدهای Salesforce متصل می کند و استعدادهای جدیدی را به ا،یستم وارد می کند و بر ایجاد نیروی کار متنوعی که جامعه را در سراسر جهان منع، می کند تأکید دارد.
  • Salesforce Team Earth گروهی از مشاغل است که برای ساختن آینده ای بهتر، عادلانه تر و پایدارتر اقدام می کنند.
  • تعهد 1% یک راه آسان برای استفاده از بخشی از موفقیت آینده شما برای حمایت از سازمان های غیرانتفاعی در جامعه شما است.
  • 1t.org هدف آن بسیج، اتصال، و توانمندسازی جامعه جه، احیای جنگل برای حفظ، بازسازی و رشد یک تریلیون درخت تا سال 2030 است.

سوگند یاد کن

ابتکار «تاثیر جمعی شریک» بر کمی ، و جشن گرفتن چهار حوزه مهم تأثیر تمرکز دارد:

  • برابری – ترویج نمایندگی و مشارکت همه افراد
  • پایداری زیست محیطی – انجام اقدامات آب و هوایی م،ادار، از پا،ازی پارک ها تا رسیدن به صفر خالص
  • توسعه نیروی کار – ایجاد و حمایت از مسیرهای شغلی برای همه
  • بشردوستی – بازگرداندن خدماتی به جامعه که خارج از برابری، توسعه نیروی کار یا پایداری محیطی است.
Salesforce EVP & Chief Equality Lori Castillo Martinez و مدیر Ecosystem Equality Minea Moore به ابتکار Partner Collective Impact عمیق تر می پردازند.


در گفت،ای روزانه خود با بنیانگذاران و مدیران عامل، من از شنیدن تعهد مش، آنها به برابری و پایداری و روش های منحصر به فرد آنها از ،ب و کار خود به ،وان بستری برای تغییر در سطح شرکت و همچنین کارکنان فردی استفاده می کنم. این داستان ها شایسته شنیدن هستند، بنابراین ما آن را ایجاد کردیم تاثیر جمعی شریک ابتکار عمل برای اندازه گیری و جشن گرفتن تأثیر تصاعدی که می تو،م داشته باشیم با یکدیگر.

یک مطالعه جه، از شریک Salesforce Accenture نشان داد که 62 درصد از مصرف کنندگان از شرکت‌ها می‌خواهند در مورد مسائل اجتماعی و فرهنگی جاری و مرتبط پیرامون ارزش‌های مش، مانند پایداری و برابری موضع بگیرند. این مسائل به‌طور خاص آنقدر ضروری هستند که دو مورد از پنج ارزش اصلی ما را در Salesforce تشکیل می‌دهند و به همه چیزهایی که انجام می‌دهیم اطلاع می‌دهند.

من در تمام دوران حرفه‌ای خود در زمینه فناوری کار کرده‌ام، عمدتاً در یک فرهنگ غالب مهندسی که اگر چیزی اندازه‌گیری نشود، انجام نمی‌شود. من به تعیین اه،، ایجاد یک خط پایه و اندازه گیری پیشرفت در طول زمان معتقدم. زم، که نقش مدیر برابری ا،یستم را پذیرفتم، مصمم بودم از موفقیت‌های گذشته خود با ایجاد معیارهایی پیرامون فعالیت‌های برابری ا،یستم خود استفاده کنم و از کار باورن،ی و تأثیرگذار شرکای ا،یستم Salesforce خود بیاموزم.

تأثیر جمعی در سراسر ا،یستم Salesforce

5 دقیقه مطالعه

داوطلبان در حال جمع آوری ،

زمان استراحت داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد

ونیزوم مدیریت ترجمه و هوشمندی بومی سازی را فراهم می کند. برنامه Verbis آنها به مشتریان کمک می کند تا ارتباطات نوشتاری را به بیش از 190 زبان و گویش مستقیماً در Salesforce ترجمه کنند. با Verbis، خدمات بین‌المللی غیرانتفاعی تسویه حساب استرالیایی می‌تواند محتوا، آموزش و پشتیب، را در سطح چند زبانه به پناهندگ، که به استرالیا می‌رسند ارائه دهد. این امر موانع زب، را می شکند و با حمایت از پناهندگان به زبان خود، روند ادغام را کوتاه می کند.

با ،ب‌وکارهای دارای مالکیت متنوع، موفقیت را به ارمغان بیاورید

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

تأثیر جمعی در عمل

پشته فرم یک پلتفرم بهره‌وری در محل کار است که به هر ،ی اجازه می‌دهد تا موارد مهم را دیجیتالی کند، گردش‌های کاری را خودکار کند و فرآیندها را اصلاح کند—همه بدون کد. آنها همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا فرآیندها را خودکار کنند تا سرمایه‌گذاری Salesforce خود را به حدا،ر برسانند و در عین حال به طور مداوم دیدگاه 360 درجه را از مشتریان خود گسترش دهند. Formstack با One Tree Planted برای ایجاد شریک شد Formstack Forests، برنامه ای با ماموریت کاشت حداقل 15000 درخت در سال 2022.

مقالات پرطرفدار

تصویری از اضطراب در محل کار دو همکار را نشان می دهد که از قایق پارویی می پرند در حالی که یکی از جلویی ها با بلندگو صحبت می کند.

چگونه اضطراب محل کار را مدیریت کنیم – اضطراب خود و تیم شما

با همکاری و استفاده از قدرت جمعی خود، می‌تو،م به خوبی عمل کنیم و کارهای خوبی انجام دهیم و تأثیر بیشتری بر ،ب‌وکار، جوامع و کره زمین بگذاریم.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/partner-collective-impact/

ارتباطی بین برابری، پایداری، توسعه نیروی کار و تلاش‌های بشردوستانه Salesforce و شرکا و مشتریان ما وجود دارد. همه در تلاشند تا بسیاری از مسائل بزرگ جهان را حل کنند و هیچ یک از ما به تنهایی نمی تو،م آن را حل کنیم. بنابراین بهترین راه این است که ما با هم به راه خود ادامه دهیم. ابتکار Partner Collective Impact داستان‌های خوب و خوب انجام دادن را تقویت می‌کند، در حالی که پیشرفت ما و یادگیری از یکدیگر را برای تسریع تغییرات م،ی‌دار برای سیاره ما و همه افراد روی آن اندازه‌گیری می‌کند.


ستون های تاثیر چیست؟

5 دقیقه مطالعه

بسیاری از شرکای ما که به ابتکار «تاثیر جمعی شریک» متعهد شده‌اند نیز برنده جایزه نوآوری شریک هستند. این شرکای برجسته راه‌حل‌های پیشرفته‌ای برای مشتریان و همچنین بسترهایی برای تغییر ارائه می‌کنند.

شرکای شرکت کننده در طرح موافقت می کنند که معیارهایی مانند تعداد ساعات کار داوطلبانه، دلارهای اهدایی و اقدامات پایداری را گزارش کنند و در عین حال دلایل مهم و سازمان های غیرانتفاعی مورد حمایت خود را برجسته کنند. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند یک کمک هزینه تاثیرگذاری توسط Salesforce به یک موسسه خیریه به انتخاب گیرنده دریافت کنند.

برنامه‌ها و تخصص‌های مورد اعتماد ،ب‌وکارها را بیابید که می‌توانند به شما در حل چالش‌ها و هماهنگی با اه، برابری شما کمک کنند.


چگونه می تو،د امروز اقدام کنید